Goed bezig! En anders stuur ik je wel weg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, ik heb net besloten dat ik het hele weekend non stop ga leren. Computer zoveel mogelijk uit, telefoon uit en lekker in m'n kamertje de hele dag lezen.
Anders ga ik echt episch falen.
Doe dat idd. Het is nodig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed bezig! En anders stuur ik je wel weg.![]()
Ik las trwouewens epileptisch.
Ik weet niet of m'n eigen tondeuse goed genoeg is om m'n haar mee te verwijderen.quote:
Viespeuk!quote:
Aww, komt goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe dat idd. Het is nodig.
Gewoon eerst je haar in kleine plukjes kort knippen. Dan met de tondeuse eroverheen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n eigen tondeuse goed genoeg is om m'n haar mee te verwijderen.
En ik heb eigenlijk ook geen zin omdat zelf uit te proberen. Nee, dan ga ik liever naar de kapper, die fan is van PSV en die ik derhalve moeilijk hard kan uitlachen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |