Nee, die versie heb ik op school gehoord.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je carnaval gevierd?
Goede school.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, die versie heb ik op school gehoord.
Gewoon alles eraf. Ga ik volgende week ook laten doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil/ga mn haar tot mn schouders (schouderlengte dus) laten knippen.
Echt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon alles eraf. Ga ik volgende week ook laten doen.
Ja.quote:
Ze verstaan wel Engels maar vertikken om het te spreken, Net als dat de Walen het verdommen om Nederlands te pratenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Ik laat je thuis, ik laat je thuis. Achter het fornuissss."
[..]
Nee, dat ze vaak geen Engels verstaan. Of dat ik geen Frans kan.
Dan wil ik wel foto's van jou in return.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ik eis een voor- en nafoto. Weet ik ook meteen wie achter R_R zit.
Smooth.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wil ik wel foto's van jou in return.
Zulke dingen vraag je niet aan meisjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wil ik wel foto's van jou in return.
Je kan niet altijd lekker subtiel zijn.quote:
Jawel, dat heeft Rogier van Oosterhout mij geleerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke dingen vraag je niet aan meisjes.
Ik heb wel voor- en nafoto's van m'n eigen haar. Maand geleden een centimeter of vijf eraf laten knippen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft Rogier van Oosterhout mij geleerd.
"Schatje mag ik je foto en doe er ook je nummer bij."
Mooi, dan gaan we volgende week foto's uitwisselen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb wel voor- en nafoto's van m'n eigen haar. Maand geleden een centimeter of vijf eraf laten knippen.
Dan moeten jouw foto's wel heel erg goed zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan we volgende week foto's uitwisselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moeten jouw foto's wel heel erg goed zijn.
Pff, nog eisen gaan stellen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn foto's zijn altijd kwaliteit, dus maak je daar maar niet druk om.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik wil ook zien ahhh toe?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb wel voor- en nafoto's van m'n eigen haar. Maand geleden een centimeter of vijf eraf laten knippen.
Daar ben ik een meisje voor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pff, nog eisen gaan stellen ook.
Mijn foto's zijn altijd kwaliteit, dus maak je daar maar niet druk om.
Je ziet niet erg veel verandering hoor, denk ik.quote:
Daarom staart.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het trouwens wel knap hoe mensen met lang haar kunnen overleven. Mijn haar is nog niet eens echt heel erg lang en ik vind het al dodelijk irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |