Wat doe jij voor werk, Ezellmens?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat doen ze op mijn werk. Zelfs 24-jarigen.
OV jwtquote:
Winkelvoorraad bijvullen in de avond. Krijg na sluitingstijd (helft van mijn werkdag) extra betaald.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk, Ezellmens?
Wuuut. Maarja, dat wordt hem niet want als het na sluitingstijd is... HOE KOM IK DAN OOIT THUIS? D: En straks denken ze dat ik hoerenwerk aan het verrichten ben ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Winkelvoorraad bijvullen in de avond. Krijg na sluitingstijd (helft van mijn werkdag) extra betaald.
hoerenwerk , hmm is dat niks dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wuuut. Maarja, dat wordt hem niet want als het na sluitingstijd is... HOE KOM IK DAN OOIT THUIS? D: En straks denken ze dat ik hoerenwerk aan het verrichten ben ofzo.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wuuut. Maarja, dat wordt hem niet want als het na sluitingstijd is... HOE KOM IK DAN OOIT THUIS? D: En straks denken ze dat ik hoerenwerk aan het verrichten ben ofzo.
OHH. Dat klinkt wel interessant.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Werken duurt tot ongeveer 9 uur. Valt best mee met hoe laat het is. Ik kom ook nog gewoon thuis hoor.
Ik weet alleen niet of ze nog mensen aannemen. Er zijn trouwens wel meer winkels die dit soort baantjes aanbieden. Gewoon rondkijken voor vacatures op hun websites.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OHH. Dat klinkt wel interessant.
Hmm ja is ook zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze nog mensen aannemen. Er zijn trouwens wel meer winkels die dit soort baantjes aanbieden. Gewoon rondkijken voor vacatures op hun websites.
Reclame van Thalys.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede muziek dan maar, ter compensatie.
Die had ik ook al.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die had ik ook al.
WILKOMMEN BIENVENUE WEEEHHEHEHEHEHEHELLLLLKOOOOHOHOM
Dan hadden ze beter dat grafnummertje van die Gers Pardoel d'r onder kunnen pleuren. Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, naar Rome of Parijs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]Thalys is trouwens wel tof, want daarmee ben je zo in Parijs.
Ja alleen het grote nadeel van Parijs is, dat er zoveel Fransen zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]Thalys is trouwens wel tof, want daarmee ben je zo in Parijs.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter dat grafnummertje van die Gers Pardoel d'r onder kunnen pleuren. Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, naar Rome of Parijs. [ afbeelding ]
"Ik laat je thuis, ik laat je thuis. Achter het fornuissss."quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter dat grafnummertje van die Gers Pardoel d'r onder kunnen pleuren. Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, naar Rome of Parijs. [ afbeelding ]
Nee, dat ze vaak geen Engels verstaan. Of dat ik geen Frans kan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja alleen het grote nadeel van Parijs is, dat er zoveel Fransen zijn
1693 stuurde een postduif, wil z'n grap terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja alleen het grote nadeel van Parijs is, dat er zoveel Fransen zijn
Heb je carnaval gevierd?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Ik laat je thuis, ik laat je thuis. Achter het fornuissss."
[..]
Nee, dat ze vaak geen Engels verstaan. Of dat ik geen Frans kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |