Fout, je vangt gewoon wat op van de tafel ernaast. Duh, jij gaat zeker nooit uitquote:Op zondag 11 maart 2012 10:15 schreef roos94 het volgende:
Uit eten met je vriendin en je dan met een andere vrouw bezighouden![]()
![]()
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 11 maart 2012 10:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jullie zijn het type stel dat zo uitgeblust is dat je elkaar helemaal niets meer te vertellen hebt en dus van ellende maar het tafeltje naast je te gaan zitten afluisteren.
Fout, ze praatte zo hard met d'r boerenstem dat je het wel moest horenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jullie zijn het type stel dat zo uitgeblust is dat je elkaar helemaal niets meer te vertellen hebt en dus van ellende maar het tafeltje naast je te gaan zitten afluisteren.
meid tochquote:Op zondag 11 maart 2012 10:17 schreef roos94 het volgende:
Ik zat twee weken geleden ofzo ook in een restaurant met wat mensen en zo'n dik wijf met een kort pittig kapsel en een vent zeiden niks tegen elkaar en zaten ons alleen maar af te luisteren![]()
![]()
McDonalds een restaurant noemen, bitch please.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:17 schreef roos94 het volgende:
Ik zat twee weken geleden ofzo ook in een restaurant met wat mensen en zo'n dik wijf met een kort pittig kapsel en een vent zeiden niks tegen elkaar en zaten ons alleen maar af te luisteren![]()
![]()
En dan vervolgens afgunstig over jou gaan zitten roddelen, net als de TS, om.hun laatste restje ego weer wat op te vijzelen. Treurig.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:17 schreef roos94 het volgende:
![]()
Hihiquote:Op zondag 11 maart 2012 10:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een stuk meer klachtwaardig dan dat lulverhaal van jou.
Samen lol hebben om de achterlijkheid van de mensen om je heen, en je daar lekker verheven boven voelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:18 schreef harry-de-aso het volgende:
Gaan eten met je "bloedmooie" vriendin en dan naar gesprekken van anderen luisteren :'
Beetje pijnlijk om te zien, inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En dan vervolgens afgunstig over jou gaan zitten roddelen, net als de TS, om.hun laatste restje ego weer wat op te vijzelen. Treurig.
Dit dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Samen lol hebben om de achterlijkheid van de mensen om je heen, en je daar lekker verheven boven voelen.
Niks mis meequote:Op zondag 11 maart 2012 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Samen lol hebben om de achterlijkheid van de mensen om je heen, en je daar lekker verheven boven voelen.
My point exactly. Al gat het 'verheven voelen' misschien wat ver, samen lol hebben helpt wel om nader tot elkaar te komen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |