Mensen die denken dat de overheid zich overal mee moet bemoeienquote:Op zondag 11 maart 2012 08:45 schreef Tangledup het volgende:
Mensen die roken
Een overheid die er niks aan doet behalve er veel geld aan verdienen![]()
Ik vind het gewoon belachelijk dat ze er zo van profiteren.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:53 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de overheid zich overal mee moet bemoeien
Een paar van mijn hersencellen hebben daarnet zelfmoord gepleegd. Allemaal jouw schuldquote:
Ow dus je bent nu hersencelloos?quote:Op zondag 11 maart 2012 09:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een paar van mijn hersencellen hebben daarnet zelfmoord gepleegd. Allemaal jouw schuld
Nee nog lang nietquote:
Je hebt hem dus ook gewoon echt gezien? Hij speelt hier om half 4 smiddags dus mijn verwachtingen zijn dan ook niet heel hoogquote:Op zondag 11 maart 2012 09:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nee nog lang nietMaar misschien, heel misschien, als ik die film vaak genoeg zou kijken dat ik hem dan vanzelf leuk zou gaan vinden.
Tja ze moeten wat he, om het gat in de begroting te dichten.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk dat ze er zo van profiteren.
Of je laat het toe, of je verbiedt het.. maar tegenwoordig is de mentaliteit er een melkkoe van te maken.
Verkapte Ikhebeenjongeninmnbedgehosseld postquote:Op zondag 11 maart 2012 04:19 schreef Casie het volgende:
Die ga ik wel winnen. Kan niet slapen door een snurkend iemand
Jongens in je bed hosselen.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Verkapte Ikhebeenjongeninmnbedgehosseld post
Dat is heul niet vies.quote:
Ik ruik het bier nu al op het terras!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:21 schreef xFriendx het volgende:
Ben sinds half 9 er al uit. Zo eerst nog ff langs de sportschool en dan daarna in de middag van de zon genieten
Dat is je morning breath.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ruik het bier nu al op het terras!
Poetsen, flossen en spoelen, nee nee! Het laatste restje wat er dan nog overblijft moet de cheese onion van gister zijn.quote:
Gatverdamme.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poetsen, flossen en spoelen, nee nee! Het laatste restje wat er dan nog overblijft moet de cheese onion van gister zijn.
quote:Op zondag 11 maart 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Jaquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herkenbaar plus 1. Vooral door de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enig idee hoe dat komt?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Jabed ligt wel lekker, alleen kan ik slaap wel vergeten. Slaap zoooo slecht de laatste tijd :s
Goed bezig Myr. Nu ik nog.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
bij mij nu, aangezien ik pas om een uur of 4 sliepquote:Op zondag 11 maart 2012 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar plus 1. Vooral door de week.
[..]
Enig idee hoe dat komt?
[..]
Goed bezig Myr. Nu ik nog.
Hoi Roy. Drukke avond gister?quote:
Wat heb je gisteravond gedaan?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mij nu, aangezien ik pas om een uur of 4 sliep
Gewoon aan de slag jongeman.quote:
last van slaaploosheidquote:Op zondag 11 maart 2012 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Roy. Drukke avond gister?
[..]
Wat heb je gisteravond gedaan?
Maar het is leuker om niks te doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon aan de slag jongeman.
Ik vind het wel lekker zo, ik lig helemaal brak met mn benen over de rugleuning op de bank. Alleen een chill jurkje aan. Drankje erbij en op de achtergrond hoor ik filmpjes over de Amerikaanse verkiezingen wat straks ingewisseld zal worden voor voetbal geluiden.
Beter dan thuis waar ze nu hard aan het opruimen en klussen zijn omdat de makelaar volgende week komt.
Boh. Ik lag er om kwart over 2 ofzo al in. Was veel te moe gister om het laat te maken.quote:
Herkenbaar Insomnia van Faithless is soms heel toepasselijkquote:
truequote:Op zondag 11 maart 2012 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar Insomnia van Faithless is soms heel toepasselijk
dat valt goed mee jaquote:Op zondag 11 maart 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is leuker om niks te doen.![]()
Gaat je huis verkocht worden?
Ik kwam beneden vanmorgen, stond de tv aan. Wat de hel? Ik snap er nog steeds niks van. Ik heb spoken denk ik.
[..]
Boh. Ik lag er om kwart over 2 ofzo al in. Was veel te moe gister om het laat te maken.
Nah. Je voelt je beter nadat je wat huiswerk hebt gedaan. Ik ben nu al trots en ik ben nog niet op een kwart van wat ik moet doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is leuker om niks te doen.![]()
Gaat je huis verkocht worden?
Ik kwam beneden vanmorgen, stond de tv aan. Wat de hel? Ik snap er nog steeds niks van. Ik heb spoken denk ik.
Wie wil je killen?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Myraela het volgende:
Waar zijn mijn mod-knopjes.nu mis ik ze.
Altijd met Cap, twi. De zangeres had echt een dijk van een stem, alleen kon ze dat niveau niet volhouden en werd het steeds minder.quote:
dan zijn je buren ook niet veilig hurquote:Op zondag 11 maart 2012 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd met Cap, twi. De zangeres had echt een dijk van een stem, alleen kon ze dat niveau niet volhouden en werd het steeds minder.
We hebben daarna nog een patat inferno gegeten bij de Griek aan de overkant. Hele aardige man was dat. Daarna ging een Amerikaanse zwerver me complimenteren met me fiets, waar hij al de hele avond naar aan het kijken was. Hij raadde me aan nog een slot te kopen.
En Captain heeft een huis dat goed beschermd is bij een eventuele zombieinvasie. Dat is iets waar ik nog nooit over na had gedacht. Maar goed, bij een eventuele zombificatie van mijn buren, vlucht ik wel naar haar toe.
Was het hier nog leuk verder?
Je bent geen modje meer! Wat is deze?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Myraela het volgende:
Ah, ik zie het. Schuld.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Je voelt je beter nadat je wat huiswerk hebt gedaan. Ik ben nu al trots en ik ben nog niet op een kwart van wat ik moet doen.Kei sloom.
Niet mijn huis, maar dat van mijn stiefvader.
Mijn moeder wil haar huis in de executie-verkoop doen, want met de huidige vraagprijs komt er sowieso al een ton schuld uit. Dus mijn stiefvaders huis moet verkocht worden, zodat ze een nieuw huis kan kopen voordat ze met de schuld uit het oude huis een BKR-notering krijgt.
IK denk dat wanneer je je huis in de executoriale verkoop gooit je sowieso een BKR notering krijgt hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Je voelt je beter nadat je wat huiswerk hebt gedaan. Ik ben nu al trots en ik ben nog niet op een kwart van wat ik moet doen.Kei sloom.
Niet mijn huis, maar dat van mijn stiefvader.
Mijn moeder wil haar huis in de executie-verkoop doen, want met de huidige vraagprijs komt er sowieso al een ton schuld uit. Dus mijn stiefvaders huis moet verkocht worden, zodat ze een nieuw huis kan kopen voordat ze met de schuld uit het oude huis een BKR-notering krijgt.
Waarom heb je ons dan ook verlatenquote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Myraela het volgende:
Fuck mijn buren. Moeten ze zich maar niet laten bijten door zombi's.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan zijn je buren ook niet veilig hur
Ik gok dat dat geen toeval is. Ze houdt ook met alles rekening hè? Droomvrouw.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
En Captain heeft een huis dat goed beschermd is bij een eventuele zombieinvasie.
Ik zal er maar niets over zeggen, dan maak ik DG veel te bezorgd. Maar ik heb me vermaakt.quote:Was het hier nog leuk verder?
En zo is het.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fuck mijn buren. Moeten ze zich maar niet laten bijten door zombi's.
Ik zou mijn buurmeisje wel redden hoor. Voor wanneer we de hele aarde moeten repopulaten.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fuck mijn buren. Moeten ze zich maar niet laten bijten door zombi's.
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou mijn buurmeisje wel redden hoor. Voor wanneer we de hele aarde moeten repopulaten.
laat dan eerst maar testen of dat jullie vruchtbaar zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou mijn buurmeisje wel redden hoor. Voor wanneer we de hele aarde moeten repopulaten.
Nee, omdat het dus geen echte executie-verkoop word, dat probeert mijn moeder nu met de bank te regelen. Executie is het pas als je 9 maanden niet betaald of iets. Het huis word nog gewoon betaald, alleen mijn exstiefvader woont er nu en mijn moeder kan geen nieuw huis kopen omdat het huis gedeeld op haar naam staat.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef screwloose het volgende:
[..]
IK denk dat wanneer je je huis in de executoriale verkoop gooit je sowieso een BKR notering krijgt hoor
[Ontopic]quote:Op zondag 11 maart 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is alleen belangrijk als ze kinderen willenquote:Op zondag 11 maart 2012 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
laat dan eerst maar testen of dat jullie vruchtbaar zijn
Elishaquote:Op zondag 11 maart 2012 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Hier: https://www.google.nl/sea(...)RIJcT_SRH4WhOvqimIoN
Dat is wel een vereiste bij het herpopuleren van de wereldbevolking, denk ik zo.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is alleen belangrijk als ze kinderen willen
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zondag 11 maart 2012 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel een vereiste bij het herpopuleren van de wereldbevolking, denk ik zo.
DG.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik gok dat dat geen toeval is. Ze houdt ook met alles rekening hè? Droomvrouw.
[..]
Ik zal er maar niets over zeggen, dan maak ik DG veel te bezorgd. Maar ik heb me vermaakt.
Nu nog voorkomen dat ik gebeten wordt. Zombies kunnen goed tegen zwaarden geloof ik, dan moet ik een ander wapen vinden. Een morningstar misschien.quote:
Op een schaal van 1 tot Rokjon, hoe heet is ze?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rokje +1quote:Op zondag 11 maart 2012 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een schaal van 1 tot Rokjon, hoe heet is ze?
Ik wil geen spelbreker zijn. Maar met 1 vrouw de wereld herbevolken gaat niet.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet om het resultaat, het gaat om de intenties.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel een vereiste bij het herpopuleren van de wereldbevolking, denk ik zo.
het was niet mijn plan.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn. Maar met 1 vrouw de wereld herbevolken gaat niet.
quote:
Hmm, Katwijk is iets te ver fietsen voor me. Ik fiets wel naar Captain.quote:
Oh gelukkig.quote:
Het is al eerder gedaan, of wachtquote:Op zondag 11 maart 2012 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn. Maar met 1 vrouw de wereld herbevolken gaat niet.
Single geloof ik wel. Iets te oud, en nee ik moet nog.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ze nog single? Hoe oud is ze? Ben jij er al over heen geweest?
Anders was het natuurlijk wel beter geweest. Dan had ik eest een goede selectie van de mannen gemaakt. en van de vrouwen natuurlijk... want je denkt toch niet dat ik zelf elke keer zwanger ga zijn... voor dat die kids zover zijn dat ze ook zwanger kunnen geraken dan zijn we veel te lang bezig om de mensheid te redden...quote:
wat denk je van die arkquote:
quote:There's a study on the human populating of Australia. The continent is separated by 60 miles of ocean and has never been connected to the mainland. While "a pregnant female" theoretically could be enough, the study pointed out that small numbers of humans would normally die out. As example with 2 people the population would die out in 70 years, 4 people 140 years etc. It's not until you get 16 couples (32 people) that a sustainable population can form. That's all theoritical.
ik ben je buurmeisje nietquote:
Verstandigquote:Op zondag 11 maart 2012 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Anders was het natuurlijk wel beter geweest. Dan had ik eest een goede selectie van de mannen gemaakt. en van de vrouwen natuurlijk... want je denkt toch niet dat ik zelf elke keer zwanger ga zijn... voor dat die kids zover zijn dat ze ook zwanger kunnen geraken dan zijn we veel te lang bezig om de mensheid te redden...
wil ik dat wel?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor deze keer wil ik dat wel door de vingers zien.
Iets te oud voor jou? Dus goed genoeg voor mij neem ik aan.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Single geloof ik wel. Iets te oud, en nee ik moet nog.
Niet?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets te oud voor jou? Dus goed genoeg voor mij neem ik aan.![]()
Wie?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets te oud voor jou? Dus goed genoeg voor mij neem ik aan.![]()
Eventjes wat tijd voor haar reserveren volgende week.
oke vooruit dan maarquote:
nou ik vrees ervoor of je wel op tijd zal arriveren wanneer de zombies komen..quote:
Hihi, ze zei arriveren.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou ik vrees ervoor of je wel op tijd zal arriveren wanneer de zombies komen..
ik kom je hosselenquote:
Kun je van scharen niet zwanger worden?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, daar spreekt een 'graag' uit.
Maar geen kans op herpopulatie
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, daar spreekt een 'graag' uit.
Maar geen kans op herpopulatie
Jij laat je graag nemen door een buitenaardse hond?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:09 schreef Joysa het volgende:
Ik kan ook kindjes maken met Woola.
Dat worden heule schattige brave kindjes.
Het gaat wel om DE Woola hequote:Op zondag 11 maart 2012 12:09 schreef twi het volgende:
[..]
Jij laat je graag nemen door een buitenaardse hond?
oke jongens, hoe hossel is joysaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke jongens, hoe hossel is joysaOhmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Moet je even een ridder op het witte paard (en met flamethrower) vinden. Zijn er vast wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven op deze wereld.
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:12 schreef twi het volgende:
Joysa kennende zullen er maar 1 of 2 goede flesjes tussen zitten. De ene heeft een slecht kwastje, de ander blijft niet goed genoeg zitten....
ik heb alleen maar perfecte nagellak voor Joysa. dan ken je mij nog niet. ik ga alleen voor kwaliteit. daarom kies ik joysa.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:12 schreef twi het volgende:
Joysa kennende zullen er maar 1 of 2 goede flesjes tussen zitten. De ene heeft een slecht kwastje, de ander blijft niet goed genoeg zitten....
Wanneer gaan we trouwen?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb alleen maar perfecte nagellak voor Joysa. dan ken je mij nog niet. ik ga alleen voor kwaliteit. daarom kies ik joysa.
Beam me up Scotty, this planet sucks.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven op deze wereld.
Hoe weet je dat.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joysa is echt ongekend populair op dit forum. Hoe doet ze dat? Heeft ze tepels die bier afscheiden?
Bier en tieten.. tralalalaquote:Op zondag 11 maart 2012 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joysa is echt ongekend populair op dit forum. Hoe doet ze dat? Heeft ze tepels die bier afscheiden?
snel, mijn liefste.. ik heb de ringen al in huisquote:
Huh? Wat?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
snel, mijn liefste.. ik heb de ringen al in huisOehhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:
Best een mooi combi. Nu nog een een piemel die naar chocola smaakt en geld ejaculeert.quote:
Precies wat er staat.quote:
Hoi Kreequote:Op zondag 11 maart 2012 12:16 schreef kree het volgende:
Goedemiddag vrienden. Ik heb maar eens uitgeslapen voor de afwisseling
Ik begreep wat er stond, ik had alleen de nickname en het usericon van de persoon in de post boven me verwacht, bij deze reactie.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
snel, mijn liefste.. ik heb de ringen al in huisNude lakjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed dekkende nudes kunnen wel nice zijnquote:
Sorry twi. Ik zal beter mijn best doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik begreep wat er stond, ik had alleen de nickname en het usericon van de persoon in de post boven me verwacht, bij deze reactie.
Hij was fobo waardigquote:Op zondag 11 maart 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry twi. Ik zal beter mijn best doen.
Ik ben een goed dekkende nude.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goed dekkende nudes kunnen wel nice zijn
Maar ik zal er niet over beginnen hier
Oeh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uilen zijn soberzo baas.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat een held, ik wil z'n handtekening.quote:
eensquote:
ik was aan't staren naar zequote:
waar.....quote:Op zondag 11 maart 2012 12:49 schreef Murdera het volgende:
moeraskat, kom ons eens vermaken op de tc.
nein, vandaag geen taco'squote:Op zondag 11 maart 2012 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poezels dan?
[ afbeelding ]
[..]
Taco's eten, ja?
Het is al weer veel te lang geleden dat ik taco's heb gegeten. Ik weet niet eens meer hoe het smaakt.quote:
tacoliciousquote:Op zondag 11 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is al weer veel te lang geleden dat ik taco's heb gegeten. Ik weet niet eens meer hoe het smaakt.
Risotto, omnomnom.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tacolicious
maar nu wil ik risotto, alleen zit ik vol
ehm, ja iets met pasta, maar wat precies weet ik nog niet (was uitgenodigd bij een vrouwtje die ik onlangs heb geholpen met haar katjons) jij?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Risotto, omnomnom.
Weet je al wat je vanavond gaat eten?
Kattenvrouwtjes!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ehm, ja iets met pasta, maar wat precies weet ik nog niet (was uitgenodigd bij een vrouwtje die ik onlangs heb geholpen met haar katjons) jij?
dat is zondag idd, pizzaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kattenvrouwtjes!Wat heb je voor haar gedaan?
Het is zondag, dus luiheidsdag. Ik heb nog een pizza liggen, die zag het wel worden.
Waar is het anders zondag voor?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kattenvrouwtjes!Wat heb je voor haar gedaan?
Het is zondag, dus luiheidsdag. Ik heb nog een pizza liggen, die zag het wel worden.
om extra lang te filosoferen op het toiletquote:
Oh dat doe ik alleen tijdens groepseks en aangezien ik nooit groepseks heb filosofeer ik ook nooitquote:Op zondag 11 maart 2012 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
om extra lang te filosoferen op het toilet
jij poept tijdens groepseks?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat doe ik alleen tijdens groepseks en aangezien ik nooit groepseks heb filosofeer ik ook nooit
Nee dat doe ik op de wc.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij poept tijdens groepseks?
Big Sausage Pizza.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is zondag idd, pizza![]()
ze moest een heupoperatie ondergaan eind vorig jaar en toen dus haar katten "onderhouden" voor een maandje of 2.. en een daarvan heeft diabetes dus die moest elke ochtend gespoten worden.. nu nog steeds er leuk contact met haar, leuk mens
Om bij te poepen van de afgelopen week.quote:
Dit dus. En werken. En schoonmaken.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
om extra lang te filosoferen op het toilet
Nietverkapteiklagnaasteenjongendieopjongensvalt postquote:Op zondag 11 maart 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik bedoel maarquote:
ja ze had contact met de dominee van t dorp hier ofzo lol.. en die belde mij dus op (mijn ouders zijn christelijk) en zo dus eigenlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Big Sausage Pizza.![]()
Hoe kwam ze bij jou uit dan, als je haar nog niet kende?
[..]
Om bij te poepen van de afgelopen week.
[..]
Dit dus. En werken. En schoonmaken.
placebo-onderschrift?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Nietverkapteiklagnaasteenjongendieopjongensvalt post
Op de wc kan je ook seks hebbenquote:
t kan allemaal, maar ik heb liever wat meer ruimte (niet dat ons toilethokje nou zo klein is maar ok )quote:
Dat had beter gekund als je mij had gebeldquote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Vrouwelijke kaneel.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Zo begin ik een relatie.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze. Ik heb maar 3 dagen per week om te werken en ik moet geld verdienen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bedoel maar
[..]
ja ze had contact met de dominee van t dorp hier ofzo lol.. en die belde mij dus op (mijn ouders zijn christelijk) en zo dus eigenlijk
en op zondag gaan we niet werken en schoonmaken, ben je nou helemaal
hmm dat is wel minder danquote:Op zondag 11 maart 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo begin ik een relatie.
[..]
Ik heb geen keuze. Ik heb maar 3 dagen per week om te werken en ik moet geld verdienen.
quote:
Ik geloof niet dat Casie hem probeerde te hosselen.quote:
Wat deed ie? Hij zei dat hij je wat wilde vertellen?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm dat is wel minder dan
mijn kat kwam zojuist uit de kast
wat is er mis met kaasquote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat Casie hem probeerde te hosselen.
zij kaneel.. zijquote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed ie? Hij zei dat hij je wat wilde vertellen?
Nee.quote:
Ik regel geen vrienden en zeker niet mijn homo-vriend die mee gaat winkelenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat Casie hem probeerde te hosselen.
Heb je een relatie?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo begin ik een relatie.
[..]
Ik heb geen keuze. Ik heb maar 3 dagen per week om te werken en ik moet geld verdienen.
Niks. Heb je ooit Kaas van Willem Elschot gelezen? Aanradertje wel.quote:
Ik heb ooit een kat in mijn meterkast gevonden. Was de kat van de buren die iedere keer bij mij naar binnen sneakte en op mijn bed ging liggen. Maar hij was dus ook een paar keer in een gat in de grond gegaan, onder de huizen door, en dan naar boven in mijn meterkast. Lag die opgerold in de tuinslangrol. Schatje was het.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zij kaneel.. zij
en nee, ze kwam letterlijk uit de kast
deurtje staat nog open
Dat moet je er wel bij zeggen dan. Anders trap je de hoop van alle wannabe hosselaars in dit topic de grond in. Denken ze nog dat jij al bezet bent.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik regel geen vrienden en zeker niet mijn homo-vriend die mee gaat winkelen
Ja, met Jill.quote:
nee die ken ik nietquote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Heb je ooit Kaas van Willem Elschot gelezen? Aanradertje wel.
[..]
Ik heb ooit een kat in mijn meterkast gevonden. Was de kat van de buren die iedere keer bij mij naar binnen sneakte en op mijn bed ging liggen. Maar hij was dus ook een paar keer in een gat in de grond gegaan, onder de huizen door, en dan naar boven in mijn meterkast. Lag die opgerold in de tuinslangrol. Schatje was het.
[..]
Dat moet je er wel bij zeggen dan. Anders trap je de hoop van alle wannabe hosselaars in dit topic de grond in. Denken ze nog dat jij al bezet bent.
[..]
Ja, met Jill.
"i wear the cheese, it does not wear me"quote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een kat in mijn meterkast gevonden. Was de kat van de buren die iedere keer bij mij naar binnen sneakte en op mijn bed ging liggen. Maar hij was dus ook een paar keer in een gat in de grond gegaan, onder de huizen door, en dan naar boven in mijn meterkast. Lag die opgerold in de tuinslangrol. Schatje was het.
[..]
Dat moet je er wel bij zeggen dan. Anders trap je de hoop van alle wannabe hosselaars in dit topic de grond in. Denken ze nog dat jij al bezet bent.
[..]
Ja, met Jill.
Die hoop was toch allang wegquote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, met Jill.
Bazenboekquote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een maand of 2 later, kregen we een briefje in de bus met de vraag of we Sjonnie hadden gezien. De kat dus. Want hij was kwijt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"i wear the cheese, it does not wear me"
hehehe da's wel cute, ze weten je altijd wel te verrassen idd
Je bent al bezet?quote:
Franse kaas van Willème?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
zolang het geen schimmelkaas is van Willem ist oke
brengt wel gezelschap met zich mee iddquote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Casie het volgende:
Zo gauw ik alleen woon over een paar jaar neem ik een kat![]()
Het enige wat ik eigenlijk mis in mijn huis.
Geen slang?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Casie het volgende:
Zo gauw ik alleen woon over een paar jaar neem ik een kat![]()
Het enige wat ik eigenlijk mis in mijn huis.
Deze Tornado weet.quote:
Dat is toch dat verhaal over een meisje en haar loverboy dat later leugens bleek?quote:
zou wel lekker hebben gelegen dan jaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een maand of 2 later, kregen we een briefje in de bus met de vraag of we Sjonnie hadden gezien. De kat dus. Want hij was kwijt.
Dus ik even in de meterkast gekeken en daar lag hij weer de baas uit te hangen. Even naar de buren gebracht en die keken me heel raar aan toen ik zei dat ie in de meterkast lag. Was wel een kleine deugniet.
[..]
Je bent al bezet?
[..]
Franse kaas van Willème?
geen idee, ik weet alleen dat de titel iets met mannen en kaas was ..quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen slang?
[..]
Deze Tornado weet.
[..]
Dat is toch dat verhaal over een meisje en haar loverboy dat later leugens bleek?
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zou wel lekker hebben gelegen dan ja
en doe maar gewoon jonge chicksof cheddar
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch dat verhaal over een meisje en haar loverboy dat later leugens bleek?
mosterd met kaas. goed puntquote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Echte mannen eten geen kaas van Maria Mosterd
Bijna alle kaas is lekker. Ik ben wat kaas betreft niet zo moeilijk. Lekker wijntje, lekker kaasje.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zou wel lekker hebben gelegen dan ja
en doe maar gewoon jonge kaasof cheddar
Nooit gelezen. Is het wat?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Echte mannen eten geen kaas van Maria Mosterd
Niet doorheen te komen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna alle kaas is lekker. Ik ben wat kaas betreft niet zo moeilijk. Lekker wijntje, lekker kaasje.
[..]
Nooit gelezen. Is het wat?
Nee hoorquote:
12 huisgenoten brengen gelukkig ook wel wat gezelschap. Maar katten zijn veel te leuk.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
brengt wel gezelschap met zich mee iddje verveelt je geen moment dan
schimmelkazen enzo ben ik wel heel kieskeurig inquote:Op zondag 11 maart 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna alle kaas is lekker. Ik ben wat kaas betreft niet zo moeilijk. Lekker wijntje, lekker kaasje.
[..]
Nooit gelezen. Is het wat?
Ook gelezenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
da's waar, maar katten vind ik over t algemeen wel wat leuker dan huisgenotenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
12 huisgenoten brengen gelukkig ook wel wat gezelschap. Maar katten zijn veel te leuk.
...... ik kreeg een mental imagequote:
missie geslaagd.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
...... ik kreeg een mental image
de achterkant jaquote:
uit wat ik las wel ja.quote:
ik dacht dat je er niet door kwamquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
12 huisgenoten brengen gelukkig ook wel wat gezelschap. Maar katten zijn veel te leuk.
Nicoise. Ik eet geen vis. Ruikt te veel naar punani.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
schimmelkazen enzo ben ik wel heel kieskeurig in
dan liever een zelfgemaakte tonijnsalade
Daarom vond ze er niets aan?quote:
Het was ook niet fijn lezen, en heb 'm een paar keer weg gelegd om wat anders tussendoor te lezen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nicoise. Ik eet geen vis. Ruikt te veel naar punani.
goed puntquote:Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Moraal van het verhaal: ga niet met een loverboy in zee.
Kom je nu mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Moraal van het verhaal: ga niet met een loverboy in zee.
en nu wachten op het boek van die lauraquote:Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moraal van het verhaal: verzin een zielig verhaal en word rijk.
Met dieetboeken kun je nog meer schuiven, en die markt lijkt onverzadigbaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan kunnen we hier in de reeks miljonair wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Foei!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
iets met een flauw antwoord betreffende Natalee
Vertel wat is er met Natealiquote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
misschien komt ze nog wel voor in dat boek van die laura met dr 'schip 'quote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik vond het ook flauw eh, niet grappigquote:
1 keer slechts. Maar dat was ook genoeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als ik een punani met visgeur ruik laat ik het welso far gelukkig nog niet hoeven meemaken
Laura?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en nu wachten op het boek van die laura
I see what you did there!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met dieetboeken kun je nog meer schuiven, en die markt lijkt onverzadigbaar.
Klopt. AVNZMG het boek. Lijkt me wel wat.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan kunnen we hier in de reeks miljonair worden
ik zal de achterkant lezen danquote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien komt ze nog wel voor in dat boek van die laura met dr 'schip '
Ik wil het boek van Laura alleen al kopen voor dat hoofdstuk waar ze door 32 somalische piraten uit elkaar gescheurd wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien komt ze nog wel voor in dat boek van die laura met dr 'schip '
snap ik, arme jijquote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 keer slechts. Maar dat was ook genoeg.![]()
Even serieus, ik kan echt niet tegen die visgeur. Ranzigheid.
[..]
Laura?
[..]
I see what you did there!
[..]
Klopt. AVNZMG het boek. Lijkt me wel wat.
doe dat ja. bespaard je een hoop tijdquote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal de achterkant lezen dan
ik hoop dat er foto's bij staanquote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil het boek van Laura alleen al kopen voor dat hoofdstuk waar ze door 32 somalische piraten uit elkaar gescheurd wordt.
dat dusquote:Op zondag 11 maart 2012 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doe dat ja. bespaard je een hoop tijd
Ik begin alvast met fappen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil het boek van Laura alleen al kopen voor dat hoofdstuk waar ze door 32 somalische piraten uit elkaar gescheurd wordt.
Weet je al een goede hoofdstuk titel voor mij???quote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. AVNZMG het boek. Lijkt me wel wat.
quote:
"KUTUSERS"quote:Op zondag 11 maart 2012 15:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weet je al een goede hoofdstuk titel voor mij???
hehe een keer wat andersquote:
eerste keren zijn engquote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehe een keer wat anderseens moet de eerste keer zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hold that thought.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehe een keer wat anderseens moet de eerste keer zijn
mwahhhh, zie het als een uitdagingquote:
dus jij gaat die uitdaging wel aan?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwahhhh, zie het als een uitdaging
wil je hier wat mee impliceren kaneel?quote:
Wel in HD3Dquote:
als ik het aandurfquote:Op zondag 11 maart 2012 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus jij gaat die uitdaging wel aan?
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
je krabbelt terugquote:
Dat ik iets leuks en uitdagends moet verzinnen wat je nog niet gedaan hebt.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wil je hier wat mee impliceren kaneel?
ja maar nee hequote:
bungeejumpenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik iets leuks en uitdagends moet verzinnen wat je nog niet gedaan hebt.
ja maar........ FFFUUUUUUUUUUUUquote:
je bent wel fan van hem is t niet?quote:
ga maar snel een nieuw broekje aantrekken nuquote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bungeejumpen
maar nee, dank jeik schijt al in m'n broek als ik er aan denk
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar........ FFFUUUUUUUUUUUU
[..]
je bent wel fan van hem is t niet?
vandaag ga ik commando u_uquote:Op zondag 11 maart 2012 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ga maar snel een nieuw broekje aantrekken nu
lul niet, dat doe je altijd al...quote:
Ik ben niet zo into scat.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bungeejumpen
maar nee, dank jeik schijt al in m'n broek als ik er aan denk
Maar dit des te meer.quote:
hoe weet jij dat?quote:
daar was ik al bang voorquote:Op zondag 11 maart 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into scat.
[..]
Maar dit des te meer.
GI Jane style jwzquote:
Picsquote:
Ik voel me afgewezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? [ afbeelding ]
[..]
daar was ik al bang voor*trekt 8473626455 boxers aan*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
GI Jane is geil met dat korte koppiequote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GI Jane style jwzmaar dan zonder t korte koppie
omdat die gejat is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? [ afbeelding ]
[..]
daar was ik al bang voor*trekt 8473626455 boxers aan*
waarom nou weer swastika'squote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me afgewezen.![]()
Ik ga ik een hoekje hakenkruisen zitten krassen in mijn rechterarm.
* Moeraskat pakt potje en vangt kaneelpoeder opquote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me afgewezen.![]()
Ik ga ik een hoekje hakenkruisen zitten krassen in mijn rechterarm.
dat klopt, maar ik denk niet dat t mij staat.. geen idee eigenlijk, maar ik denk hetquote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GI Jane is geil met dat korte koppie
touché, maar rakel het niet weer op, het doet pijnquote:
Babe magnet voor die blonde chickies, jeweetzquote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom nou weer swastika'sheah? WHY
te laat.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik denk niet dat t mij staat.. geen idee eigenlijk, maar ik denk het
[..]
touché, maar rakel het niet weer op, het doet pijn
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Babe magnet voor die blonde chickies, jeweetz
neequote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Babe magnet voor die blonde chickies, jeweetz
klopt, ik voel mijn ziel verscheurd wordenquote:
en dat te bedenken dat hij nu bij iemand anders rond dr billen zitquote:Op zondag 11 maart 2012 15:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee
[..]
klopt, ik voel mijn ziel verscheurd worden
Nu word ik toch wel heel nieuwsgierigquote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik denk niet dat t mij staat.. geen idee eigenlijk, maar ik denk het
of zijn O.o je weet het immers nooitquote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat hij nu bij iemand anders rond dr billen zit
Omnomnom.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat pakt potje en vangt kaneelpoeder op
Omdat...daarom.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom nou weer swastika'sheah? WHY
AH NEEEEEEEEEEEEEE WAT DOE JEquote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of zijn O.o je weet het immers nooit
doe eens vrij snel normaalquote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef xFriendx het volgende:
Rokje met een kort kapsel....denk niet dat het staat. Dat lange is prima zo.
FFFUUUUUUUUUUquote:
dankquote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef xFriendx het volgende:
Rokje met een kort kapsel....denk niet dat het staat. Dat lange is prima zo.
BWAHAHAquote:
wat... moet ik mijn hoofd kaalscheren?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
je bent wel fan van hem is t niet?
ik doe je wat hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 15:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUUU
[..]
dank
[..]
BWAHAHA
[..]
wat... moet ik mijn hoofd kaalscheren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |