Geen poep.quote:(ja het is heel vroeg)
Dus jij schrijft 'fuck' als 'fuc'?quote:
Puntje toegevoegd voor de leesbaarheidquote:
Er wordt vooral gekotst op uitkeringstrekkers die wel (legaal) kunnen werken maar dit niet doen. Soms ondersteund door een "werkritje" naar het lokale UWV-kantoor in de nieuwe Mercedes.quote:Op zondag 11 maart 2012 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Er wordt altijd op uitkeringstrekkers gekotst
Gelukkig is het niet jouw geldquote:Op zondag 11 maart 2012 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Er wordt altijd op uitkeringstrekkers gekotst maar praktijken waar met miljarden wordt gesmeten en oprot premies van miljoenen worden gegeven, zijn blijkbaar legaal. Met medewerking van de politiek zelf. Betaald door de burger als ik me niet vergis. Ik noem Vestia, De OV en hun OVchip, de commerciele banken etctera.
Als je snel zou tellen zou je er nog 8 jaar over doen. Exclusief slaap.
nee het is juist laat gek.quote:Op zondag 11 maart 2012 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Als ik me niet vergis.
(ja het is heel vroeg)
Ik kots alleen op mensen die wel kunnen maar niet willen werken. (en dan geef ik ze het liefste ook nog een schop na de gracht in.)quote:Op zondag 11 maart 2012 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Er wordt altijd op uitkeringstrekkers gekotst maar praktijken waar met miljarden wordt gesmeten en oprot premies van miljoenen worden gegeven, zijn blijkbaar legaal. Met medewerking van de politiek zelf. Betaald door de burger als ik me niet vergis. Ik noem Vestia, De OV en hun OVchip, de commerciele banken etctera.
Als je snel zou tellen zou je er nog 8 jaar over doen. Exclusief slaap.
Wie kon toen vermoeden dat je hier zou eindigenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nou toen ik jonger was ging ik altijd tot 100 tellen omdat ik dat leuk vond, altijd maar tellen, tellen, tellen en tellen... Ze noemde mijn ook wel wonderkind want toen ik 3 maand was kon ik al tot 3964 tellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |