quote:Op zondag 11 maart 2012 03:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, dat helpt de wereld schoon te houden van achter de ellebogen etterbakjes als paul
De dierentram, een glas inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:10 schreef Rezania het volgende:
Wacht, ben jij niet die gek met die insectentram?
Het is weekend!! Wat zul jij depressief zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, dat helpt de wereld schoon te houden van achter de ellebogen etterbakjes als paul
quote:
Ga dan maar malariamuggen in Afrika redden inplaats van over Paul te zeiken.quote:
Voor mij is het elke dag weekend.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:11 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Het is weekend!! Wat zul jij depressief zijn.
Nee joh, als ik dit topic niet sluit doe ik dat ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Door dit topic open te laten laat je al zien geeneens over waarden en/of normen te beschikken. En ja, dat mag je beschouwen als een crewbash dus doe maar snel hoilen in FC.
Ik zeik over wie ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga dan maar malariamuggen in Afrika redden inplaats van over Paul te zeiken.
Uitslag komt deze week nog hè, ik heb me te laat aangemeld, anders had je flinke concurrentie natuurlijk.quote:
Helaas wel ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik zeik over wie ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil.
Proost dan maarquote:Op zondag 11 maart 2012 03:09 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Hiermaat gefrusteerde mensen zijn overal.
Ik drink er nog 1 op. Proost.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik zeik over wie ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil.
Mooi en nu stilzijn want de grote mensen gaan even verder praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |