Nee, paul is een lieger, bedrieger, smeerlap en achter de ellebogen viezerik.quote:
Nouja wat een onzinquote:Op zondag 11 maart 2012 03:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, paul is een lieger, bedrieger, smeerlap en achter de ellebogen viezerik.![]()
Overigens zou jij beter moeten weten en een slotje moeten zetten
quote:Op zondag 11 maart 2012 03:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, paul is een lieger, bedrieger, smeerlap en achter de ellebogen viezerik.![]()
Alsof ik ooit een slotje op een van Paul z'n topics zou zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lever dan dat schijnblauwe kleurtje maar weer inquote:Op zondag 11 maart 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een slotje op een van Paul z'n topics zou zetten.
Nee joh. Doe niet zo verzuurd.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lever dan dat schijnblauwe kleurtje maar weer in
Dit is ONZ, GGMM is mod van KLB.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lever dan dat schijnblauwe kleurtje maar weer in
quote:Op zondag 11 maart 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gastmod niet. En zeker niet op dit pareltje.
Nee, dat helpt de wereld schoon te houden van achter de ellebogen etterbakjes als paulquote:
Je kleur onwaardig dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gastmod niet. En zeker niet op dit pareltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |