Geruchten gaan dat er flink wat kaarten opgekocht zijn door bedrijven, die ze voor tig keer de prijs (zwart) aanbieden.... Maar dan betaal je je helemaal scheel.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:39 schreef Lesnar het volgende:
Zo jammer van UFC Zweden. Kaarten binnen een half uur uitverkocht. Het zou mijn eerste UFC worden, snik snik
Thiago Silva is de naam!quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Plaatje in de OP klopt nietmoet Roid Silva in.
Wat is de retail prijs eigenlijk?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat er flink wat kaarten opgekocht zijn door bedrijven, die ze voor tig keer de prijs (zwart) aanbieden.... Maar dan betaal je je helemaal scheel.
Normaal gesproken vanaf 50 dollar tot honderden dollars cageside.quote:
Ik baal er ook van, ben nog wel kaartjes van 800+ euro tegengekomen maar dat heb ik er dan weer niet voor over.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:39 schreef Lesnar het volgende:
Zo jammer van UFC Zweden. Kaarten binnen een half uur uitverkocht. Het zou mijn eerste UFC worden, snik snik
Er is nog geen nieuwe officiële poster volgens mij, anders had ik de OP wel even gefixt voor jequote:Op zondag 11 maart 2012 00:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Thiago Silva is de naam!![]()
Ja dat weet, maar ik maak de plaatjes nooit. Taz?
quote:
Haha, na BB_king (voor de oud gedienden in dit topic) ben je de eerste die daar over begintquote:Op zondag 11 maart 2012 05:31 schreef yavanna het volgende:
[..]Met een leuk nieuw concept met de live wedstrijden. En dit season eindelijk weer
mannen.
Tuurlijk niet. Hunt zal een kleine underdog worden, toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Als struve meer dan 2.0 oplevert pick ik hem.
Reallyquote:Op zondag 11 maart 2012 09:56 schreef Fenomeno het volgende:
Hunt gaat dik fav worden denk ik, rond de 1.4-1.5, Struve rond 3.0.
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:56 schreef Fenomeno het volgende:
Hunt gaat dik fav worden denk ik, rond de 1.4-1.5, Struve rond 3.0.
Dit!quote:
Boetsch moet niet zo tof doen want Okami destroyed hem in een rematch gewoon weer.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:40 schreef incognitoomuch het volgende:
After comeback win, UFC's suddenly surging Tim Boetsch targets Michael Bisping
Na een Okami winst vind ik dit wel een mooie partij to say the least!
Imo is Tim Boetsch een mindere versie van Chris Leben. Bisping moet dit relatief eenvoudig winnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:40 schreef incognitoomuch het volgende:
After comeback win, UFC's suddenly surging Tim Boetsch targets Michael Bisping
Na een Okami winst vind ik dit wel een mooie partij to say the least!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |