Was gewoon echt een dramatische pot man. Kampioenskandidaat af bij deze. Hier had je punten moeten pakken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje zuur ben je door het gelijkspel he
'Bij deze'quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon echt een dramatische pot man. Kampioenskandidaat af bij deze. Hier had je punten moeten pakken.
Wat loop je nou bijdehand te doen gast? Als je deze pot wint sta je op een paar punten van de nr. 1.quote:
Hou op met je slechte grappen kerelquote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je nou bijdehand te doen gast? Als je deze pot wint sta je op een paar punten van de nr. 1.
Ze staan maar 3punten achter ajax hoorquote:
Geen CL, geen geld. En jullie moeten weer bezuinigen volgend jaar toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
Kurva... Kunnen ze nou niet gewoon een keer winnen van NAC en kampioen worden..
Nee, want ingewikkelde gemeente constructie waarvan alleen PSV'ers precies weten hoe het zitquote:Op zondag 11 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen CL, geen geld. En jullie moeten weer bezuinigen volgend jaar toch?
PSV gaat faillietquote:Op zondag 11 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We mogen niet begroten op de CL is..quote:Op zondag 11 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan je wel Bakkal houden in Rotterdam.quote:
bye bye zwaai zwaai ruttenquote:
Heb vorige week een artikel gelezen waarin een van jullie bestuursleden aangaf dat jullie weer moeten saneren als er geen CL komt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We mogen niet begroten op de CL is..
Maarja, zo kun je niet door blijven gaan als je inde top mee wilt draaien.
Ik denk echt dat hij het seizoen afmaakt.. PSV wil hem niet afkopen, zelf zal hij niet weggaan en op non actief zetten doen ze denk ik niet.. Iedereen binnen PSV roept maar hoe tevreden ze zijn over hemquote:
PSV is gewoon dom bezig.. allanger, als je flapdrollen als Engelaar en Issakson 1,85 miljoen salaris gaat betalen, ja dan kom je wel in de problemen. Koevermans gratis de deur uit 6.9, Engelaar (geen idee), Nijland 4 miljoen, ga zo door.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb vorige week een artikel gelezen waarin een van jullie bestuursleden aangaf dat jullie weer moeten saneren als er geen CL komt.
Weet even niet wie en waar, maar het stond in alle kranten.
Dat *engeziekte*jong nemen we nog niet terug al kregen we geld toequote:Op zondag 11 maart 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijnaldum kruipt zielig naar Rotterdam toe
Precies.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat *engeziekte*jong nemen we nog niet terug al kregen we geld toe
yeap de strootman zei: heel simpel rutten moet blijvenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij het seizoen afmaakt.. PSV wil hem niet afkopen, zelf zal hij niet weggaan en op non actief zetten doen ze denk ik niet.. Iedereen binnen PSV roept maar hoe tevreden ze zijn over hem
Is dat die jongen van 'de kampioenswedstrijd' of was dat een andere?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yeap de strootman zei: heel simpel rutten moet blijven
Ja maarja, hoeveel is daarvan waar net als de leiding.. wanneer heb je nou een keer spelers of bestuursleden die zeggen 'Nee ik vind het een waardeloze trainer, van mij mag hij vertrekken' ?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yeap de strootman zei: heel simpel rutten moet blijven
Mertens durft niet meer te reageren, vorige week niet gehoord, na Valencia niet, en nu ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat die jongen van 'de kampioenswedstrijd' of was dat een andere?
En ja dat was sarcasme. Triestje Mertens
laat het jochie met rustquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mertens durft niet meer te reageren, vorige week niet gehoord, na Valencia niet, en nu ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |