quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jojoortje is ook erg mannelijk.
Ze heeft zelfs zwarte haren op haar benen
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jojoortje is ook erg mannelijk.
Ze heeft zelfs zwarte haren op haar benen
Kan er alleen maar van genieten, joh. Prachtig dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs ik wou hem troosten.Sympathieke gozert.
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html
Jan Vertonghenquote:
Nog één keer dan:quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan er alleen maar van genieten, joh. Prachtig dit.
Denk je? Hele tafel gaat zijn kont kussen en zeggen dat hij de beste bij ajax is (wat hij ook is) maar kritische vragen ho maar.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jan Vertonghen![]()
Vanavond bij Studio Voetbal, dat gaat leuk worden
kijk niet naar die jodenshowquote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jan Vertonghen![]()
Vanavond bij Studio Voetbal, dat gaat leuk worden
Ja dat klopt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kijk niet naar die jodenshow
VI is toch veel leuker man
Voor de inhoudelijke meuk kijk ik graag naar SV. Maar van VI kan je gewoon uren genietenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze daar zo pleuriszuur zijn richting Feijenoord wegens de affaire Beenhakkerquote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast...quote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
Voetbal fans, welke achtergrond dan ook, welke intelligentie dan ook..paupervolk.
Zeker weten, die Derksen baalt nog steeds dat zijn informantje niet meer 'per ongeluk' bestuursvergaderingen doorbeltquote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze daar zo pleuriszuur zijn richting Feijenoord wegens de affaire Beenhakker.
Vind het geweldig voor PSV, voor Gemeente Eindhoven (quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan er alleen maar van genieten, joh. Prachtig dit.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het geweldig voor PSV, voor Gemeente Eindhoven () en de spelers. Maar voor Rutten vind ik het toch zielig.
Hoort er gewoon bij. Krijgt meer dan 1 miljoen per jaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het geweldig voor PSV, voor Gemeente Eindhoven () en de spelers. Maar voor Rutten vind ik het toch zielig.
Dat snap ik dan weer niet, waarom Rutten niet dan? Die achterlijke keuzes en wissels doen er niet meer toe? Blijkt dat die man deze groep niet kan motiveren, is dat niet deels aan hem aan te rekenen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die heeft allang zijn ontslag ingediend man. Vraag is alleen wel wie er dan gaat komen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Falen met Rutten wordt morgen vervolgd.
Juist wel.quote:
Sympathieke gozer die geen kwaad en arrogantie in zich heeft. Dat kun je niet zeggen van de spelers (Toivonenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, waarom Rutten niet dan? Die achterlijke keuzes en wissels doen er niet meer toe? Blijkt dat die man deze groep niet kan motiveren, is dat niet deels aan hem aan te rekenen?
Ik gun die man niet om op gewacht te worden door een paar van die bamieballen.. maar doe nou niet alsof hij nergens schuldig aan is.
Je hebt er weer vertrouwen in?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Maarja....
AJAX!!!
Jantje bij SV vanav.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |