quote:me too
Op vrijdag 16 mei 2003 15:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het het lekkerst bovenop, mede omdat ik als vrouw dan de controle heb. Zo kan ik het aankomende genot versnellen maar ook vertragen.
Sex is zowieso altijd fijn met mijn vriend
Alleen het is idd het geweldigst als je bovenop zit en de "macht" hebt om hem helemaal wild te maken genot uit te stellen.
Ook kan je zittend voorover buigen en met je borsten tegen hem aan wrijven en zo je kontje op en neer bewegen *nice feeling*
Of juist helemaal achterover buigen tot je in een soort van bruggetje ligt kan hij je ook stimuleren of steunend op je handen naar achteren......
quote:Dit is inderdaad errug lekker ja ....... en gemeen, want ik wil haar inderdaad lekker vastpakken....
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:42 schreef impulsje het volgende:
Wat ook een aanradertje is, is deze :
Man ligt op zijn rug, en je bindt handen en voeten vast (met sjaaltjes of zo).Zo is hij lekker machteloos
Je draait je met je rug naar hem en dan penetreert hij je, waardoor de penis zich op een echt héééééle zalige manier in je zit
Dan maak je heel zachte beweginkjes met je kontje naar voor en achter... het zalige is : hij wil je vastgrijpen maar kàn niet
En reken dan maar op een mega-orgasme, 1 van hem en 1 van jou...
quote:Goeie conditie heb jij
Op zondag 26 oktober 2003 20:14 schreef Black-jack het volgende:[..]
Dit is inderdaad errug lekker ja ....... en gemeen, want ik wil haar inderdaad lekker vastpakken....
Maar zo is ze bij mij een keer bijna 4 uur door gegaan....zonder klaarkomen.... en als je DAN na 4 uur komt terwijl je al tig keer tot je hoogtepunt bent geweest....damn....... alsof er een vloedgolf loskomt..
quote:Twee vragen:
Op zondag 26 oktober 2003 20:14 schreef Black-jack het volgende:[..]
Dit is inderdaad errug lekker ja ....... en gemeen, want ik wil haar inderdaad lekker vastpakken....
Maar zo is ze bij mij een keer bijna 4 uur door gegaan....zonder klaarkomen.... en als je DAN na 4 uur komt terwijl je al tig keer tot je hoogtepunt bent geweest....damn....... alsof er een vloedgolf loskomt..
quote:Ik snap het ook niet; tis zeker voor gevorderden...
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:44 schreef Kwark het volgende:
Twee vragen:
1. Hoe kun je in godsnaam 4 uur non stop neuken?
2. Koe kun je pas na 4 uur komen "terwijl je al tig keer tot je hoogtepunt bent geweest"?
quote:Heb ik ook eens gehad bij een ex... volgens mij hebben sommige dames hun doos teveel aan de voorkant, en dan glip je er iedere keer uit als je haar van achteren wil penetreren... vraag anders of ze haar kont meer omhoog wil doen, dan kantelt ze vanzelf meer naar jou toe...
Op woensdag 25 december 2002 17:07 schreef Ultralaser het volgende:
op ze hondjes wil bij ons niet ecjht lukken krijg hem niet echt makkelijk er in zeg maar weet iemand wat ik dan fout doe?
Succes ermee!
quote:Wil jij dat ook al, mijn vriendin ook....dan gaat het diepen en lekkerder zegt ze.. (ja, ze komt ook erg wild klaar dan...)
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:42 schreef afhrodite het volgende:
doggy of ik boven op en dan hem alsnog het werk laten doen![]()
quote:Zeg, geilneefje, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je antwoorden op mijn twee vragen. Zie boven.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:47 schreef Black-jack het volgende:[..]
Wil jij dat ook al, mijn vriendin ook....dan gaat het diepen en lekkerder zegt ze.. (ja, ze komt ook erg wild klaar dan...)
quote:Ik lig niet graag onder
Op dinsdag 23 juli 2002 11:57 schreef Knorretje het volgende:
Welk standje viel uiteindelijk enorm tegen ?
Om maar even met Tenacious D. te spreken: "What's your favourite position? That's cool with me, it's not my favourite but i'll do it for you".
Maar niet echt van harte dus. Ik vind het onhandig, en ik hou denk ik toch graag zelf de teugels in handen .
Yup, thats hotquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:35 schreef Nicklorion het volgende:
Wat ik altijd heerlijk vind is als ik mijn vriendin op de arm neem.
haar dus als het waren optil door beide handen op haar kont te leggen en zij de handen te vouwen en in je nek legt als jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel ?!
Ik probeer altijd mee te gaan met het toerental van een F1-bolide... tijdens Monza of een andere saaiere race ....quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:26 schreef Onsokumaru het volgende:
Doggystyle ..zeker weten en haar bovenop ..en dan raggen met die lul en kijken naar de spiegel hoe ik hem lekker in haar rag !!
Tijdens Studio Sport laten pijpen... MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
What the hell is 'paard van troje' ...ik vind t maar nix om standjes van die niet-voor-de-hand-liggende namen te geven, vertel?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:13 schreef Averon het volgende:
Paard van Troje is mijn absolute favoriet.
Doggystyle is nummer twee.
Die is inderdaad als man ook heel prettig. En bovendien was dat het dat standje dat mijn eerste keer was, dus die blijft altijd special for me.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:11 schreef Alsgeenander het volgende:
Wat ik erg lekker vind is als ik plat op mn buik lig, en hij bovenop me ligt en me van achteren neemt, beetje hard mag best, wat haren trekken, laatst pakte hij mn armen en legte die boven mn hoofd en hield ze stevig vast, jum.
Kantoorsex kan heel spannend zijn, in welk standje dan ook Klossie, dus pak een willekeurige lekkere collega en leef je uit. In het echt, of in je hoofd, dat laat ik aan jou overquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:52 schreef klossie het volgende:
dit topic moet je niet gaan lezen in je lunchpauze als je al rete geil bent zeg... op dit moment lijkt alles me dus even lekker maar ik weet dat mijn favo wel doggy-style, 69 en ik bovenop is!
heb ik nog nooit geprobeerd en op dit moment is er helaas geen willekeurige lekkere collega in de buurt dus ik hou het even bij mijn fantasie, ook prima en vanavond...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:55 schreef Averon het volgende:
[..]
Kantoorsex kan heel spannend zijn, in welk standje dan ook Klossie, dus pak een willekeurige lekkere collega en leef je uit. In het echt, of in je hoofd, dat laat ik aan jou over
Kort antwoord : Ja, er zijn er die dat doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:07 schreef klossie het volgende:
goeie volgende vraag, zijn er vrouwen die dat doen? ik bedoel, ik doe zoiets niet op een openbare plek hoor, toch voornamelijk in "een" bed!
had jij het hier ook wel over zelfbevrediging? ik bedoel sex op openbare plekken vind ik niet echt vreemd...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:13 schreef Averon het volgende:
[..]
Kort antwoord : Ja, er zijn er die dat doen
Prettig antwoord: Ja, er zijn er die dat doen met mij
Lang antwoord: - censored -
Oops, sorry. My bad. Ik dacht dat je sex bedoelde.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:51 schreef klossie het volgende:
[..]
had jij het hier ook wel over zelfbevrediging? ik bedoel sex op openbare plekken vind ik niet echt vreemd...
Niet echt nee. Het is net waar ik zin in heb, dus het zou nogal verschillenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:37 schreef Averon het volgende:
Geen favoriet?
En die heb ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:30 schreef Averon het volgende:
Als je een goeie lover heb, is bijna alles wel goed nietwaar ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |