Ehm... sinds ik er een mailtje van iemand over kreegquote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef Boingo het volgende:
Voor de mensen die de CE hebben gekocht. Vanaf wanneer loopt die Mechdog sidekick op de Normandy rond??
Als je op de citadel komt en er staan mensen op de map die je niet kent, dan heb je weer een quest completed en kun je 'm daar inleveren. Hopelijk helpt datquote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat ik irritant vind is dat je je progressie in een missie niet ziet.
Dat je bijv al een artifact hebt gevonden en dat je die alleen nog even hoeft terug te brengen.
Dan zie je veel beter waar je moet wezen ipv dat je opzoek bent naar iets dat je al hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef AthCom het volgende:
Net voor het eerst uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: keuzesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Spoilers over het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody ever seems to remember life is a game we play![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILER: keuzesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef VixenFromHell het volgende:
Spoilers over het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7![]()
Wtf, ik kom er opeens achter dat Mordin een andere voice actor heeft.Ik dacht al dat hij anders klonk... al moet ik zeggen dat die nieuwe het best goed doet, zeker omdat hij een andere stem moet imiteren. Hij praat iets langzamer, maar voor de rest...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Ja, hij deed het zeker goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef Rikketik het volgende:
Wtf, ik kom er opeens achter dat Mordin een andere voice actor heeft.Ik dacht al dat hij anders klonk... al moet ik zeggen dat die nieuwe het best goed doet, zeker omdat hij een andere stem moet imiteren. Hij praat iets langzamer, maar voor de rest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7![]()
Alleen als je uitgespeeld hebt;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik trouwens met name echt mooi vind aan ME3 is de muziek. Clint Mansell is een held.
Conscience do cost.![]()
Wtf.
Einde spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wtf.
Einde spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody ever seems to remember life is a game we play![]()
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gok dat dat alleen de character is, niet de bijbehorende missie.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef ems. het volgende:
Dus from ashes kan je gewoon gratis unlocken lol?![]()
Deels. Hij zit dan ineens al op de Normandy en je kunt hem mee nemen. Maar de missie waarbij je hem op haalt krijg je dan dus idd nietquote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef ems. het volgende:
Dus from ashes kan je gewoon gratis unlocken lol?
En @ Drizzt: idd. En daar hoop ik ook op!Nobody ever seems to remember life is a game we play![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Deels. Hij zit dan ineens al op de Normandy en je kunt hem mee nemen. Maar de missie waarbij je hem op haalt krijg je dan dus idd niet
En nu ik hem uitgespeeld heb lekker een jaartje wachten tot al die kleine rommel DLC's uitgekomen zijn, in één keer installeren en heel erg doen alsof ik gewoon een expansion speel.
Over einde;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.![]()
Ook over het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody ever seems to remember life is a game we play![]()
Er is allang een crack uit voor het spel waarmee je from ashes ook unlockt.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef ems. het volgende:
Dus from ashes kan je gewoon gratis unlocken lol?
werkt prima overigens, je moet er alleen geen multiplayer mee spelen.![]()
Jezus, die missie op Tutchanka bestaat echt alleen maar uit mood whiplashes.
SPOILER: Tutchanka, GROTE SPOILERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ja, hij deed het zeker goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch, elke keer als er weer een oude collega van je doodgaat, 't past bij het verhaal van de grote oorlog.
Je ziet ze doodgaan maar je ziet ze ook groeien in rollen die je in eerste instantie niet voor mogelijk had gehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: