Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
gaat veel in de foutquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:19 schreef Thorb het volgende:
Ach ieder zo zijn voorkeur. Hopen dat Real wint is vooral ontstaan doordat mensen Barca irritant ophemelen, de wedstrijden tussen Barca en Arsenal en een bepaalde trasfersoap
@SB Casillias slecht
inb4 Cech of Hartquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Wie vind je dan een goede keeper?
Casillas is goed, maar daarnet al een paar foutjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Wie vind je dan een goede keeper?
Kijk jij überhaupt wel eens voetbalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb eigenlijk Valdes nog nooit echt zien spelen, kijk nooit Barca
Bro kijk jij wel voetbal?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb eigenlijk Valdes nog nooit echt zien spelen, kijk nooit Barca
Gouweleeuw, wat een held. Dan maar IF Zomer lobbyen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef GuRBuH het volgende:
Volgend jaar Gouweleeuw silver CB met 80 pace
En high attack work ratequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef GuRBuH het volgende:
John, Narsingh, Gouweleeuw, Wildschutquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef GuRBuH het volgende:
lijkt op Bojan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wist dat ik fout zat, maar had geen zin om zijn naam te Googlen.
Die speelt bij Barca toch?quote:
Die is recent getransferred dan?quote:
Verlies is toch ook een punt, dus een puntje voor GJE.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jammer, geen punt naar jou dit keer.
lolquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verlies is toch ook een punt, dus een puntje voor GJE.
in de zomer voor 13 miljoen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is recent getransferred dan?
Oke hier moest ik om lachen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij nu wel weer gaat scorenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
Maandag irl debuut van Kandji bij Houston Dynamo. MUST SEE
Want bij Barca zijn er nooit echt hoogtepunten, vandaar dat je Valdes nog nooit echt hebt zien spelenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kijk niet zovaak voetbal, alleen Chelsea of een andere wedstrijd die ik écht wil zien.
Vind over het algemeen de hoogtepunten fijner om te zien
Hij zal in het echt wel niet zo goed zijn, anders is hij ook geen bronze. Al zijn Gardner, Tello en Livermore ook nog bronze terwijl ze al regelmatig mee hebben gespeeld in het eerstequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
Niet getransferreerd in FUT?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
fffuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij nu wel weer gaat scoren
nopequote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Driepuntensysteemquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
MAC KANDJIquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zal in het echt wel niet zo goed zijn, anders is hij ook geen bronze. Al zijn Gardner, Tello en Livermore ook nog bronze terwijl ze al regelmatig mee hebben gespeeld in het eerste
klopt maar de 4 star skill maakt het het kijken al waardquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zal in het echt wel niet zo goed zijn, anders is hij ook geen bronze. Al zijn Gardner, Tello en Livermore ook nog bronze terwijl ze al regelmatig mee hebben gespeeld in het eerste
Speelt niet voor niets in de MLS.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt maar de 4 star skill maakt het het kijken al waardKan er verder idd niet zoveel van irl volgens mij, scoort bijna nooit. Veel geblesseerd geweest ook.
De MLS is de laatste paar jaar wel verbeterd volgens mij. In die video doet Kandji een aantal best leuke actiesquote:
die video laat eerder het bedroevende niveau van de MLS zienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De MLS is de laatste paar jaar wel verbeterd volgens mij. In die video doet Kandji een aantal best leuke acties
tquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die video laat eerder het bedroevende niveau van de MLS zienLekker uitgerangeerde voetballers veel te veel geld betalenword betaald om in Amerika te spelen
Dat was in 2010. Maar iemand als Ream speelde bij NY Red Bulls en hij speelt nu gewoon bij Bolton in de basisquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die video laat eerder het bedroevende niveau van de MLS zienLekker uitgerangeerde voetballers veel te veel geld betalen om in Amerika te spelen
Pienaar speelt ook basis, die 3 wedstrijden per jaar dat hij fit is. Wil dat zeggen dat de SFL een goede league is? etc...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was in 2010. Maar iemand als Ream speelde bij NY Red Bulls en hij speelt nu gewoon bij Bolton in de basis
Serero was daar topscorerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Pienaar speelt ook basis, die 3 wedstrijden per jaar dat hij fit is. Wil dat zeggen dat de SFL een goede league is? etc...
ik snap het nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Ik ben moe, daar komt het door. (zegt iedereen hier)
haha wat een tijd, daar zijn zelfs de brazil wedstrijden niks bij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap het niet![]()
Om half vijf trouwens LA Galaxy-Real Salt Lake, wie gaat kijken?
De binnekant van m'n oogledenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap het niet![]()
Om half vijf trouwens LA Galaxy-Real Salt Lake, wie gaat kijken?
Sereroquote:Op zondag 11 maart 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan Serero geen 5* hebben
die acties @0:40 en 1:14
Nu nog bij het eckte Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je staat met Gerrit laatste in Poule Aquote:Op zondag 11 maart 2012 00:11 schreef Toefjes het volgende:
GJE, ben ik al uitgeschakeld voor het toernooi, of heb ik nog kans?
Okee, als ik 4 punten haal tegen Gerrit maak ik een goede kans. En hij moet op zijn beurt weer 4 punten tegen mij halen. Spannendquote:Op zondag 11 maart 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je staat met Gerrit laatste in Poule A
https://docs.google.com/s(...)4MHNhQlE&pli=1#gid=1
Hier het gehele overzicht
Ik haal m'n plezier uit m'n 2k hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, als ik 4 punten haal tegen Gerrit maak ik een goede kans. En hij moet op zijn beurt weer 4 punten tegen mij halen. Spannend
Dat wordt een krakerquote:Op zondag 11 maart 2012 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, als ik 4 punten haal tegen Gerrit maak ik een goede kans. En hij moet op zijn beurt weer 4 punten tegen mij halen. Spannend
Op leven en dood.quote:
Wat voor eisen heeft dit toernooi, lijkt me wel leuk om ( een volgende keer?) mee te doenquote:
Dat wordt inderdaad de volgende keer.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat voor eisen heeft dit toernooi, lijkt me wel leuk om ( een volgende keer?) mee te doen
Als één van ons 6 punten pakt toch niet?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op leven en dood.
(als Fuszy 1 keer tegen Remy wint zijn we er allebei aan, maar dat terzijde)
Oke, en hoeveel mensen zitten er in het toernooi?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad de volgende keer.
Er zitten vrij weinig eisen aan vast, iedereen legt 2k in en de winnaar pakt de pot.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij wordt een betere voetballer dan Clasie.
We zitten nu met 8.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, en hoeveel mensen zitten er in het toernooi?
kijk eens op de klok, dit is niet meer de tijd dat ik gefocussed benquote:Op zondag 11 maart 2012 00:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien kunnen jullie nu spelen?
Jullie moeten nog 2 potjes
Nee, ik zit op ps3quote:Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We zitten nu met 8.
Maar jij zit op de xbox toch?
Daar regelt Rijst alles, die doet knock-out ipv poultjes
fixed.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is een betere voetballer dan Clasie.
Dat is alleen omdat De Jong en Janssen er altijd in staanquote:Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kan niet eens een basisplaats afdwingen bij dit Ajax
Oh, we spelen gewoon met teams naar keuze.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, ik zit op ps3![]()
En met wat voor teams spelen jullie, goud?
Ik mag lekker uitslapen dit datquote:Op zondag 11 maart 2012 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kijk eens op de klok, dit is niet meer de tijd dat ik gefocussed benEn de wekker gaat ook nog eens om half 6 straks, gewoon een werkdag
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok. Hopelijk ben ik er de volgende keer optijd bijquote:Op zondag 11 maart 2012 00:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, we spelen gewoon met teams naar keuze.
Ik speelde laatst bijvoorbeeld tegen silvers
Denk het wel, we zijn nog wel even zoet met dit toernooitjequote:Op zondag 11 maart 2012 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ok. Hopelijk ben ik er de volgende keer optijd bij
Anders gaan de nummers 3 en 4 in 1 competitie, de eerste divisie, en de nummers 1 en 2 gaan dan in de hoofdpoule in het nieuwe toernooi. Ieder op zn eigen niveau, is misschien wat spannender.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk het wel, we zijn nog wel even zoet met dit toernooitje
Denk nog 2 weken
We zien wel, dit gaat nog even durenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anders gaan de nummers 3 en 4 in 1 competitie, de eerste divisie, en de nummers 1 en 2 gaan dan in de hoofdpoule in het nieuwe toernooi. Ieder op zn eigen niveau, is misschien wat spannender.
Hopelijk komt hij terug op het niveau van het begin van het seizoen. Ik hoop toch weer op een invalbeurt morgenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
echt jammer dat hij een blessure opliep, anders was hij nu misschien wel een vaste waarde geweest bij ajax
wat een heldenacties in die filmpjesquote:Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij terug op het niveau van het begin van het seizoen. Ik hoop toch weer op een invalbeurt morgen
Als je 16K prijzengeld hebt, dan doe je 10K voor de winnaar van poule 1, en 6K voor de winnaar van poule 2. Wordt wel erg ingewikkeld, dat wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We zien wel, dit gaat nog even duren
Tevens kan er 1 poule dan sowieso de pot niet meer winnen, is oneerlijk
Jep, wil je dat nu al gaan invoeren of volgend toernooi?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je 16K prijzengeld hebt, dan doe je 10K voor de winnaar van poule 1, en 6K voor de winnaar van poule 2. Wordt wel erg ingewikkeld, dat wel.
is maar een ideetje hoor, ik ben niet van de organisatiequote:Op zondag 11 maart 2012 00:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, wil je dat nu al gaan invoeren of volgend toernooi?
Tegen Brondby en Independiente was hij idd erg goed en tegen ADO viel hij goed in. Maar hij komt er altijd in met nog 20 minuten als Ajax al 3-0 voor staat, en tegen Man Utd viel hij ongelukkig in. Maar hopelijk valt hij morgen ook in en gaat hij het dan goed doenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Hij heeft dat niveau geen wedstrijd laten zien in de eredivisie..alleen tegen amateurs en het 2e van die Brazilianen..
Goed idee, morgenmiddag maar vragen, als iedereen ontwaakt isquote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
is maar een ideetje hoor, ik ben niet van de organisatieMaar misschien wel leuk om tegen die tijd eens te pijlen wat anderen er van denken
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anders gaan de nummers 3 en 4 in 1 competitie, de eerste divisie, en de nummers 1 en 2 gaan dan in de hoofdpoule in het nieuwe toernooi. Ieder op zn eigen niveau, is misschien wat spannender.
Volgende keer doe ik ook wel meequote:Op zondag 11 maart 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We zien wel, dit gaat nog even duren
Tevens kan er 1 poule dan sowieso de pot niet meer winnen, is oneerlijk
Is het niet leuker dat de degradant van poule 1 bijv. 4k moet betalen aan de promovendus van poule 2?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
is maar een ideetje hoor, ik ben niet van de organisatieMaar misschien wel leuk om tegen die tijd eens te pijlen wat anderen er van denken
Mwa, ik speel meer voor plezier dan voor geld denk ikquote:Op zondag 11 maart 2012 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is het niet leuker dat de degradant van poule 1 bijv. 4k moet betalen aan de promovendus van poule 2?
Komt er ook meer strijd voor degene die al zo goed als uitgeschakeld zijn in poule 1 om niet nog verder in de shit te raken.
Tuurlijk, plezier staat op 1.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, ik speel meer voor plezier dan voor geld denk ik
Hij valt nu ook alleen maar in als aanvallende middenvelder..zou hem wel in een vrije rol vanaf de vleugel willen zien..zo speelde hij meer in de voorbereidingquote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tegen Brondby en Independiente was hij idd erg goed en tegen ADO viel hij goed in. Maar hij komt er altijd in met nog 20 minuten als Ajax al 3-0 voor staat, en tegen Man Utd viel hij ongelukkig in. Maar hopelijk valt hij morgen ook in en gaat hij het dan goed doen
Goed idee, gewoon volgend toernooi wat ideetjes verzamelen en stemmen op de bestequote:Op zondag 11 maart 2012 00:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tuurlijk, plezier staat op 1.
Misschien is dat extra bedrag van 4k overbodig maar het is denk ik wel een leuk idee om de volgende keer iets te bedenken met promoveren en degraderen.
Dan moeten we De Boer maar overtuigen dat hij Serero erin moet zetten ipv Ebecilioquote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij valt nu ook alleen maar in als aanvallende middenvelder..zou hem wel in een vrije rol vanaf de vleugel willen zien..zo speelde hij meer in de voorbereiding
Die scoort morgen gewoon weer een hattrickquote:Op zondag 11 maart 2012 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moeten we De Boer maar overtuigen dat hij Serero erin moet zetten ipv Ebecilio
Zullen wij morgen eens een pot spelen?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goed idee, gewoon volgend toernooi wat ideetjes verzamelen en stemmen op de beste
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die scoort morgen gewoon weer een hattrick![]()
Ik ben totaal niet goed ofzo, maar ik ben altijd in voor een pot.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zullen wij morgen eens een pot spelen?
Kijken of ik het niveau een beetje aankan, heb namelijk nog nooit tegen iemand van het forum hier gespeeld
Ik hoop dat Özbiliz een hattrick scoort vanaf LW, dan hebben we een goede IF Eredivisie LW (silver)quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die scoort morgen gewoon weer een hattrick![]()
dion_v_kquote:Op zondag 11 maart 2012 01:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet goed ofzo, maar ik ben altijd in voor een pot.
Wat is je psn?
Voeg ik je nu even toe, spelen we morgen.quote:
Is goedquote:Op zondag 11 maart 2012 01:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voeg ik je nu even toe, spelen we morgen.
Ben te moe om nog normaal te spelen
* GeeftJeEnergie Heeft allang door dat Rijst probeert te stokenquote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pas op hoor. Ik heb gehoord dat hij sweaty speelt.
Hallonquote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cAKc2QOTbc3r5quote:Op zondag 11 maart 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/146657
Graag een screenshot of futhead, zit mobielquote:Op zondag 11 maart 2012 01:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cAKc2QOTbc3r5
Was het verkeerde team, momentjequote:Op zondag 11 maart 2012 01:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Graag een screenshot of futhead, zit mobiel
Is een linkje niet genoeg? ben niet zo handig met screenshotsquote:Op zondag 11 maart 2012 01:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Graag een screenshot of futhead, zit mobiel
Mooi team, je gaat van me winnen.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is een linkje niet genoeg? ben niet zo handig met screenshots![]()
http://www.futhead.com/12/squad/169818
Ben jij ookal boven de 30?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat Marcelo een aap is. Azevedo heeft 5* skillsquote:Op zondag 11 maart 2012 01:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi team, je gaat van me winnen.
Maar waarom geen Marcelo op LB?
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat Marcelo een aap is. Azevedo heeft 5* skills
In principe heb je niks aan een LB met 5 skillquote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat Marcelo een aap is. Azevedo heeft 5* skills
Nee dat niet maar wegens emigreren op mijn 14e heb ik mijn school niet afgemaakt, als dat is waar je op uit bentquote:
Met een Winged back maak je zo vaak een rush. Zeker als ze een high attack rate hebbenquote:Op zondag 11 maart 2012 01:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In principe heb je niks aan een LB met 5 skill
We'll seequote:Op zondag 11 maart 2012 01:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. High workrate+ 89 pace. Wat verwacht je? dat die de hele wedstrijd gaat verdedigenquote:Op zondag 11 maart 2012 01:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet zo goed hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi team, je gaat van me winnen.
Maar waarom geen Marcelo op LB?
Nee ik bedoel Toefjes was ook niet zo handig met de computer. Waar ging je naartoe?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wegens emigreren op mijn 14e heb ik mijn school niet afgemaakt, als dat is waar je op uit bent![]()
Neto Berola is wel de Agbonlahor van de brasilversquote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Spanje, Marbellaquote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Toefjes was ook niet zo handig met de computer. Waar ging je naartoe?
Mooi team, ben benieuwd hoe je speeltquote:Op zondag 11 maart 2012 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet zo goed hoor.
Speel eigenlijk altijd met mijn Brasilvers, gouden toernooien krijg ik bijna niet gewonnen.
Dit is mijn andere team: http://www.futhead.com/12/squad/169906
Hij is echt een baas, samen met Cicinho mijn favoriete speler uit het teamquote:Op zondag 11 maart 2012 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neto Berola is wel de Agbonlahor van de brasilvers
Lekker langs de kust. Lijkt me mooi om daar te wonen zeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Spanje, Marbella
6 jaar gewoond en nu sinds 2007 weer terug in Nederland
Er zijn tig betere Braziliaanse silver spitsen, maar hij is wel de snelstequote:Op zondag 11 maart 2012 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij is echt een baas, samen met Cicinho mijn favoriete speler uit het team
Ja ik ben meteen in het diepe gegooit, school haalde niets uit want ik sprak de taal amper dus meteen aan het werk.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker langs de kust. Lijkt me mooi om daar te wonen zeg.
Ik gebruik hem niet in mijn BraSilvers om die redenquote:Op zondag 11 maart 2012 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neto Berola is wel de Agbonlahor van de brasilvers
Hangt ook een beetje van je systeem af..als je Jo in de punt gebruikt met 4-3-3 of 4-3-2-1 is hij echt sick..gast is zo sterk ook..quote:Op zondag 11 maart 2012 01:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet in mijn BraSilvers om die reden
Al zijn Eninho en Indio ook snel met 89 en 88 pace. Ik probeer het laatste tijd weer met Jo ipv Indio/Eninho.
Het afstandschot van Jo is onhoudbaar voor elke keeperquote:Op zondag 11 maart 2012 01:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet in mijn BraSilvers om die reden
Al zijn Eninho en Indio ook snel met 89 en 88 pace. Ik probeer het laatste tijd weer met Jo ipv Indio/Eninho.
Ik speel 4-2-3-1 en ik gebruik meestal Indio omdat ik bijna geen voorzetten geef. Maar Jo zijn schot is zo ontzettend goed, zelfs uit stand schiet hij keihardquote:Op zondag 11 maart 2012 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje van je systeem af..als je Jo in de punt gebruikt met 4-3-3 of 4-3-2-1 is hij echt sick..gast is zo sterk ook..
Ik ook, mazzelquote:Op zondag 11 maart 2012 01:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga naar m'n mandje, uitrusten voor mijn pot tegen GJE en een pak slaag voor RKC![]()
Nou nou Rijst tochquote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Toefjes was ook niet zo handig met de computer. Waar ging je naartoe?
Ho ho, wie is Remy?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op leven en dood.
(als Fuszy 1 keer tegen Remy wint zijn we er allebei aan, maar dat terzijde)
Ach, zelfs sommige familieleden schrijven m'n naam zo.quote:
Goedemorgenquote:
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ach, zelfs sommige familieleden schrijven m'n naam zo.![]()
[..]
Goedemorgen
Er zijn prachtige aspecten, ook wat minderequote:Op zondag 11 maart 2012 10:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goedemorgen op deze prachtige zondag
heb jij weer iets te veel gedronken Stijntje?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn prachtige aspecten, ook wat mindere
Het viel meequote:Op zondag 11 maart 2012 10:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij weer iets te veel gedronken Stijntje?
o haha, vroeg opstaan is altijd kutquote:Op zondag 11 maart 2012 10:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het viel mee![]()
Het is gewoon vroeg voor mijn doenMoet dadelijk de trein naar Maastricht pakken en dan wedstrijd spelen.
Horrorlentequote:Op zondag 11 maart 2012 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Het voorjaar is begonnen , wat een heerlijk weer
Wat een heerlijk fut weertjequote:Op zondag 11 maart 2012 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Het voorjaar is begonnen , wat een heerlijk weer
ochtendje NAC, altijd lastig.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:18 schreef Rijst het volgende:
Ik gok dat we in de volgende topic weer PSV gaan uitlachen.
hier welquote:Op zondag 11 maart 2012 11:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het weer echt zo mooi?
Rolluiken zijn nog dicht
haha ik geloof er niks van. Ik denk niet dat hij weggaat en al helemaal niet naar City.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
'Van Persie gaat akkoord met duizelingwekkend bod van Man City'
Volgens diverse Britse tabloids. Gelukkig zijn die niet zo betrouwbaar.
dit ja. als hij al weggaat zie ik hem echt niet in Engeland blijven.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha ik geloof er niks van. Ik denk niet dat hij weggaat en al helemaal niet naar City.
Dat is juist geen pussyquote:Op zondag 11 maart 2012 11:44 schreef psychedelicate het volgende:
Van Persie gaat sowieso weg, hij is een pussy als hij blijft.
Dat heet clubliefde.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:44 schreef psychedelicate het volgende:
Van Persie gaat sowieso weg, hij is een pussy als hij blijft.
Hoe kan hij trouwens ja zeggen tegen een contract als hij volgend jaar nog onder contract staat bij Arsenal. Zonder toestemming van de club zou hij niet eens mogen onderhandelen (niet dat ze daar zich bij City iets van aan zullen trekken).quote:
Jij was niet eens bij m'n fail aanwezigquote:Op zondag 11 maart 2012 12:02 schreef vandermar het volgende:
Als overkomt verandert in is dan ben ik het met de TT eens
Nederlands, het blijft een lastige taal.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:02 schreef vandermar het volgende:
Als overkomt verandert in is dan ben ik het met de TT eens
Dat doet niets aan mijn post afquote:Op zondag 11 maart 2012 12:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij was niet eens bij m'n fail aanwezig
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reemi hoort toch 11 punten te hebben?![]()
3x winst = 9 punten
1x gelijk = 2 punten = 11 punten
https://docs.google.com/s(...)lBVeFU4MHNhQlE#gid=1
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht altijd
Verlies = 1
Gelijk = 2
Winst = 3
Helemaal het andere topic erbij pakkenquote:
quote:
ik snap niks van je zin, kan ook aan mij liggen maar jij komt uit Friesland dus misschien hebben ze andere taalregels daar ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat doet niets aan mijn post af
@ Dude, wat is er fout dan? DIe komma tussen verandert en dat andere werkwoord?
Ja sorry, maar ik moest even de TT verklarenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal het andere topic erbij pakken
ptje zo? xdquote:Op zondag 11 maart 2012 12:10 schreef Thorb het volgende:
Toch maar even IF Coloccini gehaald, die mag het even proberen op het plekje van Touré. Zal denk ik alleen wel Luiz en Coloccini constant door elkaar halen
10, want 4+3+3 is 10.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:09 schreef GuRBuH het volgende:
OK GJE, quizvraag. Hoe veel spelers van 1 team staan er normaal tijdens een wedstrijd op het veld?
Als 'overkomt', verandert in 'is' dan ben ik het met de TT eens!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap niks van je zin, kan ook aan mij liggen maar jij komt uit Friesland dus misschien hebben ze andere taalregels daar ofzo.
De jeugd van tegenwoordig he.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:17 schreef Toefjes het volgende:
Haha wtf, 2 punten voor een gelijk spel, en een post later proberen te bekrachtigen
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als 'overkomt', verandert in 'is' dan ben ik het met de TT eens!
Zo dan?
Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Zal we ldoor de connectie komen. Heb je ook last van disconnects aan het eind van de wedstrijd als je online/offline FUT speelt?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:26 schreef Pobberd het volgende:
Steeds als ik tegen een vriend speel, valt in de rust de EA server eruit. Hebben meer mensen hier last van?
las ik gister nou niet hier dat ze er een fix voor gemaakt hebben?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Zal we ldoor de connectie komen. Heb je ook last van disconnects aan het eind van de wedstrijd als je online/offline FUT speelt?
Ja die komt komende weekquote:Op zondag 11 maart 2012 12:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
las ik gister nou niet hier dat ze er een fix voor gemaakt hebben?
Nee. Wel vaker als ik een potje wil starten.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Zal we ldoor de connectie komen. Heb je ook last van disconnects aan het eind van de wedstrijd als je online/offline FUT speelt?
ja en nog voor een zooi andere dingen, update komt 13 maartquote:Op zondag 11 maart 2012 12:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
las ik gister nou niet hier dat ze er een fix voor gemaakt hebben?
4 dagen geen webapp. What the fuck am I gonna doquote:Op zondag 11 maart 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja en nog voor een zooi andere dingen, update komt 13 maart
Misschien Kompany ipv Toure. Verder zie ik weinig verbeteringen, want dan zul je naar de IF's moeten kijken of een andere spits.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:33 schreef stoereboii het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ferMjpPybc5I4 moeten er spelers omgedraaid worden? (cms en cbs) of niet nodig? suggesties zijn ook welkom
Beter maak je KLB topic aan.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:35 schreef Rijst het volgende:
hee jongens ik heb een hele vieze puist bij mn monhoek. Hij scheurt telkens open tijdens het eten.
fuck my life
oh? maar toen ik vroeg kompany of toure zei iedereen tourequote:Op zondag 11 maart 2012 12:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien Kompany ipv Toure. Verder zie ik weinig verbeteringen, want dan zul je naar de IF's moeten kijken of een andere spits.
Wij een pot vandaag hèquote:
Ik vind Touré beter dan Kompany, rating zegt niet alles en ik vind Touré veel fijner en beter spelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh? maar toen ik vroeg kompany of toure zei iedereen touredus toch kompany dan? dan kan toure weg voor degelijke prijs dus zal eens kijken
m&mquote:Op zondag 11 maart 2012 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geen enkele stream op firstrowsports doet het
For friends 'n fun toggquote:
http://www.firstrowsports(...)s-psv-eindhoven.htmlquote:Op zondag 11 maart 2012 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geen enkele stream op firstrowsports doet het
Sowieso is PSV kijken lelijk. Je kijkt gewoon naar een team betaalt door belastingbetalersquote:Op zondag 11 maart 2012 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.firstrowsports(...)s-psv-eindhoven.html
werkt wel gewoon hoor
Maar wel lelijk
sopcast: http://www8.livetv.ru/web(...)lid=32193&ci=22&si=1
heb je een andere club gevonden om op te haten?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso is PSV kijken lelijk. Je kijkt gewoon naar een team betaalt door belastingbetalersSUBSIDIE jangeeeee!
Nee, club er bijquote:Op zondag 11 maart 2012 12:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je een andere club gevonden om op te haten?
Ja, dan kun je beter als club gewoon al het geld uit de zakken van je fans kloppen door keer op keer zielige inzamelingsacties te houden enzoquote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso is PSV kijken lelijk. Je kijkt gewoon naar een team betaalt door belastingbetalersSUBSIDIE jangeeeee!
hhahahahahaquote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef laucas het volgende:
Wie de fuck is Patrick 'FringedPetjeboy' die uit het niets vraagt of ik zijn club join waar zijn vriendin in speelt
Dan krijg je tenminste geld waar mensen toestemming over hebben gegeven en geen geld dat er ongewilt heen gaat zoals subsidie!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, dan kun je beter als club gewoon al het geld uit de zakken van je fans kloppen door keer op keer zielige inzamelingsacties te houden enzo
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
hhahahahahaDie gozer voegde via iemand uit mijn lijst mij toe en toen deed hij via mijn lijst rijst en nu via zijn lijst jou
Magoed hij is niet helemaal 100% dus hij vraagt het nog 10x wss.
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Stef, haal dat slotje is van je twitter, ik wil je retweeten
Ja er is vast ook nooit een cent van de belastingbetaler naar Feyenooit gegaanquote:Op zondag 11 maart 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan krijg je tenminste geld waar mensen toestemming over hebben gegeven en geen geld dat er ongewilt heen gaat zoals subsidie!!!!!!!!!!!!!!
Minder dan 50 miljoen in ieder geval.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja er is vast ook nooit een cent van de belastingbetaler naar Feyenooit gegaanDaarbij "ongewilt"?
Hedde gij Tweetdeck? Dan kun je namelijk gewoon "Edit then RT" doen en dan gewoon niet editenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Stef, haal dat slotje is van je twitter, ik wil je retweeten
Dit, tweetdeckquote:Op zondag 11 maart 2012 12:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hedde gij Tweetdeck? Dan kun je namelijk gewoon "Edit then RT" doen en dan gewoon niet editen
nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hedde gij Tweetdeck? Dan kun je namelijk gewoon "Edit then RT" doen en dan gewoon niet editen
Downloaden, Tweetdeck > restquote:
http://eredivisielive.nl/live/index/play/1622179/quote:Op zondag 11 maart 2012 12:54 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is deze ik kan nergens PSV zien verliezen
Wat? Gratis stream van Eredivisielive?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/live/index/play/1622179/
probeer de link een paar keer te refreshen, meestal werkt het gewoon.
quote:
Stond op de 5 meter lijn, keeper uit doel. Speler van NAC op de lijn, schiet hem tegen die gast aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |