Gewoon via iTunes. Uitleg + film staat op de site van cinexquote:Op zondag 25 maart 2012 12:39 schreef mrPanerai het volgende:
Ik gebruik OJOsoft total video convertor, en dan converteer ik naar mov. met veel kwaliteitsverlies als gevolg.
Ik wil best die paar euro voor cineXplayer betalen maar hoe krijg ik mijn bestanden (avi's) dan op m'n ipad?
Via iTunes, als je bij je apparaat naar applicaties gaat en naar beneden scrollt, kun je direct bestanden toevoegen. Maar er zijn betere spelers dan cinexplayer beschikbaar. Probeer eerst eens de gratis versie van OPlayer anders eerst eens. Het bestanden erop zetten werkt daarbij precies hetzelfde als bij cinexplayer, dus dan kan je het even uitproberen.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:39 schreef mrPanerai het volgende:
Ik gebruik OJOsoft total video convertor, en dan converteer ik naar mov. met veel kwaliteitsverlies als gevolg.
Ik wil best die paar euro voor cineXplayer betalen maar hoe krijg ik mijn bestanden (avi's) dan op m'n ipad?
Ik heb ook oplayer en dat wist ik niet eens :p Het streamen gaat alleen niet echt van harte.. De video speelt heel traag.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:
De standaard manier om bestanden over te zetten is iTunes. Elke app die met bestanden overweg kan, zoals een mediaspeler, heeft een eigen map binnen dat programma.
Een andere manier is de bestanden op de iPad zelf binnenhalen met de app. Die moet dat wel ondersteunen natuurlijk. Zo gebruik ik zelf bijvoorbeeld Oplayer HD. Die kan via het netwerk inloggen op een gedeelde map. Dan is het gewoon een kwestie van kopieëren. Komt geen iTunes bij kijken. Het hoeft ook niet eens een computer te zijn. Ik kan bijvoorbeeld ook gewoon bestanden op mijn Nas benaderen. En beter nog, zelfs streamen. Heb zo complete seizoenen van series gewoon direct beschikbaar, zonder dat ze ruimte innemen op de iPad zelf.
yup werkt perfect, thxquote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Via iTunes, als je bij je apparaat naar applicaties gaat en naar beneden scrollt, kun je direct bestanden toevoegen. Maar er zijn betere spelers dan cinexplayer beschikbaar. Probeer eerst eens de gratis versie van OPlayer anders eerst eens. Het bestanden erop zetten werkt daarbij precies hetzelfde als bij cinexplayer, dus dan kan je het even uitproberen.
Dan moet ik die ook eens downloaden, want ik heb ze allemaal nietquote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Goodreader, Evernote en Flipboard zijn wel echte musthaves. Buiten dat ligt het eraan wat je met je iPad wilt doen.
Flipboard niet hebbenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik die ook eens downloaden, want ik heb ze allemaal niet
Op mijn iPhone gebruikte ik altijd AcePlayer, maar sinds ik de iPad heb, ben ik ook meer fan van OPlayer HD. Die andere nieuwsapps ga ik ook eens proberen, en net als die persoon boven me ben ik ook erg benieuwd hoe ik zelf sites kan toevoegen aan Flipboard.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Flipboard niet hebben![]()
Echt een van dé musthaves inderdaad. Heerlijk ontspannen lezen over van alles en nog wat.
In dezelfde stijl: Pulse News, Zite, Mashable, Flud News
Verder nog altijd handig: Soundhound en Shazam (kunnen met de microfoon liedjes herkennen)
Om films af te spelen (gewoon mkv en avi): OPlayer HD, AcePlayer
De IMDB app gebruik ik ook vaak.
¤349 toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:16 schreef electronique het volgende:
wtf, gereviseerde ipads zijn opeens 370 euro
dan koop ik liever een nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |