Dat zijn geen rijen man, die zijn binnen een half uur, uurtje afgehandeldquote:
Je hebt het nieuwsbericht gemist dat er tijdens de launch meer iPads werden verkocht als bij de iPad 2? Er was gewoon een veel grotere voorraad dan de vorige keer, zodat Apple geen nee-verkopen hadquote:
Smartcover erbij is wel leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:50 schreef eleusis het volgende:
binnen (16GB, zwart, Wifi)
Shit, nou ik er over nadenk ben ik vergeten een cover of iets te kopen.
Van 8.8mm naar 9.4mm is toch echt 0.6mm. Niet de feiten verdraaien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bang dat je matties anders niet in de gaten hebben dat JIJ de nieuwe iPad wel hebt?
[..]
Geen 0.6mm, maar 0.6cm. Niet de feiten verdraaien.
Wat was de iPad 1 dik met 13,4mmquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:16 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Van 8.8mm naar 9.4mm is toch echt 0.6mm. Niet de feiten verdraaien.
Wellicht moet je daarmee wachten op updates van die mediaspelers, zodat ze de 4 kernen van de nieuwe GPU beter kunnen benutten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
En 720p mkv's worden nog steeds niet vloeiend afgespeeld, terwijl mijn iPhone 4S daar totaal geen problemen mee heeft. Weet iemand een player waarmee dat wel lukt? Anyplayer, OPlayer HD Lite, GoodPlayer, VLC en PlayerExtreme hadden er allemaal moeite mee.
Dat zou kunnen. Toch vind ik het enigszins teleurstellend dat mijn iPhone ze wel zonder enig probleem kan afspelen. Ik begrijp dat dat scherm van de iPad meer power vereist, maar ik had toch gehoopt dat dat enigszins gelijkgetrokken was.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wellicht moet je daarmee wachten op updates van die mediaspelers, zodat ze de 4 kernen van de nieuwe GPU beter kunnen benutten.
Air Video al geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
En 720p mkv's worden nog steeds niet vloeiend afgespeeld, terwijl mijn iPhone 4S daar totaal geen problemen mee heeft. Weet iemand een player waarmee dat wel lukt? Anyplayer, OPlayer HD Lite, GoodPlayer, VLC en PlayerExtreme hadden er allemaal moeite mee.
Nog niet. Ik dacht dat die alleen voor streamen was. Kan je daar ook bestanden mee afspelen vanaf het interne geheugen?quote:
Ahja, volgens mij idd al streaming. Mijn fout.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nog niet. Ik dacht dat die alleen voor streamen was. Kan je daar ook bestanden mee afspelen vanaf het interne geheugen?
OPlayer HD lite lijkt de video het beste te trekken overigens.
Dat is vreemd, want de videos app speelt probleemloos 1080p afquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
En 720p mkv's worden nog steeds niet vloeiend afgespeeld, terwijl mijn iPhone 4S daar totaal geen problemen mee heeft.
Precies, maar dat zijn geoptimaliseerde m4v video's. Third party players hebben het er een stuk moeilijker mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:46 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dat is vreemd, want de videos app speelt probleemloos 1080p af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |