quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik je vrouw was, had ik "tijdens het stofzuigen" "per ongeluk" dat schilderij kapot gezogen. Ja, de kat liet me schrikken en toen ging ie kapot.. kut man..
Ik zou het schilderij reddenquote:ik zeg altijd mijn vrouw is 1 mijn ex2 en als er brand is weet ik niet wie ik eerst red, volgens de regel gaat vriendschap voor liefde en dat is hier ook.
Ik heb lang geleden al geleerd niet naar meningen te vragen. Dat is voor alle betrokken partijen toch het best.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat continue gedraai er om heen en gelieg.
Vraag je een mening, dan krijg je er een.
Heb je haar al eens voorgesteld aan je huidige vriendin?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik bewaar mijn ex, in de kelder, in de vrieskist en dat vindt mijn vrouw ook niets.
Bedankt, ik was vergeten dat er nog vlees uit de diepvries gehaald moest worden!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik bewaar mijn ex, in de kelder, in de vrieskist en dat vindt mijn vrouw ook niets.
"Wat ik ook probeerde, het ijs brak maar niet en de kou hing in de lucht"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
Heb je haar al eens voorgesteld aan je huidige vriendin?
Ho ho! Niet zomaar een amateur, de dochter van een schilderaar ja!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh...de ring...dat schilderij is door een amateur geschilderd
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rode wijn op iPadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Trouw met me.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden al geleerd niet naar meningen te vragen. Dat is voor alle betrokken partijen toch het best.
Is het dan een schilderaarderij?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef L-E het volgende:
Ho ho! Niet zomaar een amateur, de dochter van een schilderaar ja!
Is dat net zo iets als de dochter van de schilleboer?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ho ho! Niet zomaar een amateur, de dochter van een schilderaar ja!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
TS is een hobbit die de ring te lang in zijn bezit heeft gehad, geen trol.
[ afbeelding ]
"Ik kreeg het idee dat mijn ex wat verzuurd was over de jaren"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Wat ik ook probeerde, het ijs brak maar niet en de kou hing in de lucht"
Ik heb geen exen, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed. Maar geen schilderij van je ex in de woonkamer.
Haar lijk mag wel.
Hoe kom jij aan dat schilderij van TSquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
TS is een hobbit die de ring te lang in zijn bezit heeft gehad, geen trol.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |