"Import" klinkt zo negatief, vind ik. Deze dame is Zweeds, alleen haar ouders komen uit Marokko.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is zij van origine Zweeds? Ze ziet er redelijk import uit eik.
Ja dus dan slaat het verhaal over nuchter volkje ook nergens op.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Nope, geboren in Zweden, Marokkaanse achtergrond.
Vind ik ook, maar voor de meeste landen ben je nog generaties lang officieel 'ethnic minority'.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
"Import" klinkt zo negatief, vind ik. Deze dame is Zweeds, alleen haar ouders komen uit Marokko.
Waar jouw ouders geboren zijn definiëert niet wie jij bent.
Behalve als ze natuurlijk winnen voor ESF of voor een EKquote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar voor de meeste landen ben je nog generaties lang officieel 'ethnic minority'.
Een volksaard is primair een expressie van genetische eigenschappen imo. Niet van de geografische lokatie.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
"Import" klinkt zo negatief, vind ik. Deze dame is Zweeds, alleen haar ouders komen uit Marokko.
Waar jouw ouders geboren zijn definiëert niet wie jij bent.
Bron? Wat je zegt is onzin. Karakter is voor iets meer dan 50% door omgevingsfactoren bepaald, en voor iets minder dan 50% door genetische eigenschappen. Daarnaast weet je niet watvoor karaktereigenschappen haar ouders hebben. Wellicht zijn dat wel vrij nuchtere, rustige types. Loreen is geboren en getogen in Zweden. Mensen zoals jij verbazen me telkens weer, met hun pseudo-wetenschappelijke uitspraken. Als je er geen verstand van hebt, zeg dan niets of lees je in. Je hoeft niet altijd overal een antwoord op te hebben. Het is niet erg om iets niet te weten.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een volksaard is primair een expressie van genetische eigenschappen imo. Niet van de geografische lokatie.
Goed argumentquote:Op zondag 27 mei 2012 21:29 schreef NorthernStar het volgende:
Wohow wat een ontploffing. En met dit weer. Ey als jij haar ingetogen reactie als "typisch zweeds" wilt zien is dat prima hoor. Kan mij het schelen wat voor onzin anderen geloven.
Alexander kwam op een 2e plek in de single top 100.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Het is denk ik de grootste Eurovisiehit in de hitlijsten die er de laatste jaren is geweest
Het nummer is dan ook euforisch.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het meer over wereldwijd... hij stond al op veel plekken in de hitlijsten en dat wordt alleen maar meer
Ja zoietsquote:Op zondag 27 mei 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe laat was het gisteravond daar? Toch al rond half 3 of iets?
Kun je nu nog niet zeggen. Als het over twee weken nog in de hitlijsten staat, dan absoluut...quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het meer over wereldwijd... hij stond al op veel plekken in de hitlijsten en dat wordt alleen maar meer
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:16 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of ´ie al bekend is, maar ik vind deze versie van Euphoria echt zo tof.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |