quote:prijs 13 maanden later:
Op zondag 10 november 2002 13:51 schreef Enemy het volgende:Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 16.49 EUR 16.49 Second You Sleep 2-3 werkdagen
quote:
bol.com prijs: ¤ 21,99
Saybia is top, wordt hoog tijd dat ik de cd aanschaf
Maar ik geloof dat deze maand in Denemarken de 2e CD van Saybia eraan zou komen. Even opzoeken hoor
.
Hmm. op saybia.com staat dat ze bezig zijn met het opnemen. Nou ja, we horen/zien het wel
.
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 08-01-2004 19:27]
quote:Volgens mij vertelde Isabelle al tijdens Pinkpop 2003 dat er nieuw werk van Saybia zou aankomen. Laten we het hopen, want Saybia is één van de betere bands van dit moment.
Op donderdag 8 januari 2004 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je had 'm allang aan moeten schaffen joh.
Maar ik geloof dat deze maand in Denemarken de 2e CD van Saybia eraan zou komen. Even opzoeken hoor
.
Hmm. op saybia.com staat dat ze bezig zijn met het opnemen. Nou ja, we horen/zien het wel
.
Saybia is en blijft een superband vind ik trouwens :-)
quote:Tuurlijk is ie los te verkrijgen. Dat was ie allang voordat ze album en live ep samenvoegden tot 1 pakketje
Op donderdag 8 januari 2004 23:52 schreef Hepp het volgende:
Beetje jammer dat ik de cd al had voordat de live EP uitkwam. Die heb ik dus nietMaar eens kijken of die los te krijgen is?
quote:Okay, wist ik niet. Ga maar eens zoeken dan binnenkort in de winkels
Op vrijdag 9 januari 2004 10:44 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Tuurlijk is ie los te verkrijgen. Dat was ie allang voordat ze album en live ep samenvoegden tot 1 pakketje
Hey, da's in de buurt!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:04 schreef nu_even_niet het volgende:
23/09 Eindhoven - Effenaar
GOED!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:04 schreef nu_even_niet het volgende:
yes, ze komen weer naar nederland
22/09 Groningen - Vera
23/09 Eindhoven - Effenaar
24/09 Den Haag - Paard van Troje
26/09 Amsterdam - Melkweg
29/09 Utrecht - Tivoli
01/09 Deventer - Burgenweeshuis
zag ik op hun site
Het wordt een erg goed 2de album. Heb ze laatst op Roskilde gezien, zaterdagnacht om 2h00 en alleen maar nieuwe nummers gespeeld. Het was erg goed! Ze hebben voor een nummer ook een zangeres erbij.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:22 schreef mrmiddel het volgende:
Nieuwe album ligt op 13 september (met een beetje mazzel 10 september) in de winkel
Ze zouden eind 2006 een nieuw album uitbrengen....Niks dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:46 schreef morgane het volgende:
ennn schop!
Iemand nog iets gehoord van onze jonges van Saybia de laatste tijd? The Second You Sleep blijft een verdomd mooie plaat![]()
Dat is niet hun 2e album. SYS is al de 3e ofzo, incl. EP's. En, nee, ik vind These Are The Days geen aanrader. De 1e keer luisteren viel ik erbij in slaap. Misschien hoor ik niet echt thuis in dit FANtopicquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:04 schreef morgane het volgende:
de laatste keer dat ik 'm opzette vond ik 't weer helemaal geweldig,dus ben benieuwd naar de nieuwe plaatalbumreleases worden vaak uitgesteld, dus het verbaast me niks. Kan op de officiële site niks vinden , behalve dat ze vanaf 30-09-06 in de studio zitten er binnenkort meer info volgt. Ik wacht rustig af iig, ondertussen The Second You Sleep weer grijsdraaien
is hun 2e album een aanrader trouwens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |