Wel een generatiegenootquote:
Hij heeft er niet lang gezeten. Een te groot ego. Je hoort hem nog elke week als je er voor wil betalen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de enige was van zijn generatie bij Studio Sport maw ik heb geen idee
Koekoek Sierd de Vos?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft er niet lang gezeten. Een te groot ego. Je hoort hem nog elke week als je er voor wil betalen.
Anekdote :quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]grappig, wat een mannetje is dat, de Wethouder Hekking van de sport journalistiek
Verbaast me nietsquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Anekdote :
Hij kwam op zijn eerste werkdag bij de NOSredactie binnen met een bos bloemen :
'Gefeliciteerd dat jullie mij hebben aangenomen.'
Northrop? Ik ken die naam nog uit de tijd dat ik airfixmodellen in elkaar plakte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
Het ging om de F5 "Freedomfighter" misschien zegt je dat wat
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef trabant het volgende:
[..]
Northrop? Ik ken die naam nog uit de tijd dat ik airfixmodellen in elkaar plakte.
Keetie heb je fout. Stien goed, Nellie goed, Kloppenburg goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:07 schreef Tarado het volgende:
Keetie etc. schaatsster? Stien schaatsster Nellie Cooman sprinter atletiek, die andere 2 weet ik niet, die Kloppenburg tafeltennis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |