Klopt.quote:Op zondag 29 april 2012 17:54 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Keetie Hage was een wielrenster, Pruhl geen idee.
Op google 0 hits is wel weinig voor een wereldtopperquote:Op zondag 29 april 2012 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt.
Pruhl was een wereldtopper in een wintersport.
Nu je het zegtquote:Op maandag 30 april 2012 09:43 schreef Gravedigger het volgende:
Keetie. En skister
En het is Moser-Pröll
Dat hit iets meer ... 125Kquote:Op maandag 30 april 2012 09:43 schreef Gravedigger het volgende:
Keetie. En skister
En het is Moser-Pröll
Gokje, die naast Mr Peacock staat, Mr Humphries die nicht? Zijn echte naam weet ik nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:47 schreef Kingstown het volgende:
Wie is het enige nog levende personage uit de oorspronkelijke cast van "Are you being served" ?
[ afbeelding ]
Nee, de afdelingschef, Inman is al dood volgens mij... weet ook niet hoe hij heet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gokje, die naast Mr Peacock staat, Mr Humphries die nicht? Zijn echte naam weet ik niet
Is ook maar een gok maar ik dacht dat eerste 4 van links allemaal al dood zijn , Peacock zeker, dan blijven er 3 over en daar heb ik maar de jongste uitgepiktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, de afdelingschef, Inman is al dood volgens mij... weet ook niet hoe hij heet.
Nee, okee, logisch, maar ik meen gelezen te hebben, toen Peacock overleed, dat idd de laatste van die 4 links, de afdelingschef, nog leefde...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook maar een gok maar ik dacht dat eerste 4 van links allemaal al dood zijn , Peacock zeker, dan blijven er 3 over en daar heb ik maar de jongste uitgepikt
Correct!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ook even gecheckt, hij was de adjunct-directeur: Mr. Rumbold. 79 nu.
Was dat niet de tijd van Tsjernenko en Andropov?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, welke secretarissen-generaal had de communistische partij van de Sovjet-Unie tussen 1982 en 1985?
Dat zijn er 2 idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was dat niet de tijd van Tsjernenko en Andropov?
Brezjnew idd en dan nog 3.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naar hoeveel ben je op zoek?
Klopt het dat het de leiders na Brezjnev zijn?
Andropov en Tsjernenko ken ik nog als korte tussenpausen, maar wie er dan nog meer voor Jeltsin zat is me helaas ontschoten.quote:
Ene Gorbatsjov schijnt er ook rondgelopen te hebben, kwam na Tsjernenko volgens mij. Dat zal dus wel in 1985 geweest zijn. Wie dan de laatste 2 zijn is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andropov en Tsjernenko ken ik nog als korte tussenpausen, maar wie er dan nog meer voor Jeltsin zat is me helaas ontschoten.
Gorbatsjov dus en dan blijven er nog 2 over.quote:
Brezjnew, Tsjernenko, Andropow, Gorbatsjow: correct.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gorbatsjov dus en dan blijven er nog 2 over.
Zal wel een instinker zijn want meer waren er volgens mij niet.
Dat zijn ze ? Dacht dat je bedoelde dat je er nog 3 moest hebben naast Brezjnev, Andropov en Tsjernenko. Snapte het al niet erg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Brezjnew, Tsjernenko, Andropow, Gorbatsjow: correct.
Nee, 3 na Brezjnew.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zijn ze ? Dacht dat je bedoelde dat je er nog 3 moest hebben naast Brezjnev, Andropov en Tsjernenko. Snapte het al niet erg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |