quote:
hier ook wel. Ik had wel iets meer gelust, mja.quote:
Ie kunt ook wa vret'n onnie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier ook wel. Ik had wel iets meer gelust, mja.
gewoon vnoamd weer vret'nquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier ook wel. Ik had wel iets meer gelust, mja.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
dan doen Hen en ik samen 4 kratten
moah,quote:
Niet lullig bedoeld ofzo hoor. Maar omdat jij ook lang bent enzoquote:
Droge wittequote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef norich het volgende:
Ik doe niet aan bier... wijn daarentegen
karin begint er ook altijd al overquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo hoor. Maar omdat jij ook lang bent enzo
Meeste lange mensen die ik ken (myself included) kunnen aardig vret'n
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
karin begint er ook altijd al over
Goede wijn...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Droge witte
Lekker, af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik vind 't aait mooi ouwehoeren.quote:
veel plezierquote:
Thanks.quote:
Lukt welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:41 schreef norich het volgende:
[..]
Thanks.
Moeten ze wel winnen, anders heb ik niet zoveel plezier huhu![]()
Hela, ik ben maar klein(182cm) maar denk dat ik zeker met jullie mee kan eten!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo hoor. Maar omdat jij ook lang bent enzo
Meeste lange mensen die ik ken (myself included) kunnen aardig vret'n
182 is niet kleinquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hela, ik ben maar klein(182cm) maar denk dat ik zeker met jullie mee kan eten!
ik hoop dat ze winnenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:41 schreef norich het volgende:
[..]
Thanks.
Moeten ze wel winnen, anders heb ik niet zoveel plezier huhu![]()
nee,quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goede wijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
dat sowieso in de tweede plaatsquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat sowieso in de tweede plaats
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
op de eerste plaats: PSV Eindhoven
True that.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus niet alleen lange mensen kunnen godd eten ;-)
Koolhydraten ftw.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net een flinke portie spaghetti weggewerkt
ik heb net de banden er weer opgezetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:27 schreef Redbaron het volgende:
ben alweer godd bezig geweest..
Bandje geplakt
Je kunt gratis pompen bij TanGoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wou de banden oppompen (al 2 maand) maar dat ding bij de shell is te groot en kost geldIk zit nu weer in zinin, gare du nord speelt hier (Jazz)
Selmaquote:
beetje bandenboer kjjkt als service ff je bandenspanning naquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wou de banden oppompen (al 2 maand) maar dat ding bij de shell is te groot en kost geldIk zit nu weer in zinin, gare du nord speelt hier (Jazz)
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SelmaIk droomde vannacht dat je bij me in bed lag
Tweede helft waren ze niet eens zo slecht... Ze maakten de kansen niet afquote:
quote:
koop een compressorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef Daywalk3r het volgende:
van mn fiets bedoelde ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
beetje bandenboer kjjkt als service ff je bandenspanning na
Doen we nooitquote:Op zondag 11 maart 2012 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weer thuis![]()
Lekker gedanst en een paar glazen wijn afgetroggeld bij een loser
(doe ik normaal nooit hoor, dus niet verkeerd denken over mij)
Jij harteloze bitch jij!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weer thuis![]()
Lekker gedanst en een paar glazen wijn afgetroggeld bij een loser
(doe ik normaal nooit hoor, dus niet verkeerd denken over mij)
dankjewel. Jij zometeen ookquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 02:07 schreef rulerofdeath het volgende:
T
[..]
dankjewel. Jij zometeen ook
Dikke knuffel van mij
Ai! Beterschap!quote:Op zondag 11 maart 2012 02:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ook weer thuis. Morgenvroeg naar mijn Oma in Beverwijk. Die heeft bronchitis en koorts en van alles. :-( Hopsn dat het goed komt maar ik vrees het ergste.
lievvvvvquote:
quote:
Voor jou altijdquote:Op zondag 11 maart 2012 02:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
lievvvvv
[..]![]()
Kerel dacht te scoren maar ondertussen zat ik te scoren.
Daarom betaal ik nooit zomaar drankjes voor vreemde meisjes in de kroeg. Als het gezellig wordt doen we mooi om en omquote:Op zondag 11 maart 2012 02:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
lievvvvv
[..]![]()
Kerel dacht te scoren maar ondertussen zat ik te scoren.
QFTquote:Op zondag 11 maart 2012 11:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen!
Wat een prachtig weer.Daar wordt een mens vrolijk van.
Oh, had even een doorgevoerd ochtendhumeurtje, maar die is al opgeklaard door een heel vrolijk liedjequote:
succes!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Kats verloren.
Vanmiddag denk ik maar even op de motor rijden
quote:
Had ff getoeterd ofzoquote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, dat was een mooi rondje.
Ben nog bij Hen langsgereden
heb ik gedaanquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Onze Henrike 50 jaar! een hele leeftijd toeteren maar, naar deze sexy meid!
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Onze Henrike 50 jaar! een hele leeftijd toeteren maar, naar deze sexy meid!
Die staat er altijdquote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik toeter ook altijd als ik een rooie toyota zie daarzo.
Ja nu wel weer. Nu toet ik ook niet maar toen je in Bocholt zat wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2012 18:02:42 ]
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
David staat op telegraaf.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Nice, eens wat van dl'enquote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
voor de fans van sonic syndicate: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Unguided
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jonguh, die Ruttuh is un kloodtzak!
Heb PSV niet gekeken, durfde het niet aanquote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente speelde ook als een krant vandaag, maar PSV leek ook zwaar apatisch te zijn vanmiddag...
bij voorbaat al niet?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb PSV niet gekeken, durfde het niet aan
Nope. Overigens wel een record he. 3 competitiewedstrijden op rij verlorenquote:
PSV heeft nog nooit 3 wedstrijden op rij verloren?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nope. Overigens wel een record he. 3 competitiewedstrijden op rij verloren
Rutten
Elke week dezelfde wissels, elke week dezelfde falers laten staan... I blame Ruttenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PSV heeft nog nooit 3 wedstrijden op rij verloren?en niet alleen Rutten is
toch? de spelers doen het zelf ook...
dat van de wissels snap ik en dat van falers laten staan ook; maar wat zit er nog op de bank dan, wat het anders had kunnen maken?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke week dezelfde wissels, elke week dezelfde falers laten staan... I blame Rutten
Depay, Ritzmaier, Tytonquote:Op zondag 11 maart 2012 21:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat van de wissels snap ik en dat van falers laten staan ook; maar wat zit er nog op de bank dan, wat het anders had kunnen maken?
Nee, dan hebben we Hutch in de verdediging, wooptiedooquote:Op zondag 11 maart 2012 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
volgende week staat manolev er in ieder geval niet
ik denk eerlijk gezegd niet dat die 3 deze negatieve reeks hadden kunnen voorkomen... dat zijn er maar 3 op de 11, heb je nog 8 falers over!quote:
Strootman, Toivonen en Matavz spelen elke week zo ongeveer weer goed hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd niet dat die 3 deze negatieve reeks hadden kunnen voorkomen... dat zijn er maar 3 op de 11, heb je nog 8 falers over!
11 - 3 - 3 = 5 falers overquote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Strootman, Toivonen en Matavz spelen elke week zo ongeveer weer goed hoor
De hele verdediging + Isaksson sowieso. Wijnaldum en Lens zijn week na week dramatischquote:
Om te janken. Maar dat is het veel te vaak de laatste 3 seizoenenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
aan het begin van het seizoen favoriet voor de titel, want veel geld uitgegeven aan topspelers. en als je kijkt wat er vanmiddag van terecht kwam
alleen nu is het nog pijnlijker omdat je op papier, toch echt flink wat toppers in huis hebt!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om te janken. Maar dat is het veel te vaak de laatste 3 seizoenen
WAT!? Zoveel geld voor een pakketje met photoshop-meuk?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd wanneer ik m'n dvd met Photoshop thuis gestuurd krijg
Zoek net ff op wat dat pakket kost in de "winkel": 3687 euro
Gelukkig kan ik 't goedkoper via-via en legaal regelen
Met dreamweaver en dat soort dingen, jaquote:Op maandag 12 maart 2012 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WAT!? Zoveel geld voor een pakketje met photoshop-meuk?
Hoe dan? Ikzelf kan het ook goedkoop krijgen trouwens, mijn broer is leraar en dan kun je ook goedkoop software krijgen.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd wanneer ik m'n dvd met Photoshop thuis gestuurd krijg
Zoek net ff op wat dat pakket kost in de "winkel": 3687 euro
Gelukkig kan ik 't goedkoper via-via en legaal regelen
Awhquote:Op maandag 12 maart 2012 12:36 schreef norich het volgende:
Klotezooi, kom ik op school aan, is de docent er niet.. Weer voor niks zo vroeg mn nest uit![]()
ARGH dit is niet de eerste keer ook
Wat hej int ziekenhuis te doen?quote:
quote:
Controle bij de dermatoloog.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat hej int ziekenhuis te doen?
Hrm...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Controle bij de dermatoloog.
Hoef niet weer tenzij het erger wordt.. dan moet ik binnen een week kunnen.
En miss 'swinters lichtterapie
Nee, maar 's Zomers met zon is m'n huid een stuk beter dan in de winter, dus vandaar..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hrm...
En lichttherapie? Ben je depri of heel moe in de winter?
quote:
quote:
worden niet weergegevenquote:
Moet je van houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.atak.nl/agenda/1558/
donders
jazekerquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.atak.nl/agenda/1558/
donders
Succes Basquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef Redbaron het volgende:
Whoehoe!
Een belletje nav een open sollicitatie, vanmiddag om 16u op gesprek!![]()
Gefeliciteerd en succesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef Redbaron het volgende:
Whoehoe!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef Redbaron het volgende:
Whoehoe!
quote:
15u slaap, teringquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Under_Score het volgende:
goedemiddag
net 15 uur slaap achter de rug.. ik denk dat ik toch een beetje moe was
dondersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Under_Score het volgende:
goedemiddag
net 15 uur slaap achter de rug.. ik denk dat ik toch een beetje moe was
En?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef Redbaron het volgende:
Whoehoe!
quote:
Heujquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een echt sollicitatiegesprek was het niet eens..
Maandag beginnen
Tofquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:31 schreef haakon het volgende:
Wtf? Hoor net dat ik mee kan naar Bert Visscher, was een vrijkaartje over!
nice. waar ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maandag beginnen
afijn? leuke show datquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:31 schreef haakon het volgende:
Wtf? Hoor net dat ik mee kan naar Bert Visscher, was een vrijkaartje over!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maandag beginnen
Moet zaterdag ff langskomen om te tekenen, eerst half jaar denk ik en dan een jaar als het bevaltquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
mooi man. jaarcontract?
tof. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet zaterdag ff langskomen om te tekenen, eerst half jaar denk ik en dan een jaar als het bevalt
hopen op het bestequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet zaterdag ff langskomen om te tekenen, eerst half jaar denk ik en dan een jaar als het bevalt
wat voor een?quote:
Waaro?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, staan 8 autootjes te koop daaro
Denk een Clio of golf ofzo
Beter geen franse rommel kiezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, staan 8 autootjes te koop daaro
Denk een Clio of golf ofzo
Die Golf heb ik allang niet meerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je hebt er toch een?
Gaan we btw nog eens poolen?
Auto's kunnen goed of slecht zijn. Ongeacht welk merk.quote:
Dat is bekend, maar je had toch alweer een autotje?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die Golf heb ik allang niet meer
Nee, ik leen vaak een autoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is bekend, maar je had toch alweer een autotje?
ditquote:
heb je zelf ooit het nummer geluisterd?quote:
Welk nummer?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je zelf ooit het nummer geluisterd?
mooi op tijd oniequote:
dit natuurlijk ookquote:
dan zal je wel onmeunige honger hebbenquote:
heeft iemand daar een tabje van? leuk om mijn bandmaten mee te irriterenquote:
Schrijf dat toch zelf manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heeft iemand daar een tabje van? leuk om mijn bandmaten mee te irriteren
David flanst dat zo even voor je in mekaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:21 schreef Under_Score het volgende:
zoveel moeite wil ik er ook niet voor doen
Ik heb van tevoren wel wat brood gegetenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zal je wel onmeunige honger hebben
ik heb nu altijd al onmeunig zin in voer als ik om 1730 thuis kom. moet er niet aan denken om dan ook nog eerst te moeten sporten
gelukkig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb van tevoren wel wat brood gegeten
Nathquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |