Klinkt als een goed groepje.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh de vorige keer toen was het in de vakantie en toen waren we wel op de uni. Ik had daar dus neit zo'n zin in en zij waren een beetje melig aan het doen, toen ben ik maar gaan typen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben gister in slaap gevallen met de TV aan, bril op en de lichten nog aan. Wel een goeie brilafdruk op mijn gezicht trouwens.
Ik haat dat, alsof ik de dag niet goed heb afgesloten ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben gister in slaap gevallen met de TV aan, bril op en de lichten nog aan. Wel een goeie brilafdruk op mijn gezicht trouwens.
ja zoiets, haha! De TV stond ook best wel hard dus zal wel niet helemaal goed geslapen hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik haat dat, alsof ik de dag niet goed heb afgesloten ofzo
Welke mensen? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
tumdumdum de mensen kunnen nu elk moment komen! Ben zo benieuwd!!
Oh nu dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Spannond! Heb jij ook wat gekookt?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
+10000000quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef princess-a het volgende:
Zag gister in het hakkentopic een linkje naar hypebazaar ofzo? Daar pumps gezien van Esprit, vandaag opgezocht in de stad, nu wil ik niet alleen de pumps maar ook de bijbehorende flatjesDit forum kost me klauwen vol geld
Thihih falenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef princess-a het volgende:
Zag gister in het hakkentopic een linkje naar hypebazaar ofzo? Daar pumps gezien van Esprit, vandaag opgezocht in de stad, nu wil ik niet alleen de pumps maar ook de bijbehorende flatjesDit forum kost me klauwen vol geld
Ohh klinkt... ehm.. bijzonderquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij is het van de buurtvereniging dat ze komenElk moet een gang koken; skjoe moest voorgerecht doen en heeft timbaaltje van zalm en forel gemaakt
(remember mijn oudjaar dinner? Die dus
![]()
). Zoooo lekker en makkelijk
Sounds goodquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij is het van de buurtvereniging dat ze komenElk moet een gang koken; skjoe moest voorgerecht doen en heeft timbaaltje van zalm en forel gemaakt
(remember mijn oudjaar dinner? Die dus
![]()
). Zoooo lekker en makkelijk
3 dagen? Snel! Shop aaaaalll the goodies!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thihih falen
Al 3 dagen niet gefaaldkuch...
quote:
Noeeezzz ik heb no-buy ! Maar ook échtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
3 dagen? Snel! Shop aaaaalll the goodies!
Ik ga even plaatje zoeken en ze laten zien
Hahahahquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]http://www.kookjij.nl/rec(...)zalm-heilbot-en-kaas
Echt heel lekker
Maar ik hou ook erg van vis omnomnom
[..]
Noeeezzz ik heb no-buy ! Maar ook écht(zie sig
)
Exactlyquote:
Hahhah heb je jezelf net zover dat je gaat koken, ze den man dr een stoksken voor! Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
Lol dus..... en dan schil je en deel van je pinknagel mee![]()
Staat alles klaar; belt cif net dat ie frietje haalt..
Dus.... alles maar in de koelkast gezet voor morgen
Ja pcies... Had parhoenfiletje uitglegd met lekker sausje voor er bij... Lekker purree'tje er bij. En tjah.. dan wil ie friet halen.. Doek nie zo moeilijk overquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahhah heb je jezelf net zover dat je gaat koken, ze den man dr een stoksken voor! Zo herkenbaar
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Maisjes. Ik ga me klaar maken voor wederom een EPISCH huisfeest.
Oeh! Veel plezierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Ik vind het een beetje irritant dat ze eerst 3 dan 2 en dan 1 uitzendenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies... Had parhoenfiletje uitglegd met lekker sausje voor er bij... Lekker purree'tje er bij. En tjah.. dan wil ie friet halen.. Doek nie zo moeilijk over
FRIET OK OMNOMNOMNO
[..]Hf !! Ik ga zo ook aan het bier.. Ok gewoon thuis met scary movie 1 2 en 3; maar dan nog
![]()
Have fun!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Ja ik snap ook de volgorde niet. Maar ik vind ze zoooo humorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje irritant dat ze eerst 3 dan 2 en dan 1 uitzenden![]()
Ik vind alleen dat vieze mannetje (uit deel 2?) met die hand echt te smerigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik snap ook de volgorde niet. Maar ik vind ze zoooo humorJa dát zijn nou echt mijn films
Veul beter dan de eckten scaries
Oeh puckzz met pinda?? Lekkerrrrr !!
Oh dat zou ik echt 'minder prettig' vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies... Had parhoenfiletje uitglegd met lekker sausje voor er bij... Lekker purree'tje er bij. En tjah.. dan wil ie friet halen.. Doek nie zo moeilijk over
FRIET OK OMNOMNOMNO
[..]Hf !! Ik ga zo ook aan het bier.. Ok gewoon thuis met scary movie 1 2 en 3; maar dan nog
![]()
Truequote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat vieze mannetje (uit deel 2?) met die hand echt te smerig
Oh nee... maar ik ben dan ook geen kookwonderquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt 'minder prettig' vinden
SHOESSSquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef princess-a het volgende:
ORDER AAAALLL THE SHOESSS![]()
Was vanmiddag nog zo trots toen ik zonder shoes weg liep uit de winkel, doei trotsHello shoes
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef princess-a het volgende:
ORDER AAAALLL THE SHOESSS![]()
Was vanmiddag nog zo trots toen ik zonder shoes weg liep uit de winkel, doei trotsHello shoes
![]()
1 paar besteld, nog 3 paar op mn orderlistquote:
Zo'n heerlijke hak waar je wel een hele dag op kunt shoppen etcquote:
Schattigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke hak waar je wel een hele dag op kunt shoppen etc
[ afbeelding ]
Uhhuquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Schattig
Ik wist heel niet dat esprit ook hakken had
En de flatjes zijn hetzelfde helemaal? Maar dan zonder hak dus?quote:
Was ik helaas niet maar MMquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Nice P-A
Unf: Heb ik ook14cm zijn mijn hoogte; maar zit dan nog zo'n 22cm tussen
![]()
Oh sorry MM bedoel ik iddquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was ik helaas niet maar MMMijn
is maar 10 cm groter als dat ik ben
Have fun mopquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:40 schreef Loqi het volgende:
Zo, bring on the partay![]()
ik ben zonder hakken al groter dan m'n vriend
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:40 schreef Loqi het volgende:
Zo, bring on the partay![]()
ik ben zonder hakken al groter dan m'n vriend
komt goedquote:
Ik draag toch hakkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh sorry MM bedoel ik idd
Jaoh is toch een groot voordeel om extra grotes vriend te hebben met die hakken
De flatjes zijn een heel klein beetje anders, hoe je de zijkant hier op de foto ziet, zo zit het ook om je voet heen. Een beetje geplooid, of hoe je het maar omschrijft, maar dat is wel heel speels en maakt dat het niet zo log lijktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En de flatjes zijn hetzelfde helemaal? Maar dan zonder hak dus?
Wat liefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:02 schreef Diconnected het volgende:
Straks uit in Rotterdam, lang geledenen omdat ik krap bij kas zit betaalt vriendinnetje drankjes voor mij
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Eten voor morgen staat op.Laatste stoofpot van de winter.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Eten voor morgen staat op.Laatste stoofpot van de winter.
Omnomnom.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:11 schreef Loqi het volgende:
[..]wij hadden vandaag een bakje stoofpot van mijn moeder gekregen
Het blikje is tof, de inhoud mag je houden.quote:
Ik wil ze allemaal kopen en dan vol bewarenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blikje is tof, de inhoud mag je houden.
Vreet dat niet door metaal heen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal kopen en dan vol bewaren
Hfquote:
Volgens mij valt dat wel meequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vreet dat niet door metaal heen?
Naar de wc lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet een scheet laten maar R ligt op de bank te slapen
Hoe ongemakkelijk....
dalijk is het een knetteraar .....quote:
Eens zal ie er toch aan moeten geloven toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet een scheet laten maar R ligt op de bank te slapen
Hoe ongemakkelijk....
Foto's!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Ok, serieus mensen, Dollish Polish Aurora Borealis is de bomOw, en Wet 'n Wild Creme Black ook trouwens, een zwarte onecoater
en ik ben bezig mijn schoenen te bestellen, maar de site blijft hangen bij het betalen
Neen, geen conditie.quote:
Schoenen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Ik zal zo even proberen of ik het erop krijg![]()
Schoens bestelden ook meteen mijn badpak een maat kleiner, om even te passen.
Ooooo ik wil zooooo graag zo'n vintage badpakquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Ik zal zo even proberen of ik het erop krijg![]()
Schoens bestelden ook meteen mijn badpak een maat kleiner, om even te passen.
Uhuuuuuuquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:37 schreef princess-a het volgende:
Shit, ik ging kijken welk badpak Inca nou dan heeft, en wat staan daar een leuke badpakken
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb dit badpak: https://topvintage.nl/nl/(...)-kersjes-zwart-retro (sorry, even de url, want het plaatje is bizar groot en opslaan en verkleinen is lastig want ipad), nog besteld toen we in ons vorige huis woonden en nog steeds helemaal blij mee. Ze slijten gewoon NIETtoen ik m kocht twijfelde ik over de maat, hij was op het randje van te groot, maar gehouden omdat de buste goed zat gehouden en nu ik ben afgevallen wil ik toch even de kleinere maat proberen
IJs, ik zoek het plaatje er nog even bij
Wat een leuk ding zeg! Is ie een beetje geschikt voor een wat grotere buste denk je? Ik twijfel omdat ze allemaal wel die cups hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb dit badpak: https://topvintage.nl/nl/(...)-kersjes-zwart-retro (sorry, even de url, want het plaatje is bizar groot en opslaan en verkleinen is lastig want ipad), nog besteld toen we in ons vorige huis woonden en nog steeds helemaal blij mee. Ze slijten gewoon NIETtoen ik m kocht twijfelde ik over de maat, hij was op het randje van te groot, maar gehouden omdat de buste goed zat gehouden en nu ik ben afgevallen wil ik toch even de kleinere maat proberen
IJs, ik zoek het plaatje er nog even bij
Deze heeft geen echte voorgevormde cups, het is alleen het stofje zeg maarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een leuk ding zeg! Is ie een beetje geschikt voor een wat grotere buste denk je? Ik twijfel omdat ze allemaal wel die cups hebben
Jaa tis zo jammerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Deze heeft geen echte voorgevormde cups, het is alleen het stofje zeg maarmaar als die kleinere me beter zit doe ik degene die ik nu heb in de verkoop en dan neem ik 'm mee naar de meet.. Oh, kut, ik wilde net zeggen 'dan kun je even kijken hoe 'ie eruit ziet', maar dan ben je er niet
En thnx, IJs und Priemik ben er nog steeds enorm blij mee
Jaaaa, gezelligquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa tis zo jammervolgende meet wel weer hoor!
Maar ik hoop voor je dat ie perfect is, ziet er zo leuk uit
Even iets eten dan?quote:
Jah, eigenlijk mag ik niet echt meer eten nu, als ik weer een beetje in mijjn lijn-ritme wil komen.. Maar op deze manier gaat slapen nog redelijk lastig worden, dus ik maak zo maar ff een boterham. En ik ga zo slapen ook, vannacht was het half 2 en vanochtend weer half 7quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lak wil niet drogen
vind je het gek
3lagen chanel + topcoat +3lagen glitter dinges van pretty & polished + topcoat
Slapen is fijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, eigenlijk mag ik niet echt meer eten nu, als ik weer een beetje in mijjn lijn-ritme wil komen.. Maar op deze manier gaat slapen nog redelijk lastig worden, dus ik maak zo maar ff een boterham. En ik ga zo slapen ook, vannacht was het half 2 en vanochtend weer half 7
Priem wanneer ga je zwemmen met dit weer?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Nu wil ik dees: https://topvintage.nl/nl/(...)ka-dot-badpak-bettie
*kijkt nog eens naar matigen no-buy meter*
Die gaat er in juni ook nog wel zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
JE DOET HET NIET HOOR!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
True en cif vindt badpakken uberhaupt helemaal niks.. En ik heb 5 bikini's liggenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Priem wanneer ga je zwemmen met dit weer?
Ja ok huwelijksreis![]()
Maar voor de rest. JE HEBT HET NIET NODIG
Zie je, heul niet nodig.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True en cif vindt badpakken uberhaupt helemaal niks.. En ik heb 5 bikini's liggen
Nee hoorquote:
You make me proudquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Voorlopig heb ik nog altijd een bevredigend no-need-to-fail gevoel
Alleen erg benieuwd hoe lang die zal blijven
Oh trouwens; spees: Heb jij engels versie van hongerspelen gelezen? Ja toch?
Jup engels, leest vet goed wegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Voorlopig heb ik nog altijd een bevredigend no-need-to-fail gevoel
Alleen erg benieuwd hoe lang die zal blijven
Oh trouwens; spees: Heb jij engels versie van hongerspelen gelezen? Ja toch?
Ik heb hem nu in NL... En op zich leest ie wel tof hoor; maar ik vroeg het me wel af jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup engels, leest vet goed weg
Ik vind engels veel fijner lezen dan nederlands, ik ben raarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem nu in NL... En op zich leest ie wel tof hoor; maar ik vroeg het me wel af ja
Harry potter ga ik wel in EN lezenIk moet zeggen dat het heuuuuul lang geleden is dat ik engelse boeken heb gelezen
Ja ook heel nuttig in een topic waar net lijstjes mogen worden gepost en waar tips mogen worden gevraagd...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leuk van die mensen die alleen maar roepen hoe afschuwelijk ze dingen wel niet vinden
Nu vraagt ze of ik zo'n emo wijf benquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
En ik wil echt freaking graag mijn nagels lakken
Nu zijn ze best een mooie lengte... maar... nakend arrrrghhh
[..]
Ja ook heel nuttig in een topic waar net lijstjes mogen worden gepost en waar tips mogen worden gevraagd...Naja die mensen negeer ik maar
NOquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:29 schreef princess-a het volgende:
In China zijn ze even vergeten dat Duitsland alweer een tijdje een andere vlag heeft
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:29 schreef princess-a het volgende:
In China zijn ze even vergeten dat Duitsland alweer een tijdje een andere vlag heeft
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:29 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
wat een blunder hequote:
Dat geval zit volgens mij gewoon te trollen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu vraagt ze of ik zo'n emo wijf benEn in het heelstopic ook, meteen weggaan omdat je schoenen afschuwelijk vindt
EnMaar nog even geduld en je staat met prachtige nagels op den trouwfoto's!
En dat waaghalsjedingetjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geval zit volgens mij gewoon te trollen.
En als je schenkstroop bedoelt: die heeft er sowieso weinig te zoeken.
En dan ook in andere topicsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dat waaghalsjedingetjeMaar indd wat Priem zegt. Ik las op pagina 2 dat ze ook uit het niets ineens aan iemand vroeg: ben je stevig?
Maargoed, wel jammer dat dat soort types in zo'n topic gaan posten.
Oh, dat was dezelfde? Sneu geval.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dat waaghalsjedingetjeMaar indd wat Priem zegt. Ik las op pagina 2 dat ze ook uit het niets ineens aan iemand vroeg: ben je stevig?
Maargoed, wel jammer dat dat soort types in zo'n topic gaan posten.
Jup jammers vooral; want ik vind het wel tof ende nuttig verderquote:
Inddquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan ook in andere topicsONS is maar een paar deuren hier vanaf nochtans
Op sbs6 bij wedden dat ik het kanquote:
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op sbs6 bij wedden dat ik het kan
Ze hadden het er moeilijk mee hoormaar die koppen
Say yes to the dress.quote:
Goeden matige showquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Say yes to the dress.
Ik heb echt een zwak voor paupertv geloof ik.
Goeden painting.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Thuis en moe, wel een leuke dag gehad
Nu heerlijk slapen en morgen eens goed naar mijn painting met happy little trees kijken
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Nu heerlijk slapen en morgen eens goed naar mijn painting met happy little trees kijken
Ik vind hem prachtigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben nu ook écht aan mijn tukje toe, in de hoop dat mijn nachtmerrie-ende kind zich nu weer fijn voelt..
Truste chick.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben nu ook écht aan mijn tukje toe, in de hoop dat mijn nachtmerrie-ende kind zich nu weer fijn voelt..
Het is ook verwarrend met die mutsen die allemaal in dezelfde topics gaan zitten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
FUCKING ENGE CLOWN OP RTL8![]()
Dank IJs
Bwhehehehe ja, ik dacht nog: 'Wat is het rustigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook verwarrend met die mutsen die allemaal in dezelfde topics gaan zitten.
Phehehehe.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehehe ja, ik dacht nog: 'Wat is het rustig'
Say yes to the dress ♥quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Say yes to the dress.
Ik heb echt een zwak voor paupertv geloof ik.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Twilight is afgelopen. Ik snap nu wel een heel stuk meer waarom al die meiden Edward hot vinden en die weerwolfdude minder
Kun je dat niet aanzetten in je instellingen? Voor mijn iphone en android telefoon moest ik het handmatig instellen en ik heb nu alles hetzelfde als op mijn laptop, behalve de sig en ondertitel, maar incl. Pm, dm, UI etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 07:35 schreef Incantrix het volgende:
Mandy, dm me je mailarddres even, dan stuur ik je een uitnodiging.. Of wacht, ik zit op facebook met jou, dan kan ik je dan zo wel vindenik moet mijn pm-box opruimen, maar dan moet ik de laptop hebben
zo irri dat dat niet kan op de ipad
Hai!quote:
Jacob wordt wel iets leuker in de volgende films, maar ik vind Edward ook een lekkere vent hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 01:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Twilight is afgelopen. Ik snap nu wel een heel stuk meer waarom al die meiden Edward hot vinden en die weerwolfdude minder
Hoeveel waren ze eerst en nu dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo de verzendkosten bij de hits lakjes zijn een stuk naar beneden gegaan![]()
![]()
Wij hebben ongeveer ¤ 41 betaald voor 17/18 lakjes. En nu mag je er 33 bestellen voor +/- ¤ 22quote:
mmmquote:Op zondag 11 maart 2012 10:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wij hebben ongeveer ¤ 41 betaald voor 17/18 lakjes. En nu mag je er 33 bestellen voor +/- ¤ 22
Omg nais, maar ik heb nu een braziliaanse swapgirl. Die zit ook in de birthday clubquote:Op zondag 11 maart 2012 10:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wij hebben ongeveer ¤ 41 betaald voor 17/18 lakjes. En nu mag je er 33 bestellen voor +/- ¤ 22
quote:Op zondag 11 maart 2012 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Douane kosten komen er wel bij he!
Vergeet je niet daarna ook je prullenbak te legen? Anders blijft je box gewoon vol namelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Zo, ik heb 82% van de inhoud van mijn PM-box weggeflikkerd. Dat kost best nog tijd zegWaarom is er niet gewoon een knop met 'delete all' erop?
Ik ga stofzuigen enzo, dahag!
Awww wat liefquote:Op zondag 11 maart 2012 11:20 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Gisteren gewoon 2 OPI gekregen![]()
I have a herring problem en Significant other color
Gaaf zegquote:Op zondag 11 maart 2012 11:20 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Gisteren gewoon 2 OPI gekregen![]()
I have a herring problem en Significant other color
Dankjewelquote:Op zondag 11 maart 2012 07:35 schreef Incantrix het volgende:
Mandy, dm me je mailarddres even, dan stuur ik je een uitnodiging.. Of wacht, ik zit op facebook met jou, dan kan ik je dan zo wel vindenik moet mijn pm-box opruimen, maar dan moet ik de laptop hebben
zo irri dat dat niet kan op de ipad
Op die websitequote:Op zondag 11 maart 2012 10:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ja was er gezelligquote:Op zondag 11 maart 2012 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awww wat lief
Ik vind het altijd zo lief als mensen nagellak gevenSchoonzusje ook met haar dior lakje
En ik kreeg bonnetje er bij; want als ik het niet mooi vond of ik had em al; dat ik em kon omruilen
Sweet
Tof feestje gehad verder?
Liiiiin chickieeeeeeeeee !!! Je hebt de zon meegebracht
En morgeuh all
Ik baal dat de tuinstoelen nog in de garage op het dak liggenDie zijn te zwaar voor me om naar beneden te halen; en cif is al weg naar voetbal... Dus dan neem ik de kamerstoel straks mee naar buiten om te lezen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 maart 2012 12:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja was er gezelligen vandaag familiefeestje, ben vandaag pas echt jarig
Hey!!quote:
Omgerekend +/- ¤ 3,03quote:Op zondag 11 maart 2012 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op die website? En hoeveel waren die lakjes ook alweer?
dank je welquote:Op zondag 11 maart 2012 12:37 schreef Debsterr het volgende:
En happy birthday blogging beauty Loqi![]()
![]()
. Tof dat je die 2 lakjes gekregen hebt, vooral die I Have A Herring Problem vond je heel mooi toch?
Ohhhhh gefeliiiiiiiiiquote:Op zondag 11 maart 2012 12:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja was er gezelligen vandaag familiefeestje, ben vandaag pas echt jarig
Noooo priem!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhhhh gefeliiiiiiiiiEn lekker weer op je verjaardag
![]()
Tof weekend dus
En euh.. ik heb euh kinda mijn nagels gelakt
Maar... al 5 weken nakend... serieus... ik was al 4 dagen in twijfel of ik nu gewoon zoulakken of niet; en met dit zonnetje.. Dat verdient gewoon een holo
Dus ik heb net ascalon gelakt![]()
Ow en ik ben trouwschoenen aan het inlopenHeb ik mijn luie outfit aan met chice schoenen
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhhhh gefeliiiiiiiiiEn lekker weer op je verjaardag
![]()
Tof weekend dus
En euh.. ik heb euh kinda mijn nagels gelakt
Maar... al 5 weken nakend... serieus... ik was al 4 dagen in twijfel of ik nu gewoon zoulakken of niet; en met dit zonnetje.. Dat verdient gewoon een holo
Dus ik heb net ascalon gelakt![]()
Ow en ik ben trouwschoenen aan het inlopenHeb ik mijn luie outfit aan met chice schoenen
![]()
Het is geen drama gelukkig; maar de producten werken gewoon niet goed als je lakt. Ze werken beter als je het naakt laat. En als ik er straks met remover op zit. Tjah das gewoon killing voor je (al zwakke) nagels.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Noooo priem!Waarom is het eigenlijk 'erg' als je zou lakken?
danke!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:42 schreef Lindytje het volgende:
Loqi, gefeliciteerd met je verjaardag babe!!!!![]()
Ohh gelukkigquote:Op zondag 11 maart 2012 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is geen drama gelukkig; maar de producten werken gewoon niet goed als je lakt. Ze werken beter als je het naakt laat. En als ik er straks met remover op zit. Tjah das gewoon killing voor je (al zwakke) nagels.
Maar na 5 weken zijn mijn nagels echt al zooooveel sterker.. tjah..
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
is gisteravond uit geweest, toen hij thuis kwam lag ik al te slapen. Dus vanmorgen vraagt ie ineens: 'Wat vind je van mn lip?' Dus ik kijken, heeft ie een facking erge dikke lip omdat een Marokkaan vervelend dronken was en iedereen lastig ging vallen. Toen
met de beveiliger over hem stond te praten gaf hij hem ineens een kopstoot
Dus eerst vond ik het wel een beetje lollig, een zo'n botoxlip
Maar nu zit zijn voortand dus los en doet facking pijn
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey!!
Was super! Lekker geskied, lekker weer op 1 dag na, lekker gegeten en lekker veel bier gedronken
Kortom: toffe vakantie
Oeh, voortand los.... dat kan niet goed zijn!!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
is gisteravond uit geweest, toen hij thuis kwam lag ik al te slapen. Dus vanmorgen vraagt ie ineens: 'Wat vind je van mn lip?' Dus ik kijken, heeft ie een facking erge dikke lip omdat een Marokkaan vervelend dronken was en iedereen lastig ging vallen. Toen
met de beveiliger over hem stond te praten gaf hij hem ineens een kopstoot
Dus eerst vond ik het wel een beetje lollig, een zo'n botoxlip
Maar nu zit zijn voortand dus los en doet facking pijn
![]()
Ja indd. Hij is normaal van het 'doorlopen tot het echt niet meer kan' maar nu doet het pijn en wilt hij er zelf ook wel graag vanaf.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef Loqi het volgende:
[..]lekker, morgen snel naar zn tand laten kijken!
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef Debsterr het volgende:
HAHAHAHA ik ben op die website aan het checken wat de kosten worden. Dus ik ga registreren. Natuurlijk Google translate aan want Braziliaans. Ik wil een land kiezen..
[ afbeelding ]
Ja morgen maar even bellenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, voortand los.... dat kan niet goed zijn!!
Kan ie naar de tandarts?
Ja, straks valt ie er uit ofzoquote:Op zondag 11 maart 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja indd. Hij is normaal van het 'doorlopen tot het echt niet meer kan' maar nu doet het pijn en wilt hij er zelf ook wel graag vanaf.
Juuuup ! Lekker he !! De eerste dag vroegen ze ons nog grosse oder kleines.. Maar aangezien wij ook altijd groot namen; vroegen ze het de 2de dag al niet meerquote:Op zondag 11 maart 2012 12:49 schreef Lindytje het volgende:
Ook leuk in Oostenrijk:
- Ein bier bitte
*klonk* Halve liter pul op tafel
Dus ja, ik heb veel bier op
Ze vroegen het niet eensquote:Op zondag 11 maart 2012 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juuuup ! Lekker he !! De eerste dag vroegen ze ons nog grosse oder kleines.. Maar aangezien wij ook altijd groot namen; vroegen ze het de 2de dag al niet meer
Maar wel fijn dat je al echt verschil merkt na 5 wekenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Oh unf.. dat klinkt naar zeg![]()
Wat een mongol
![]()
Hopelijk kunnen ze het morgen fixen voor em...
En nee gelukkig verpest ik daarmee niet de hele challenge ofzo hehehe.. maar het is gewoon niet goed voor de opname. Beter is om te wachten tot de nagels en nagelriemen helemaal goed zijn; en dan pas lakken. Mijn nagels zijn al een heul stuk beter geworden; maar mijn nagelriemen hebben wel nog wat hulp nodig (niet gek.. toen ik stopte met nagelbijten; ben ik nooit echt gestopt met velletjes bijten).
Loooool debs.. wtf![]()
Daar wil ik wonen
Ik ook, past bij m'n verjaardagquote:Op zondag 11 maart 2012 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Oh unf.. dat klinkt naar zeg![]()
Wat een mongol
![]()
Hopelijk kunnen ze het morgen fixen voor em...
En nee gelukkig verpest ik daarmee niet de hele challenge ofzo hehehe.. maar het is gewoon niet goed voor de opname. Beter is om te wachten tot de nagels en nagelriemen helemaal goed zijn; en dan pas lakken. Mijn nagels zijn al een heul stuk beter geworden; maar mijn nagelriemen hebben wel nog wat hulp nodig (niet gek.. toen ik stopte met nagelbijten; ben ik nooit echt gestopt met velletjes bijten).
Loooool debs.. wtf![]()
Daar wil ik wonen
Jottem, goeden truc!!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:54 schreef Loqi het volgende:
Danke dames![]()
heu, Brody leert zojuist dat ie van de grond op t aanrecht kan springen, nieuw trucje!
Oeh, goeden idee!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:54 schreef Debsterr het volgende:
Zo, kwasten wassen! Productieve zondag FTW
ja man! en wij altijd tegen iedereen roepen dat ze zo braaf zijn.. zit gisteren het hele huis vol bezoek.. springt Ayron vol in de gordijnenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja man! en wij altijd tegen iedereen roepen dat ze zo braaf zijn.. zit gisteren het hele huis vol bezoek.. springt Ayron vol in de gordijnen
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb mijn hont dr rompertje uitgedaan maar. De col die eigenlijk op de wond in haar nek moest blijven liggen zakt steeds af. En dan heeft ze vet veel stof over bij haar staart zegmaar en dan trekt het vet erg bij haar voorpootjes. En dan kan ze ook niet echt lekker slapen en liggen enzo. Toen ik hem net afdeed ging ze ook steeds die plekken likken waar de randjes in sneden. Ze moest hem eigenlijk 10 dagen omhouden.
Nu heb ik een hendig sjieke col voor haar gemaakt met een haarband die wel blijft zitten op de wond en waar ze verder geen last van heeft
jaquote:
Bwhehehe joah! Vuilniszakjassen met bontkragen en Uggs voor hontenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:00 schreef Loqi het volgende:
[..]je moet hontenkleertjes gaan maken en verkopen
[..]
jaen uiteraard de enige uit de groep lastig vallen die niks van katten moet weten
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe joah! Vuilniszakjassen met bontkragen en Uggs voor honten![]()
En volgens mij voelen ze dat echt aan op de een of andere manier
Bwhehehehehquote:Op zondag 11 maart 2012 12:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja man! en wij altijd tegen iedereen roepen dat ze zo braaf zijn.. zit gisteren het hele huis vol bezoek.. springt Ayron vol in de gordijnen
Wat is pinterest??quote:Op zondag 11 maart 2012 13:09 schreef megamandy het volgende:
Ooh ik heb nu 1 plaatje op Pinterest gezet en nu hebben drie andere mensen dat al gerepind
Maar eigenlijk moet ik leren
edit: 6 mensen al
PICSquote:Op zondag 11 maart 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb mijn hont dr rompertje uitgedaan maar. De col die eigenlijk op de wond in haar nek moest blijven liggen zakt steeds af. En dan heeft ze vet veel stof over bij haar staart zegmaar en dan trekt het vet erg bij haar voorpootjes. En dan kan ze ook niet echt lekker slapen en liggen enzo. Toen ik hem net afdeed ging ze ook steeds die plekken likken waar de randjes in sneden. Ze moest hem eigenlijk 10 dagen omhouden.
Nu heb ik een hendig sjieke col voor haar gemaakt met een haarband die wel blijft zitten op de wond en waar ze verder geen last van heeft
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:04 schreef Loqi het volgende:
[..]en haarstrikjes en glitterhalsbanden
![]()
ja is een kwestie van lichaamstaal he, mensen die katten leuk vinden proberen ze te lokken en kijken ze aan enzo... en dat mot een kat helemaal nietdie wil niet aangekeken worden, das onbeleefd
dus dan lopen ze naar degene die ze negeert omdat ie niks van ze moet hebben
kutbeestersquote:Op zondag 11 maart 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Lol loqiJe poezels
En zo herkenbaarSamson is echt zooo ontzettend braaf... Luistert bijna altijd; gaat altijd naar zijn plaats als je het vraagt... Behalve als er bezoek is
Blaft ie alles bij elkaar en doet vooral niet wat de baasjes vragen
Eigenlijk kun je daar zelf collages maken. http://pinterest.com/lucidlife/ naja ik heb pas twee dingen erop staanquote:
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 11 maart 2012 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit adressen van swapmaatjes te google mapsen, sommige hebben echt dikke huizen
Ik zei gister tegen deze dat ik wel bij haar kwam wonen omdat we dan gingen dusty hunten. Zegt ze 'You could live in the guest room'. En nu denk ik dat het een hele gastenvleugel isquote:
Heb ook al de boekenkast gefatsoeneerd, er lag van alles in/op/bij/naast/tussen, behalve boekenquote:
Of zo een gastenhuis in de tuinquote:Op zondag 11 maart 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zei gister tegen deze dat ik wel bij haar kwam wonen omdat we dan gingen dusty hunten. Zegt ze 'You could live in the guest room'. En nu denk ik dat het een hele gastenvleugel is![]()
![]()
![]()
Niks boeiends hoorquote:
Oké!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je daar zelf collages maken. http://pinterest.com/lucidlife/ naja ik heb pas twee dingen erop staanInca zit er ook op die heeft veel spullen erop staan volgens mij
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ook al de boekenkast gefatsoeneerd, er lag van alles in/op/bij/naast/tussen, behalve boeken.
quote:
Én een was in de wasmachine, ook nogquote:
staat wel een stuk leuker dan zo'n lampenkapquote:Op zondag 11 maart 2012 13:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niks boeiends hoorIk heb hem gewoon wat kleiner gemaakt
[ afbeelding ]
Damn you girl!!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Én een was in de wasmachine, ook nog. Damn, geen sociaal leven hebben heeft ook z'n voordelen
.
+1quote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
staat wel een stuk leuker dan zo'n lampenkap
Eeeeerm... neequote:Op zondag 11 maart 2012 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn you girl!!
Kom je hier mijn koffer uitruimen??
Kakquote:Op zondag 11 maart 2012 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eeeeerm... nee. Koffers uitruimen is verschrikkelijk! Daar zie je zo weinig van als het klaar is namelijk, een koffer kun je ook gewoon onde rhet bed schuiven.
Hehequote:Op zondag 11 maart 2012 13:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak
Mijn koffer staat hier in de huiskamer te staan
Ik heb alleen nog mijn laptop en mijn telefoonlader er uit gevist
stoere hont!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niks boeiends hoorIk heb hem gewoon wat kleiner gemaakt
[ afbeelding ]
Dat doe ik altijd met de weekendtas als ik bij mijn vriend ben geweestquote:Op zondag 11 maart 2012 13:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak
Mijn koffer staat hier in de huiskamer te staan
Ik heb alleen nog mijn laptop en mijn telefoonlader er uit gevist
Bwhehe, dat sowieso!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
staat wel een stuk leuker dan zo'n lampenkap
Mijn koffer verplaatst waarschijnlijk nog naar de bijkeuken en blijft daar staan tot ik alle kleren die er in zitten heb moeten wassen omdat ik ze aan wildequote:Op zondag 11 maart 2012 13:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met de weekendtas als ik bij mijn vriend ben geweestEn als ik dan weer naar hem toe ga verwissel ik even de kleren. Maar eigenlijk niet voor die tijd
Die dikke oprijlaanquote:Op zondag 11 maart 2012 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
244 South Mapleton Drive, Los Angeles, California, Verenigde Staten
is mijn huis
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
244 South Mapleton Drive, Los Angeles, California, Verenigde Staten
is mijn huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |