Klinkt als een goed groepje.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh de vorige keer toen was het in de vakantie en toen waren we wel op de uni. Ik had daar dus neit zo'n zin in en zij waren een beetje melig aan het doen, toen ben ik maar gaan typen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben gister in slaap gevallen met de TV aan, bril op en de lichten nog aan. Wel een goeie brilafdruk op mijn gezicht trouwens.
Ik haat dat, alsof ik de dag niet goed heb afgesloten ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben gister in slaap gevallen met de TV aan, bril op en de lichten nog aan. Wel een goeie brilafdruk op mijn gezicht trouwens.
ja zoiets, haha! De TV stond ook best wel hard dus zal wel niet helemaal goed geslapen hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik haat dat, alsof ik de dag niet goed heb afgesloten ofzo
Welke mensen? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
tumdumdum de mensen kunnen nu elk moment komen! Ben zo benieuwd!!
Oh nu dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Spannond! Heb jij ook wat gekookt?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
+10000000quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef princess-a het volgende:
Zag gister in het hakkentopic een linkje naar hypebazaar ofzo? Daar pumps gezien van Esprit, vandaag opgezocht in de stad, nu wil ik niet alleen de pumps maar ook de bijbehorende flatjesDit forum kost me klauwen vol geld
Thihih falenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef princess-a het volgende:
Zag gister in het hakkentopic een linkje naar hypebazaar ofzo? Daar pumps gezien van Esprit, vandaag opgezocht in de stad, nu wil ik niet alleen de pumps maar ook de bijbehorende flatjesDit forum kost me klauwen vol geld
Ohh klinkt... ehm.. bijzonderquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij is het van de buurtvereniging dat ze komenElk moet een gang koken; skjoe moest voorgerecht doen en heeft timbaaltje van zalm en forel gemaakt
(remember mijn oudjaar dinner? Die dus
![]()
). Zoooo lekker en makkelijk
Sounds goodquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij is het van de buurtvereniging dat ze komenElk moet een gang koken; skjoe moest voorgerecht doen en heeft timbaaltje van zalm en forel gemaakt
(remember mijn oudjaar dinner? Die dus
![]()
). Zoooo lekker en makkelijk
3 dagen? Snel! Shop aaaaalll the goodies!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thihih falen
Al 3 dagen niet gefaaldkuch...
quote:
Noeeezzz ik heb no-buy ! Maar ook échtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
3 dagen? Snel! Shop aaaaalll the goodies!
Ik ga even plaatje zoeken en ze laten zien
Hahahahquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]http://www.kookjij.nl/rec(...)zalm-heilbot-en-kaas
Echt heel lekker
Maar ik hou ook erg van vis omnomnom
[..]
Noeeezzz ik heb no-buy ! Maar ook écht(zie sig
)
Exactlyquote:
Hahhah heb je jezelf net zover dat je gaat koken, ze den man dr een stoksken voor! Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
Lol dus..... en dan schil je en deel van je pinknagel mee![]()
Staat alles klaar; belt cif net dat ie frietje haalt..
Dus.... alles maar in de koelkast gezet voor morgen
Ja pcies... Had parhoenfiletje uitglegd met lekker sausje voor er bij... Lekker purree'tje er bij. En tjah.. dan wil ie friet halen.. Doek nie zo moeilijk overquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahhah heb je jezelf net zover dat je gaat koken, ze den man dr een stoksken voor! Zo herkenbaar
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Maisjes. Ik ga me klaar maken voor wederom een EPISCH huisfeest.
Oeh! Veel plezierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Ik vind het een beetje irritant dat ze eerst 3 dan 2 en dan 1 uitzendenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies... Had parhoenfiletje uitglegd met lekker sausje voor er bij... Lekker purree'tje er bij. En tjah.. dan wil ie friet halen.. Doek nie zo moeilijk over
FRIET OK OMNOMNOMNO
[..]Hf !! Ik ga zo ook aan het bier.. Ok gewoon thuis met scary movie 1 2 en 3; maar dan nog
![]()
Have fun!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Ja ik snap ook de volgorde niet. Maar ik vind ze zoooo humorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje irritant dat ze eerst 3 dan 2 en dan 1 uitzenden![]()
Ik vind alleen dat vieze mannetje (uit deel 2?) met die hand echt te smerigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik snap ook de volgorde niet. Maar ik vind ze zoooo humorJa dát zijn nou echt mijn films
Veul beter dan de eckten scaries
Oeh puckzz met pinda?? Lekkerrrrr !!
Oh dat zou ik echt 'minder prettig' vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies... Had parhoenfiletje uitglegd met lekker sausje voor er bij... Lekker purree'tje er bij. En tjah.. dan wil ie friet halen.. Doek nie zo moeilijk over
FRIET OK OMNOMNOMNO
[..]Hf !! Ik ga zo ook aan het bier.. Ok gewoon thuis met scary movie 1 2 en 3; maar dan nog
![]()
Truequote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat vieze mannetje (uit deel 2?) met die hand echt te smerig
Oh nee... maar ik ben dan ook geen kookwonderquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt 'minder prettig' vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |