Klinkt als een goed groepje.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh de vorige keer toen was het in de vakantie en toen waren we wel op de uni. Ik had daar dus neit zo'n zin in en zij waren een beetje melig aan het doen, toen ben ik maar gaan typen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben gister in slaap gevallen met de TV aan, bril op en de lichten nog aan. Wel een goeie brilafdruk op mijn gezicht trouwens.
Ik haat dat, alsof ik de dag niet goed heb afgesloten ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben gister in slaap gevallen met de TV aan, bril op en de lichten nog aan. Wel een goeie brilafdruk op mijn gezicht trouwens.
ja zoiets, haha! De TV stond ook best wel hard dus zal wel niet helemaal goed geslapen hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik haat dat, alsof ik de dag niet goed heb afgesloten ofzo
Welke mensen? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
tumdumdum de mensen kunnen nu elk moment komen! Ben zo benieuwd!!
Oh nu dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Spannond! Heb jij ook wat gekookt?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
+10000000quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef princess-a het volgende:
Zag gister in het hakkentopic een linkje naar hypebazaar ofzo? Daar pumps gezien van Esprit, vandaag opgezocht in de stad, nu wil ik niet alleen de pumps maar ook de bijbehorende flatjesDit forum kost me klauwen vol geld
Thihih falenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef princess-a het volgende:
Zag gister in het hakkentopic een linkje naar hypebazaar ofzo? Daar pumps gezien van Esprit, vandaag opgezocht in de stad, nu wil ik niet alleen de pumps maar ook de bijbehorende flatjesDit forum kost me klauwen vol geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |