Nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Word je dan nooit meer gefriendzoned?
Ben bang dat ik dan rode plekken krijg van klappen op mijn penis.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:26 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja! Daarom moet je mijn advies opvolgen.
Kijk dat is nou het probleem, je durft niets, doet niets, je bent een mietje.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:31 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan rode plekken krijg van klappen op mijn penis.
Mannen hebben geen friendzone.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:32 schreef thatday het volgende:
Ik ben een meisje en ook laatst gefriendzoned door een jongen waar ik al tijden vriendschappelijk mee omging. Toen gingen we ineens zoenen en zo... Dus ik denk: Hey! Maar nee, just friends.. maar met aantrekkingskracht. Mannen pakken dat dan toch net weer anders aan of zo.
Enne een woord TS: Accepteren!
In de vrouwenwereld bestaat logica niet hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:41 schreef Lidlchips het volgende:
Ik snap vrouwen echt niet ook, ze wil maten blijven dus maar ze vind me wel mooi en aantrekkelijk? Wat id dat voor logica?
Je uiterlijk zal waarschijnlijk niet het probleem zijn, maar ze glibbert niet van haar stoel af wanneer ze aan je denkt. De associatie tussen jou en seks bestaat niet in haar hoofd. Hetzelfde als je bijvoorbeeld een super lekkere zus hebt. Het maakt niet uit dat ze lekker is, je hebt er geen seksuele gevoelens bij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:41 schreef Lidlchips het volgende:
Ik snap vrouwen echt niet ook, ze wil maten blijven dus maar ze vind me wel mooi en aantrekkelijk? Wat id dat voor logica?
dat is geen friendszone, je bent gewoon lelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:13 schreef Lidlchips het volgende:
Heb er wel op haar mond gepakt toen we dronken waren, maar ze zei dat ze dat nooit meer wou. Ik ga gewoon hard to get spelen.
Dat is de oplossing. Bedankt, nu kan ik met gerust hart de krantjes lopen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is geen friendszone, je bent gewoon lelijk
Dan moet je er ook niet op reageren.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:46 schreef Lidlchips het volgende:
En vervolgens wel al haar vunzige verhalen aanhoren blabla ik word het zat en dat ga ik zeggen ook.
Ze houdt je dus aan het lijntje. Tijd om afstand te nemen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:08 schreef Lidlchips het volgende:
Ik heb het allang een keer gezegt. Meerdere keren zelfs, iedere keer krijg ik een ander antwoord. Ze weet niet wat ze wil.
Dat ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze houdt je dus aan het lijntje. Tijd om afstand te nemen.
Enige oplossing.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze houdt je dus aan het lijntje. Tijd om afstand te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |