Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Ik ook. Ziek langzaam en steeds terug naar het hoofdmenu.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FUT is gewoon down denk ik, word er om de haverklap uitgegooit
Had ik ook. Spel lijkt nu wel te starten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:33 schreef laucas het volgende:
Wat is dit nou weer? 2x een disconnect achter elkaar en ik zit amper in de game
dit dus. Belgenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Waar slaat die TT nou weer opIemand die 60 miljoen koste een baas vinden terwijl hij nooit scoort.
In FIFAquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Waar slaat die TT nou weer opIemand die 60 miljoen koste een baas vinden terwijl hij nooit scoort.
Torres is echt kut in Fifa, scoorde bij mij voor geen ene meter, kut schot en krijg ook bijna nooit goals tegen van Torres.quote:
Vorige editie was hij een stuk beterquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres is echt kut in Fifa, scoorde bij mij voor geen ene meter, kut schot en krijg ook bijna nooit goals tegen van Torres.
5 goals in 1 matchquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres is echt kut in Fifa, scoorde bij mij voor geen ene meter, kut schot en krijg ook bijna nooit goals tegen van Torres.
Dan ben je gewoon slecht in Fifa, hij is veel te goed juist.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
maar 1,80mquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je van de voorzetjes bent kan hij erg waardevol zijn ja, meester in het koppen is hij.
Zelfde als Falcao, hij kan enorm goed springen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar 1,80mik denk dat ik het maar laat gaan ook, mijn <80 team wordt wel een beetje erg >80 zo
Zn jumping is volgens mij erg goed, dat compenseert weer t.o.v. de langere spitsen met lagere jumpingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar 1,80mik denk dat ik het maar laat gaan ook, mijn <80 team wordt wel een beetje erg >80 zo
Falcao springt als een pitbull naar de balquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zelfde als Falcao, hij kan enorm goed springen.
ik hou het toch maar bij Hernandez en Miccoli denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zn jumping is volgens mij erg goed, dat compenseert weer t.o.v. de langere spitsen met lagere jumping
Waarom?quote:
ik vond hem maar niks, voelde helemaal niet snel aan. Sowieso vond ik dat hele team niks dat ik had met hem, 4321 ligt mij ook niet echt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom?
Alles met finesse vliegt erin.
Rebounds kan ie ook goed
Ik speel 433 met snelle wingers, crossen kan ook dus met zijn hoge kopballenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vond hem maar niks, voelde helemaal niet snel aan. Sowieso vond ik dat hele team niks dat ik had met hem, 4321 ligt mij ook niet echt.
Zaha. Soberzo.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
Joshue King of Wilfried Zaha in Championship team als spits?
crossen doe ik niet aan, 9 van de 10 keer werkt het toch niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel 433 met snelle wingers, crossen kan ook dus met zijn hoge kopballen
Ik doe Delfounesoquote:
Jimmy Bullard?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe Delfouneso
http://www.futhead.com/12/squad/164142
Heeft iemand betere suggesties? Ik heb geen geld voor IF's
Ipv wie? Falque is beter, Ambrose is ook erg goed en Fernandes is verdedigend sterk.quote:
geen idee, wissel ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ipv wie? Falque is beter, Ambrose is ook erg goed en Fernandes is verdedigend sterk.
Hoi Mash!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef over_hedge het volgende:
Zo ik ga weer eens wat meer fut spelen denk ikLang geleden.
Ik ben mash_ btw
Welkom terugquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef over_hedge het volgende:
Zo ik ga weer eens wat meer fut spelen denk ikLang geleden.
Ik ben mash_ btw
Heb je nou ook zo'n basic serie A team gemaakt? Al wat potjes met Miccoli en Hernandez gespeeld?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hou het toch maar bij Hernandez en Miccoli denk ik
quote:
Dankjequote:
jep, en genoeg potjes gespeeld om te weten dat het eindbazen zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je nou ook zo'n basic serie A team gemaakt? Al wat potjes met Miccoli en Hernandez gespeeld?
taylorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe Delfouneso
http://www.futhead.com/12/squad/164142
Heeft iemand betere suggesties? Ik heb geen geld voor IF's
Ik heb het al uit mijn hoofd gezetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
taylor74 NIF met 93 shot power en 90 long shots, zieke curve dacht ik ook
http://portforward.com/quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:29 schreef Pobberd het volgende:
Opeens staat mijn firewall op Moderate. Hoe kan ik dit verhelpen?
De poorten waar Fifa gebruik van maakt worden opengezet voor je PS3/Xbox. Moet je wel nog even de poorten zoeken waar fifa gebruik van maakt. Volgens mij staat dat gewoon op het forum.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:34 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik snap het grootste gedeelte wel wat er staat, maar wat gebeurd er dan precies?
Ik snap er geen zak vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De poorten waar Fifa gebruik van maakt worden opengezet voor je PS3/Xbox. Moet je wel nog even de poorten zoeken waar fifa gebruik van maakt. Volgens mij staat dat gewoon op het forum.
Lucio?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:46 schreef poker4lifee het volgende:
http://futhead.com/12/squad/164501
is hier een goedkopere optie voor waardoor ik het liefst geen Silva nodig heb(dus met dede achterin)? Zonder silva die kut lavezzi geen 9 chem en zonder hem shaarawy geen 9 chem
Lucio ipv silva?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:46 schreef poker4lifee het volgende:
http://futhead.com/12/squad/164501
is hier een goedkopere optie voor waardoor ik het liefst geen Silva nodig heb(dus met dede achterin)? Zonder silva die kut lavezzi geen 9 chem en zonder hem shaarawy geen 9 chem
quote:
Bazen, dat ik daar niet aan gedacht heb, thx.quote:
Kan je Eto'o niet ipv lazovic doen. Lazovic is echt een kutventjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt een bazige hybrid gemaakt, maar 25K en ik vind hem erg vet
http://www.futhead.com/12/squad/164532
Hulk kan op RM maar dan moet je Shaarawy en Robinho omdraaien en kan je tevens Bastos LM doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
Bazen, dat ik daar niet aan gedacht heb, thx.![]()
Bastos/Hulkie op de flanken onmogelijk he?
zieke pace op de RB.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt een bazige hybrid gemaakt, maar 25K en ik vind hem erg vet
http://www.futhead.com/12/squad/164532
U jelly for pace?quote:
Gaat om het idee en tevens met 4-1-2-1-2 is er toch geen doorkomen aan op de flanken voor tegenstandersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook nog medium/medium ratesdat zal nog wat worden
Heeft Tadic maar 9 chemquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je Eto'o niet ipv lazovic doen. Lazovic is echt een kutventje
Dat is jammer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft Tadic maar 9 chemen Eto'o ook.
9 chem is veel te weinig ja, minstens 12 chem.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft Tadic maar 9 chemen Eto'o ook.
7 bedoel ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
9 chem is veel te weinig ja, minstens 12 chem.
Ik gooi Angbwa er gelijk na de aftrap inquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1036397.pagequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:55 schreef Pobberd het volgende:
Ik kan niet vinden welke poorten fifa gebruikt. Iemand die me even kan helpen?
Thanksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1036397.page
Opzoeken welke router/modem je hebt. Die daar in de lijst zoeken en dan staat het stap voor stap uitgelegd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:00 schreef Pobberd het volgende:
Wat moet ik nu doen op portforward? Ik weet dan nu welke poorten fifa gebruikt, maar nog snap ik niet wat ik moet doen. Heb hier geen bal verstand van.
Als ik die poorten ga openzetten he, dan veranderd er niks aan mijn IP adres ofzo toch? Domme vraag misschienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Opzoeken welke router/modem je hebt. Die daar in de lijst zoeken en dan staat het stap voor stap uitgelegd.
Nee hoor, de poorten gaan enkel openstaan. Ondervind je verder geen hinder van.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:10 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Als ik die poorten ga openzetten he, dan veranderd er niks aan mijn IP adres ofzo toch? Domme vraag misschien
Kijk eens op dat ding zelf?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:16 schreef Pobberd het volgende:
Ik laat het maar zitten. Zou niet eens weten welke router/modem ik heb.
Dat was nogal dom inderdaad haha. Die heb ik nu, alleen moet ik nog wachtwoord en gebruikersnaam weten. Die vertelt mijn pa me toch niet omdat die denkt dat ik weer wat verkeerds doe ofzo.quote:
Wat mij bij staat maak je met username en ww allebei 'admin' een erg goede kans.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:22 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dat was nogal dom inderdaad haha. Die heb ik nu, alleen moet ik nog wachtwoord en gebruikersnaam weten. Die vertelt mijn pa me toch niet omdat die denkt dat ik weer wat verkeerds doe ofzo.
Heb je een ziggo modem?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:22 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dat was nogal dom inderdaad haha. Die heb ik nu, alleen moet ik nog wachtwoord en gebruikersnaam weten. Die vertelt mijn pa me toch niet omdat die denkt dat ik weer wat verkeerds doe ofzo.
Heroquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat mij bij staat maak je met username en ww allebei 'admin' een erg goede kans.
Grappig, heb net een kleine aanvang gemaakt met een 4-3-2-1, Cabral, UP Beerens gekocht. En de rest moet ik nog even over nadenken. Tadic ziet er erg goed uit met 80 pacequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe hybrid met ELM en Tadic, Eto'o in de spits alleen Tadic 7 chem
http://www.futhead.com/12/squad/164796
Daarom heb je Cr7 dus..quote:
Alleen al vanwege de achterhoede zou ik het huidige team houden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:43 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken om dit team te maken.
[ afbeelding ]
en dan moet ik wel heel mijn huidige team verkopen. Dat is nu dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een beetje naar jouw teams gekeken en er dit van gemaakt:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
Fuck it, veel te moeilijk een hybrid met Eto'o, Tadic en Elm.
donk als cb en je hebt een 9 chem cb volgens mijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb een beetje naar jouw teams gekeken en er dit van gemaakt:
http://futhead.com/12/squad/164995
David Silva ipv Fabregas, zou ik doen tenminstequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:43 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken om dit team te maken.
[ afbeelding ]
en dan moet ik wel heel mijn huidige team verkopen. Dat is nu dit:
[ afbeelding ]
skip add rechtsbovenin. Daarna kan je kiezen voor welk spel je de poorten wil configurerenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:57 schreef Pobberd het volgende:
Kom ik weer. Sorry als het vervelend wordt. Ik heb dus mijn router uit die lijst gekozen, dus ik klik erop, krijg ik dit http://portforward.com/en(...)T160Nv3/fpadvert.htm
Nu heb ik dus alleen geen idee wat ik moet doen. Moet ik die PCconfig downloaden?
Ja, maar dan heeft Elm weer 7 chem.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
donk als cb en je hebt een 9 chem cb volgens mij
Ik kan je wel goed helpen, wat voor modem en of router heb je?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:57 schreef Pobberd het volgende:
Kom ik weer. Sorry als het vervelend wordt. Ik heb dus mijn router uit die lijst gekozen, dus ik klik erop, krijg ik dit http://portforward.com/en(...)T160Nv3/fpadvert.htm
Nu heb ik dus alleen geen idee wat ik moet doen. Moet ik die PCconfig downloaden?
http://futhead.com/12/squad/164995quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
Fuck it, veel te moeilijk een hybrid met Eto'o, Tadic en Elm.
Linksys WRT160Nv3quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan je wel goed helpen, wat voor modem en of router heb je?
Is nog best een bazenteamquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen 9 chem.
Linksys is goed, je moet gewoon inloggen op je router, dan bij spel en toepassingen op poortbereik. Daar kan je de poorten toevoegenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:06 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Is het zo dat wanneer je losse online wedstrijden speelt en een streak neerzet het aantal wedstrijdmunten oploopt?
Jawel, je DNF groeitquote:
wedstrijden want makkelijkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:07 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Oke, en waar gaat jullie voorkeur naar uit wedstrijden of toernooien?
Er staat start ~ eindpoort. Alleen bij fifa poorten zijn ook poorten één getal, bijv 80. Moet je dan 0 tot 80 doen? Domme vraag misschienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Linksys is goed, je moet gewoon inloggen op je router, dan bij spel en toepassingen op poortbereik. Daar kan je de poorten toevoegen
Dat is poortbereik, je kan ook enkele poorten doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:08 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Er staat start ~ eindpoort. Alleen bij fifa poorten zijn ook poorten één getal, bijv 80. Moet je dan 0 tot 80 doen? Domme vraag misschien
DMZ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:09 schreef Fuszy het volgende:
Je kan ook DMZ aanzetten en dan laat hij alles door op je xbox/PS3. Dan hoef je de poorten niet zelf in te stellen.
Met een beetje respect voor je tegenstander, dan zou je die niet eens maken. Mocht het een sweaty cunt zijn, dan wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:12 schreef poker4lifee het volgende:
lol net wedstrijd 4-4 ging gelijk op allebei 8 schoten op doel ik wel 60 vs 40 balbezit.. maak ik 90e minuut zo de 5-4 http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/116530710
best vies.
Had eigenlijk mis moeten schieten ja alles waren normale goals tot nu toe en hij skipte ook gelijk alles steedsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met een beetje respect voor je tegenstander, dan zou je die niet eens maken. Mocht het een sweaty cunt zijn, dan wel natuurlijk.
Ik begrijp het welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Had eigenlijk mis moeten schieten ja alles waren normale goals tot nu toe en hij skipte ook gelijk alles steedsmaarja vol enthousiasme op h et moment gelijk erin schieten natuurlijk. Stuurde nog gg very unlucky, hij' idd gg denk dat je win toch wel verdiende.
Volgende keer maar niet doen tegen normale tegenstanders dan
haha lastig ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Het hoort bij het voetbal, want heel af en toe gebeurd het in het echt ook. Toch vind ik, ook al is het een spel, onsportief. Al zou ik hem misschien ook wel hebben gemaakt op dat moment. Je wil uiteindelijk toch winnen
Ach, als ik iemand kan helpen doe ik het graagquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:18 schreef Pobberd het volgende:
Hij staat weer op open. Thanks all.Sorry als ik vervelend was
Geen probleem. FOK!kers helpen is een goede daadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:18 schreef Pobberd het volgende:
Hij staat weer op open. Thanks all.Sorry als ik vervelend was
Nee niet uit ervaring, maar ik kan je wel vertellen waarom je het niet zou moeten doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
Kan iemand uit ervaring een raad geven of ik wel of niet 2 ton moet investeren om SIF Chiellini te halen, ipv IF Chiellini?
Ik ga er even voor zitten.. Vertel maarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee niet uit ervaring, maar ik kan je wel vertellen waarom je het niet zou moeten doen.
Na die twee wedstrijden mag je hem wel kopen hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er even voor zitten.. Vertel maar
(misschien ivm een 2e helft?)
ZIt uit verveling achter mn piano en vanvaond zit ik op een verjaardag... dus ik plug het internet eventjes in!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes wil je nu een pot spelen of vanavond?
Ben uit FUT getraptquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ZIt uit verveling achter mn piano en vanvaond zit ik op een verjaardag... dus ik plug het internet eventjes in!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen 9 chem.
Stom van me, had perongeluk Ronaldo gewisseld in de rust. Zn goal stond niet bij de highlights, optimaal gebruik gemaakt van de ruimte die Cech liet. Moet wel iets efficienter met mn kansen omgaan. Was wel lekker in de laatste seconde scorenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Verlies 3-2 van Toefjes in de 90e minuut
Zeker, die penalty was alleen vaagquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stom van me, had perongeluk Ronaldo gewisseld in de rust. Zn goal stond niet bij de highlights, optimaal gebruik gemaakt van de ruimte die Cech liet. Moet wel iets efficienter met mn kansen omgaan. Was wel lekker in de laatste seconde scoren
Zonder die pingel had ik warschijnlijk verloren. Zal misschien de AI zijn die het veroorzaakt heeft.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeker, die penalty was alleen vaag
Ik zag niet wat ik fout deed
Kom maar opquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zonder die pingel had ik warschijnlijk verloren. Zal misschien de AI zijn die het veroorzaakt heeft.
Return @ hufterstadium?
Wachten... Stuk ongeduldquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
Zal ik IF Szenchy halen voor 50k? of wachten...
Allebei. 40ste minuut.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Is Bayern gewoon heel goed aan het spelen of is Hoffenheim zeer slecht?
Hoeveel minuten zijn er gespeeld?
39:30 en 5-0quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Is Bayern gewoon heel goed aan het spelen of is Hoffenheim zeer slecht?
Hoeveel minuten zijn er gespeeld?
Tja, het blijft een Duitser hequote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weer maakt Toefjes de winnende in de 90..
Ik twijfel ook om hem te halen. Bevalt wel dus?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:11 schreef Thorb het volgende:
Wil IF Wojiech ook wel maar vind 50k wat te veel, vooral omdat gratis UP Reina de eerste paar potjes uitstekend speelt.
@Fuszy, Bayern goed en Hoffenheim slecht. 40 minuten.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Toefjes wat een baas.
Gelukkig spelen wij nooit tot de 90ste minuut
Ben jij een Duitser?quote:
Pakte een paar ballen tegen Messi die ik al had geteld. Ik zou hem zeker proberen als ik jou wasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik twijfel ook om hem te halen. Bevalt wel dus?
Ah ja, en jouw team is snelquote:
Goed, ga ik hem aanschaffenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pakte een paar ballen tegen Messi die ik al had geteld. Ik zou hem zeker proberen als ik jou was
Ik hou van een snelle wedstrijd, schoten op doel over en weer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:12 schreef poker4lifee het volgende:
lol net wedstrijd 4-4 ging gelijk op allebei 8 schoten op doel ik wel 60 vs 40 balbezit.. maak ik 90e minuut zo de 5-4 http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/116530710
best vies.
Wat voor spelers wil hij of maakt dat niet uit?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
Rijst, heb jij een paar gouden spelers voor mijn neefje, net als dude? Ik geeef hem ook een paar.
Hart en Cech houden alles hierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik merk eerlijk gezegd niet zo veel verschil tussen gouden keepers. Ik vind ze allemaal even slecht...
Alleen non shineysquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
Rijst, heb jij een paar gouden spelers voor mijn neefje, net als dude? Ik geeef hem ook een paar.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat voor spelers wil hij of maakt dat niet uit?
Is primaquote:
haha, hoeveel van die 100k teruggezien?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Ik heb hem al voor 100K gefinancieerd ofzo maar hij is overnieuw begonnen
Nietsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha, hoeveel van die 100k teruggezien?
beetje vage actie, bal was allang weg en toch nog vol op die gast intrappen oid.quote:
haha fair enoughquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nietsmaar dat maakt mij niet zoveel uit, als hij maar plezier heeft in fifa. Hij is nog maar 9
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:29 schreef Rijst het volgende:
Ik ga ook een 2e account aanmaken. En dan doe ik alsof dat mijn kleine neefje is xD
hahaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:29 schreef Rijst het volgende:
Ik ga ook een 2e account aanmaken. En dan doe ik alsof dat mijn kleine neefje is xD
en dan ook niet zeggen dat hij 12 is ofzo, maar echt 8 of 9 van maken zodat het nog meer lijkt mee te vallen als je verliest.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:29 schreef Rijst het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan gaat z´n IF echt veel waarde verliezen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pff, irritant dat m'n CB's maar 69 en 78 pace hebben
echt weinig johquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
'maar'?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De bedoeling is ook niet dat je meeloopt? Je cb's staan vanachter dus gwn beuken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Speelde net tegen een kerel met Nilmar, dan is 69 pace weinig
Jij beukt ook altijd graag vanachter?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
De bedoeling is ook niet dat je meeloopt? Je cb's staan vanachter dus gwn beuken?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij beukt ook altijd graag vanachter?
[..]
[..]
Humor!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
Lekker mensen laten ragequitten met mijn sweaty team
wel, jij had toch 2x TOTY Messi gratis?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Humor!
@Gurbuh, gister bij die giveaway een Modric en UP Reine gekregen(helaas niet de toty messi en sif ibra xd)
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel, jij had toch 2x TOTY Messi gratis?
Relaxed man. Had hij die Messi en Ibra wel in een pack dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Humor!
@Gurbuh, gister bij die giveaway een Modric en UP Reine gekregen(helaas niet de toty messi en sif ibra xd)
Nee hij kreeg een offer, die twee voor een brons (rice geloof ik)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Relaxed man. Had hij die Messi en Ibra wel in een pack dan?
Setup dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee hij kreeg een offer, die twee voor een brons (rice geloof ik)
Al zou dat zo zijn wat boeit het, hij geeft ze gewoon eerlijk weg (die conclusie trek ik uit het feit dat ik andere spelers kreeg).quote:
Mmmh. Als hij de eerste trade offer accepte kan het wel. Maar welke kneus geeft er nu toty Messi en IF ibra voor een brons?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn wat boeit het, hij geeft ze gewoon eerlijk weg (die conclusie trek ik uit het feit dat ik andere spelers kreeg).
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn wat boeit het, hij geeft ze gewoon eerlijk weg (die conclusie trek ik uit het feit dat ik andere spelers kreeg).
Al is dat helaas na de komende update niet meer mogelijk.
Zoiets heet een give-awayquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mmmh. Als hij de eerste trade offer accepte kan het wel. Maar welke kneus geeft er nu toty Messi en IF ibra voor een brons?
Maar als ik het goed begrijp stond er van hem een brons op de tp en iemand heeft IF ibra en toty Messi geboden?quote:
Nee andersomquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp stond er van hem een brons op de tp en iemand heeft IF ibra en toty Messi geboden?
Iemand zei hier vanochtend dat je dan alleen nog maar vrienden een tradeoffer kan sturen. Dan werkt het giveaway systeem dus niet meer.quote:
Ik ben daarvoor vast nog wel onlinequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanavond ben ik sociaal doen, ga rond 19:00 pleite
Nee, ik geef het met tegenzin toe maar hij heeft gelijk volgens mij. Hij kreeg die Messi en Ibra inderdaad als tradeoffer op zijn bronze. En daarna heeft hij ze weer weggegeven. Tenminste zo begreep ik het van Thorb.quote:
Ja klopt, weet alleen niet meer zeker of het nou voor een bronze was of voor een goedkope gouden. Maar dat maakt ook niet zoveel uit opzich.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee, ik geef het met tegenzin toe maar hij heeft gelijk volgens mij. Hij kreeg die Messi en Ibra inderdaad als tradeoffer op zijn bronze. En daarna heeft hij ze weer weggegeven. Tenminste zo begreep ik het van Thorb.
Zie je wel Gerritquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iemand zei hier vanochtend dat je dan alleen nog maar vrienden een tradeoffer kan sturen. Dan werkt het giveaway systeem dus niet meer.
GekkeGerrit: hij kreeg eerst TOTY Messi en SIF Ibra aangeboden om die vervolgens weg te geven. Al geloof ik dat hij ze niet voor een bronze kreeg maar een andere gouden van rond de 2k ofzo
1-0 Drogba
Echt? Oh ik ging gewoon van het 'normale' giveaway systeem uit. Rijke lul zet een paar goede spelers op de tradepile, en hij accepteert random trade-offers van mensen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee, ik geef het met tegenzin toe maar hij heeft gelijk volgens mij. Hij kreeg die Messi en Ibra inderdaad als tradeoffer op zijn bronze. En daarna heeft hij ze weer weggegeven. Tenminste zo begreep ik het van Thorb.
Mooi, dankjewelquote:
Cole is toch maar 10k?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit te twijfelen tussen Cole kopen of doorsparen voor Torres
Kheb 15kquote:
Like a boss.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
wat dacht je van handelen en die 15k omtoveren naar 1500k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |