Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Ik ook. Ziek langzaam en steeds terug naar het hoofdmenu.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FUT is gewoon down denk ik, word er om de haverklap uitgegooit
Had ik ook. Spel lijkt nu wel te starten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:33 schreef laucas het volgende:
Wat is dit nou weer? 2x een disconnect achter elkaar en ik zit amper in de game
dit dus. Belgenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Waar slaat die TT nou weer opIemand die 60 miljoen koste een baas vinden terwijl hij nooit scoort.
In FIFAquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Waar slaat die TT nou weer opIemand die 60 miljoen koste een baas vinden terwijl hij nooit scoort.
Torres is echt kut in Fifa, scoorde bij mij voor geen ene meter, kut schot en krijg ook bijna nooit goals tegen van Torres.quote:
Vorige editie was hij een stuk beterquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres is echt kut in Fifa, scoorde bij mij voor geen ene meter, kut schot en krijg ook bijna nooit goals tegen van Torres.
5 goals in 1 matchquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres is echt kut in Fifa, scoorde bij mij voor geen ene meter, kut schot en krijg ook bijna nooit goals tegen van Torres.
Dan ben je gewoon slecht in Fifa, hij is veel te goed juist.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
maar 1,80mquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je van de voorzetjes bent kan hij erg waardevol zijn ja, meester in het koppen is hij.
Zelfde als Falcao, hij kan enorm goed springen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar 1,80mik denk dat ik het maar laat gaan ook, mijn <80 team wordt wel een beetje erg >80 zo
Zn jumping is volgens mij erg goed, dat compenseert weer t.o.v. de langere spitsen met lagere jumpingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar 1,80mik denk dat ik het maar laat gaan ook, mijn <80 team wordt wel een beetje erg >80 zo
Falcao springt als een pitbull naar de balquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zelfde als Falcao, hij kan enorm goed springen.
ik hou het toch maar bij Hernandez en Miccoli denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zn jumping is volgens mij erg goed, dat compenseert weer t.o.v. de langere spitsen met lagere jumping
Waarom?quote:
ik vond hem maar niks, voelde helemaal niet snel aan. Sowieso vond ik dat hele team niks dat ik had met hem, 4321 ligt mij ook niet echt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom?
Alles met finesse vliegt erin.
Rebounds kan ie ook goed
Ik speel 433 met snelle wingers, crossen kan ook dus met zijn hoge kopballenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vond hem maar niks, voelde helemaal niet snel aan. Sowieso vond ik dat hele team niks dat ik had met hem, 4321 ligt mij ook niet echt.
Zaha. Soberzo.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
Joshue King of Wilfried Zaha in Championship team als spits?
crossen doe ik niet aan, 9 van de 10 keer werkt het toch niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel 433 met snelle wingers, crossen kan ook dus met zijn hoge kopballen
Ik doe Delfounesoquote:
Jimmy Bullard?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe Delfouneso
http://www.futhead.com/12/squad/164142
Heeft iemand betere suggesties? Ik heb geen geld voor IF's
Ipv wie? Falque is beter, Ambrose is ook erg goed en Fernandes is verdedigend sterk.quote:
geen idee, wissel ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ipv wie? Falque is beter, Ambrose is ook erg goed en Fernandes is verdedigend sterk.
Hoi Mash!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef over_hedge het volgende:
Zo ik ga weer eens wat meer fut spelen denk ikLang geleden.
Ik ben mash_ btw
Welkom terugquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef over_hedge het volgende:
Zo ik ga weer eens wat meer fut spelen denk ikLang geleden.
Ik ben mash_ btw
Heb je nou ook zo'n basic serie A team gemaakt? Al wat potjes met Miccoli en Hernandez gespeeld?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hou het toch maar bij Hernandez en Miccoli denk ik
quote:
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |