En dat klinkt ook nog goed? Jij virtuoos jij!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef brother52 het volgende:
Maar ik houd mijn plectrum altijd een beetje schuin. Dan heb ik veel meer controle.
Wil je zeggen dat het niet uitmaakt dat je hem wat schuinhoud?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef brother52 het volgende:
Maar ik houd mijn plectrum altijd een beetje schuin. Dan heb ik veel meer controle.
Natuurlijk maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het niet uitmaakt dat je hem wat schuinhoud?
Er is mij serieus altijd verteld om hem recht tussen de snaren te houden, omdat het dan veel prettiger/nauwkeuriger speelt.
Nee, het is maar net hoe je jezelf het dan aanleert. Ik heb zelf geen idee hoe recht/schuin ik hem hou. Gewoon automatisch zoals het het lekkerste speelt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het niet uitmaakt dat je hem wat schuinhoud?
Er is mij serieus altijd verteld om hem recht tussen de snaren te houden, omdat het dan veel prettiger/nauwkeuriger speelt.
Mics voor: kick, snare, 2 overheads, bass en gitaar en vocalen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Hey, goed om even in de gaten te houden
Jij hebt dan ook drummics en shit?
plaats een oproep in de vorm van flyers ofzo?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:13 schreef mr-green het volgende:
Wie weet er trouwens waar je moet zoeken voor een plaats in bandjes zoals Bloodybeetroots of Enter Shikari. Dus bandjes die veelal elektronische muziek met rock combineren? Dat lijkt mij namelijk wel watMensen ervaring mee?
Hang een oproep op prikborden in oefenruimtes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:13 schreef mr-green het volgende:
Wie weet er trouwens waar je moet zoeken voor een plaats in bandjes zoals Bloodybeetroots of Enter Shikari. Dus bandjes die veelal elektronische muziek met rock combineren? Dat lijkt mij namelijk wel watMensen ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |