TS begrijpt nog steeds niet dat dit topic over de eredivisie gaatquote:
Geen idee. Weg nu.quote:
Aangepast.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die stand in de OP klopt ook geen reet meer van
Nooit vertraging?????quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
EL1 t/m 4
Nooit vertraging en HD
Twente nog wel een wedstrijd tegoed helaas.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:42 schreef Smoofie het volgende:
Ajax kan met heel veel geluk na dit weekend 1e staan.
Alweer zijn 4e toch?quote:
Leuke jongen om te zien. Toch raar dat hij als (halve) Nederlander via de J-league in de eredivisie beland. Ik heb het idee dat VI hier een handje in heeft omdat ze een een tijdje geleden een artikel over hem schreven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Alweer zijn 4e toch?
Doet ie toch aardig.
Zou niet weten hoeveel hij er heeft gemaakt, maar hij doet het wel aardig ja..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Alweer zijn 4e toch?
Doet ie toch aardig.
4 uit 8 wedstrijden, wel een lekker passje vooraf van Van der Heijden al snap ik niet wat Luciano aan het doen wasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou niet weten hoeveel hij er heeft gemaakt, maar hij doet het wel aardig ja..
Dat werd eens tijd; de fans wachten al zo lang op een kampioenschap.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse![]()
Nu 4 punten los van de nummer 8 en in principe na dit weeknd 9 punten achter op de top 6.
Ik sluit niet uit dat ze nog zomaar in de top 6 eindigen. Niets is wat het lijkt in de Vaderlandse competitiequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd; de fans wachten al zo lang op een kampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |