Zo irritant heh, ik probeer het 'm al enige tijd duideiljk te maken dat die domme kuthoer, want dat is het, hem neit hoeft.
Ze chillt al een maandje of 2 met hem.. Beetje poolen, filmpjes kijken, stadje in enz enz.. Dus af en toe kusje op de mond (

)
Echter heeft dat grietje een vriend

en ik verbaas me over het feit dat die vriend van me zo achterlijk is dat ie nog steeds niet snapt dat ze niks van 'm wil.
Laatst heb ik 'm gecommandeerd om die tong naar binnen te torpederen en als ze meedoet meteen z'n hand in dr blousje te steken, hosselbaasje hier jwt..
HIj faalde, wederom.
"jaa ik werk eraan, ik doe rustig aan, ze is perfect" .. Please

Soberso neit perfect ten eerste.
Hij luistert niet naar me terwilj ik het beste met 'm voor heb.
Structureel gefriendzoned wordt ie, tips neemt ie neit aan, altijd maar de lieve jongen uithangen.
Alsof ik aan een dood paard aan het trekken bent, hij presteert werkelijk niets.
Hij wordt gewoon hard geflasht. Hij betaalt alles voor dr

.. maar neit neuken. Alleen kusjes op de mond en knuffelen, al 2 maanden lang.
Schaam me diep voor 'm. Mocht ik die bitch morgenavond in de lokale dancing tegenkomen ga ik eens goed los, wel als ik dronken ben want alleen dan durf ik natuurlijk.
Nou tot zo ver dit bijzonder onsamenhangende stukje tekst over een vriend van me die nooit chicks hosselt en tevens geen tips van me aanneemt maar steeds z'n eigen weg kiest (die altijd uitkomt op status 'friendzone'

).