1e for surequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmmmmmm, keuzes, keuzes, keuzes....
Welke zal ik nemen, deze:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Jeetje, wat moeilijk zeg om een keuze te maken....
echt té lelijk!quote:
Bwhehhequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar had je die sokken gezien? Linkje? Want die zijn dan weer wel écht cool vind ik
DIE ACHTERGROND. MIJN OGEN.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehhe
http://www.ephat.nl/a-18807055/accessoires/sokken-monster
Een of ander beestenprintje.quote:
Ik heb gewoon zwart met vel rozen lettersquote:
Pântâh printquote:
ik raak er wel aan gewendquote:
Het is dat je het erbij zegt.quote:
WAUWquote:
Ik zei toch dat het pijn deed aan m'n ogen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WAUW
Ik heb alleen de boven en onderrand, de zijranden niet
Stiekem... Die zijn super geil man !!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind die zombiepumps eigenlijk stiekem wel tof
Nee joh. Doe deze maarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Een panter met een gouden bult op zijn hoofd???
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh. Doe deze maarGoh altijd willen hebben
[ afbeelding ]
Kun je voortaan altijd en overal je oorhaar uitborstelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh. Doe deze maarGoh altijd willen hebben
[ afbeelding ]
Dankquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en Spees, in het buitenland (zeker buiten Europa) gebruiken mensen geen vanillesuiker, maar vanille essence/extract.
Ben ik de enige die denkt dat er ergens in Rotterdam een keiharde gang bang heeft plaats gevonden waarbij ze met hun smoeltje op de grond van de garagebox terecht zijn gekomen?quote:Soumia terecht!
Uitgebreid onderzoek heeft ertoe geleid dat de vermiste Soumia is teruggevonden op de Hilledijk in Rotterdam-Zuid.
Soumia was woensdagavond met een 15-jarige vriendin weggelopen uit een instelling in Venlo. Deze vriendin werd in de nacht van donderdag op vrijdag na een melding aangetroffen op de Hyacintstraat. Zij stond hier op een raam van een woning te bonken.
Het meisje had verwondingen aan haar gezicht en vertelde dat ze op zoek was naar haar vriendin, de 15-jarige Soumia. De politie Rotterdam-Rijnmond is direct gestart met een grote zoekactie.
Een team van tien rechercheurs heeft met alle mogelijke opsporingsmiddelen naar Soumia gezocht. Daarbij zijn woningen aan de Hyacintstraat doorzocht, cameratoezicht en alle politiemensen in de regio keken naar de 15-jarige Soumia uit. Rechercheurs hebben met het vriendinnetje alle activiteiten en de route nagelopen die zij na hun aankomst in Rotterdam hebben doormaakt om tot nieuwe aanknopingspunten te komen.
In de loop van de middag heeft het vermiste meisje telefonisch contact opgenomen met haar vriendin. Kort daarna heeft een korpsonderhandelaar van de politie een afspraak gemaakt met haar. Plotseling was er geen telefonisch contact meer mogelijk omdat Soumia haar telefoon had uitgezet.
Dankzij de ingewonnen informatie uit het onderzoek had het observatieteam haar inmiddels opgespoord op de Hilledijk. Zij was in het gezelschap van drie Rotterdammers van 16, 18 en 28 jaar, die door het arrestatieteam zijn aangehouden. Het meisje en de drie Rotterdammers zijn meegenomen naar het politiebureau voor verhoor.
De recherche van het district Feijenoord-Ridderster onderzoekt waar de meisjes de afgelopen dagen verbleven en wat daar gebeurd is. Dat is vooralsnog niet duidelijk omdat het 15-jarige meisje verklaart dat ze zich niet veel meer herinnert vanaf donderdagmiddag tot donderdag middernacht en de gesprekken met Soumia nog volgen.
In deze nieuwsbrief:
Op zoek naar Soumia
soumia
Op zoek naar Soumia
Politie RR
De politie Rotterdam -Rijnmond zoekt het 15-jarige meisje Soumia Tajjiou uit Venlo.
Zij liep woensdagavond 7 maart met een 15-jarige vriendin weg uit een instelling in Venlo en is het laatst gezien in de omgeving van de Groote Lindtstraat/ Kiefhoekstraat in Rotterdam-Zuid.
In de nacht van donderdag op vrijdag kreeg de politie de melding dat een meisje op de ramen van een woning in de Hyacintstraat in Rotterdam stond te bonken. Het meisje had verwondingen aan haar gezicht en vertelde dat ze op zoek was naar haar vriendin, de 15-jarige Soumia. Het meisje is meegenomen naar het ziekenhuis waar zij behandeld werd aan haar verwondingen.
Na meerdere gesprekken met het meisje bleek in de loop van de nacht dat zij en de 15-jarige Soumia vanuit Venlo naar Rotterdam waren gegaan. Donderdag aan het einde van de middag ontmoetten zij bij winkelcentrum Zuidplein één of meerdere jongens waar zij wat mee dronken bij een speeltuin aan de Groote Lindtstraat/ Kiefhoekstraat.
Daarna gingen zij naar een pand, vermoedelijk in de omgeving. Donderdag rond middernacht werd het meisje na een melding door de politie aangetroffen op de Hyacintstraat, zonder de 15-jarige Soumia.
Uit welk pand zij kwam en wat er in de tussenliggende periode is gebeurd, kan het meisje zich niet herinneren. De politie heeft direct na het aantreffen van het meisje een uitgebreid onderzoek ingesteld in het pand aan de Hyacintstraat.
Hier werd niemand aangetroffen. De recherche is druk bezig met het onderzoek naar de verblijfplaats van het meisje en de identiteit van de jongen(s) die zij ontmoet hadden.
Hiervoor worden alle mogelijke middelen ingezet. Cameratoezicht en alle politiemensen in de regio kijken naar de 15-jarige Soumia uit. Ook taxichauffeurs en personeel van het Openbaar Vervoer wordt gevraagd naar Soumia uit te kijken. Alle camerabeelden die in en rondom het Zuidplein zijn gemaakt worden uitgekeken. Inmiddels zijn er opsporingsberichten verspreid via de KLPD,
Heeft u Soumia gezien? Of weet u waar of bij wie zij mogelijk kan verblijven? Neemt u dan contact op met de recherche van district Zuid via 0900-8844 of 0800-6070.
Soumia is 1.60 a 1.70 m. lang, heeft groene ogen en is licht getint.
Ze heeft bruin lang haar en draagt een zwarte opvallende Nickelson jas met een Italiaanse vlag op de rugzijde en een babyroze Nike honkbalpet, zwarte kleding en zwarte Uggs.
Aan de swatches te zien denk ik dat 'ie aardig op Fairy Dust lijkt ja. (Hello Holo hebbiknie)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ennem, meisjes, ik heb hulp nodig.
Die Have An Ice Day van de Catrice LE, denken jullie dat die veel op Hello Holo van Essence, of CG Fairy Dust lijkt?
Alleen niet die klompen waar Kip mee kwam.quote:
Waren dat ook Iron Fist? Nog nooit van gehoord overigensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen niet die klompen waar Kip mee kwam.
Jep.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waren dat ook Iron Fist? Nog nooit van gehoord overigens
Heb al gehoord dat de glitters stukken kleiner zijn dan van Hello Holo, dus best kans dat hij op Fairy Dust lijkt idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan de swatches te zien denk ik dat 'ie aardig op Fairy Dust lijkt ja. (Hello Holo hebbiknie)
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stiekem... Die zijn super geil man !!!Maar ik hou wel van iron fist
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2759983/love-boat-sloop.html
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik hoopte nog zo op een comebackquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kijk nu net zoals mijn UI
<----------------------------------------------
Ja, en die nieuwe Catrice LE lijkt wel meer glitters te hebben dan Fairy Dust. Maar of dat nou genoeg reden is om hem te kopen...quote:
Hij kost 3 fucking euro'squote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, en die nieuwe Catrice LE lijkt wel meer glitters te hebben dan Fairy Dust. Maar of dat nou genoeg reden is om hem te kopen...
Ik moet misschien rond gaan komen van 20 euro per week straks. Food wins over polish. Sowieso vertik ik het gewoon om dupes te kopen, hoe weinig het ook kost, blijft zonde van m'n geld. Dus ik twijfel.quote:
Dan koop je niks en ga je sparen zodat je 30 euro hebt om te etenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet misschien rond gaan komen van 20 euro per week straks. Food wins over polish. Sowieso vertik ik het gewoon om dupes te kopen, hoe weinig het ook kost, blijft zonde van m'n geld. Dus ik twijfel.
Dat is dus mijn punt... Ik hoef er nu nog niet van rond te komen en heb ook nog wel een moeder die bijdraagt, maar moet alvast oefenen in heeeel overwogen keuzes maken. En daar ben ik dus nu mee bezig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan koop je niks en ga je sparen zodat je 30 euro hebt om te eten
Ga sowieso hard op zoek naar een bijbaan! Maar moet even af gaan wachten hoe ik precies uit ga komen maandelijks. Maar ik zal m'n afweging verder wel in stilte maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, je kunt toch een nagellak budgetje maken en een leuke bijbaan
Dat...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:22 schreef Mss het volgende:
Bambi, 20 euro is echt héél weinig om iedere week van rond te komen...
nee hoor, dat hoeft helemaal niet wat mij betreft. Je kunt niet met euro's blijven smijten, afwegen is goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga sowieso hard op zoek naar een bijbaan! Maar moet even af gaan wachten hoe ik precies uit ga komen maandelijks. Maar ik zal m'n afweging verder wel in stilte maken.
Ik krijg al maximale zorgtoeslag. Had afgelopen jaar een belastbaar inkomen van 800 euro.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, dat hoeft helemaal niet wat mij betreft. Je kunt niet met euro's blijven smijten, afwegen is goed
En ik kan me voorstellen dat het nu nog heel lastig is goed overzicht te krijgen over de situatie en je financiën enzo.
Had je er wel al aan gedacht om te kijken of je (extra) zorgtoeslag en dat soort dingen kunt krijgen als je straks uitwonend bent?
Want.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
En dingen als vrijstelling voor rioolrecht/gemeentebelastingen, dat soort dingen, allemaal uitzoeken hoor, voor zover je dat nog niet gedaan hebt
En dus een bijbaan, of een rijke ouwe vent die je sponsort, trouw ermee in gemeenschap van goederen en you're done!
Eentje van 89 ofzo (liefst zonder prostaat) die zo ongeveer op instorten staat
Betaal ik al niet in die vorm, want studentenhuisvesting. Ik betaal maar 270 per maand, daar kan ik niks meer vanaf krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
En dingen als vrijstelling voor rioolrecht/gemeentebelastingen, dat soort dingen, allemaal uitzoeken hoor, voor zover je dat nog niet gedaan hebt
En dus een bijbaan, of een rijke ouwe vent die je sponsort, trouw ermee in gemeenschap van goederen en you're done!
Eentje van 89 ofzo (liefst zonder prostaat) die zo ongeveer op instorten staat
Ik durf niet te klikken.quote:
DOE HET!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DOE HET!!!!!!Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DOE HET!!!!!!NEE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
In Utrecht moet er vást wel iets te vinden zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Betaal ik al niet in die vorm, want studentenhuisvesting. Ik betaal maar 270 per maand, daar kan ik niks meer vanaf krijgen denk ik.
Huuuu, oude vent! Nee maar ik heb nog een bijbaantje, ik pas op, ik kan ook vaak zat nog thuis eten/de kast plunderen en ik ga gewoon een beter bijbaantje vinden. En anders kan ik altijd een (maandelijks) bedrag van m'n moeder lenen. Komt goed.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NEE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Klopt. Maar is leuk om te doen, sluit aan op m'n opleiding, ik reis gratis (en kort) en is prima zolang ik niks anders heb.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In Utrecht moet er vást wel iets te vinden zijn
Horeca kan altijd wel en verdient ook goed, buiten de schooltijden om enzo. Of wat dan ook, oppassen is wel leuk, maar niet het best verdienende denk ik. En daarvoor moet je steeds naar je huidige woonplaats ook denk ik? Da's misschien ook niet het meest handige.
hoe lang moet jij nog (in het ideale gevalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt. Maar is leuk om te doen, sluit aan op m'n opleiding, ik reis gratis (en kort) en is prima zolang ik niks anders heb.
Zit in het 2de jaar (bijna op drie kwart!) en de opleiding duurt 4 jaar. Op het moment nog zonder vertraging, dus dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang moet jij nog (in het ideale geval) tot afstudeerdatum?
Oh, nog eventjes te gaan dus welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zit in het 2de jaar (bijna op drie kwart!) en de opleiding duurt 4 jaar. Op het moment nog zonder vertraging, dus dat is wel fijn.
Daarom zeg ik ook zolang ik niks anders heb.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, nog eventjes te gaan dus wel
Maar zou voor jouw werk na je opleiding straks de bijbaan oppassen echt een toevoeging zijn?
Zit gewoon even hardop te denken hoor, het is wel leuk natuurlijk, maar straks moet je wel je boodschappen etc etc van je bijbaan betalen, da's ook wat waard. En een bijbaan die leuk is op je CV is natuurlijk ook nog mooi meegenomen.
Jammer altijd als mannen dat doen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Die reclame van Esprit met Gisele Bundchen is echt om te huilen zo slecht...
En Christian Slater vond ik altijd wel leuk, maar hij zit nu in een serie op NET5 en hij is enigszins uitgeschoten met de Botox/facelifts of anderssoortige plastische chirurgie![]()
brrrrrr
[ afbeelding ]
Bah.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
En Christian Slater vond ik altijd wel leuk, maar hij zit nu in een serie op NET5 en hij is enigszins uitgeschoten met de Botox/facelifts of anderssoortige plastische chirurgie![]()
brrrrrr
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jammer altijd als mannen mensen dat doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:05 schreef princess-a het volgende:
Even een dikke vette![]()
![]()
![]()
delen hoor
Jeetje wat heftig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
![]()
![]()
delen hoor
Aaah, wat rot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoiets?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
brrrrrr
[ afbeelding ]
![]()
![]()
delen hoor
Pa wat kut zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
![]()
![]()
delen hoor
Jezus, wat een verhaal p_a..... en je kan er alleen maar machteloos naar kijken, naar wat er gebeurt... pfff, wat een gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
![]()
![]()
delen hoor
Gedver p-a... ik herinner me idd het verhaal nog van zusje 2...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jeetje wat heftig weer....
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
delen hoor
Jeetje meis wat vervelend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk zien ze nu in dat ze verkeerd bezig zijn en veel mensen er mee pijn doen...
it's the map in my mind that sends me on my way.
Staat mij ook weer vers in het geheugen nu, want zusje 1 heeft namelijk ook een zoon, die nu bij stiefpapa of een pleeggezin terecht komt zolang als zij in crisisopvang zitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gedver p-a... ik herinner me idd het verhaal nog van zusje 2...![]()
![]()
Jeetje wat heftig weer....
DOEN!!quote:
Jemigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Staat mij ook weer vers in het geheugen nu, want zusje 1 heeft namelijk ook een zoon, die nu bij stiefpapa of een pleeggezin terecht komt zolang als zij in crisisopvang zit![]()
Maar goed, we hadden al iets van 2 of 3 maanden geen nare berichten gehad, dus het werd wel weer tijd
Ik ga er een nachtje over slapen denk ikquote:
Weer een lesje -stapje achter uit nemen en het loslaten- voor mij. Ben nu gewoon heel kwaad op haar, vooral omdat ze voor haar kind niet van de zooi af wil blijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jezus, wat een verhaal p_a..... en je kan er alleen maar machteloos naar kijken, naar wat er gebeurt... pfff, wat een gedoe
3 maandquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Staat mij ook weer vers in het geheugen nu, want zusje 1 heeft namelijk ook een zoon, die nu bij stiefpapa of een pleeggezin terecht komt zolang als zij in crisisopvang zit![]()
Maar goed, we hadden al iets van 2 of 3 maanden geen nare berichten gehad, dus het werd wel weer tijd
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Weer een lesje -stapje achter uit nemen en het loslaten- voor mij. Ben nu gewoon heel kwaad op haar, vooral omdat ze voor haar kind niet van de zooi af wil blijvenen ons dus weer met de zooi achterlaat, want zij gaat direct weg en stiefpapa en mama fixen kinderopvang, hondopvang en als het langer duurt weer huis leeghalen, meubels opslaan enzo
kan ze zelf niet want crisis
Truste Priemquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Maar dames.. Ik spring de douche in en ga naar bed
Ben sowieso uber moe; maar ook: als ze om 8u mij uit bed bellen ben ik tenminste fit
Truste meiden
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ben sowieso uber moe; maar ook: als ze om 8u mij uit bed bellen ben ik tenminste fit
Truste meiden
Slaap lekker, en hopelijk hf morgen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Truste meiden
Lief, dankjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Echt zo ontzettend kut. Sterkte!
Dus ķf hij wordt straks heel snel volwassen ķf zijn vriendin heeft 2 kinderenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik had net eenmoment: vrienden van mij zijn in verwachting, hebben het net op FB gezet... Zij is 22 en hij 20, en hij is zelf nog een klein kind
dit kan nooit geplanned zijn lijkt me... Ik had echt even een 'dafuckkkkkkkkk' moment
je zou toch niet meer kopen of gold dat alleen voor lakjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hadden mensen hier ervaring met Nelly?
Ik zit niet op een no buy heur?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
je zou toch niet meer kopen of gold dat alleen voor lakjes
Dacht dat je laatst zei dat je niet veel meer zou kopen maar wist even niet meer of dat nou alleen voor de lakjes goldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit niet op een no buy heur?
Je kunt er inderdaad écht heel erg weinig aan doen, behalve steeds puin ruimen... dat maakt het ook niet echt makkelijker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Weer een lesje -stapje achter uit nemen en het loslaten- voor mij. Ben nu gewoon heel kwaad op haar, vooral omdat ze voor haar kind niet van de zooi af wil blijvenen ons dus weer met de zooi achterlaat, want zij gaat direct weg en stiefpapa en mama fixen kinderopvang, hondopvang en als het langer duurt weer huis leeghalen, meubels opslaan enzo
kan ze zelf niet want crisis
ze ging meer overdenken geloof ik.... offe, oh nee, dat was Trix geloof ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dacht dat je laatst zei dat je niet veel meer zou kopen maar wist even niet meer of dat nou alleen voor de lakjes gold
Ohh omdat ik veel gefaald had in 1 weekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dacht dat je laatst zei dat je niet veel meer zou kopen maar wist even niet meer of dat nou alleen voor de lakjes gold
Whut? Waar ze afhaal in eten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolololol ik krijg zo'n amerikaans chinees karton doosjeik zei tegen swap meisje dat wij die niet hebben en nu gaat ze dr een halen en meesturen met de lakjes LOL
Een wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolololol ik krijg zo'n amerikaans chinees karton doosjeik zei tegen swap meisje dat wij die niet hebben en nu gaat ze dr een halen en meesturen met de lakjes LOL
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze ging meer overdenken geloof ik.... offe, oh nee, dat was Trix geloof ik
UNF heeft heul geen no buy, zelfs niet eens een beperkte of een "ik denk erover na" periode![]()
![]()
BUY ALL THE THINGS!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh omdat ik veel gefaald had in 1 weekja klopt. But I found some monehh
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ik heb deze week een aanvraag gedaan om mijn spaarloon te laten opnemen was toch weer 460 euro
Of sparen (wat ik helemaal niet kan! want BUY EVERYTHING) of een gedeelte van mijn tatoeage betalenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]BUY ALL THE STUFF!
Weet je al wat je ermee gaat doen?
Nou ja, het was bedoeld (het laten vrijkomen) om de economie te stimuleren, dát doe je er in ieder geval mee zo te horenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Of sparen (wat ik helemaal niet kan! want BUY EVERYTHING) of een gedeelte van mijn tatoeage betalen
Ik weet dat je gelijk hebt, vanuit psychologisch oogpunt enzo.. ze zullen er ook niets aan kunnen doen dat ze verslavings- en psychosegevoelig zijn enzo, maar omdat ik zooo anders ben begrijp ik het nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt er inderdaad écht heel erg weinig aan doen, behalve steeds puin ruimen... dat maakt het ook niet echt makkelijker.
Echt heel naar om te zien dat iemand zo dicht bij je (en met kinderen enzo) zo "stuk" dat gewoon normaal een leven hebben er niet echt in zit. En of ze het niet wil, niet kan, of beide, maakt dan misschien niet eens zoveel uit. Verslavingen zijn gewoon echt fucked up..
Lijkt me echt heel moeilijk. Ik hoop dat je het een klein beetje van je af kunt zetten, met de gedachte dat jij er niks aan kunt veranderen. Maar goed, ik zit van een hele afstand dit te aanschouwen, het is niet mijn zusje, dat maakt het wel heel anders natuurlijk.
Sterkte in ieder geval met alle puinhopen weer weg ruimen
Economie stimuleren kan ik echt onwijs goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ja, het was bedoeld (het laten vrijkomen) om de economie te stimuleren, dát doe je er in ieder geval mee zo te horen
Ik vertelde dat wij die hier niet hadden zegt ze van,quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En die hebben "we" hier wel hoor, bij Wok To Walk en Wok To Go enzo, maar niet zo algemeen verkrijgbaar als daar, dat klopt dan weer wel
Lachen wel, zulke swaps!![]()
Beetje cultuur uitwisselen meteen![]()
Maar die hebben we hier wel gewoon toch?quote:
Toch niet in boxtol jonguhhquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maar die hebben we hier wel gewoon toch?bij de wok-to-go enzo, of ben ik gek?
quote:BESTELLING IS GEDAAN: 2012-03-09 22:49:32
Is toch logisch, ik zou ook gillend gek worden als mijn zusjes hun (en anderen hun ) leven zo verklooien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt, vanuit psychologisch oogpunt enzo.. ze zullen er ook niets aan kunnen doen dat ze verslavings- en psychosegevoelig zijn enzo, maar omdat ik zooo anders ben begrijp ik het nietEn na inmiddels al zon 6 jaar lang de een na de ander in een kliniek is mijn begrip en liefde voor mn zussen echt tot het nulpunt gedaald..
Maar goed nu maar proberen het weer los te laten en mn eigen leven te leiden, maar het moest er even uit
Je zou nog een nachtje slapenquote:
Wat heb je gekocht?quote:
Is leuk man! Hahahaha, vraag of ze nog meer van dat soort idiote dingen swaptquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vertelde dat wij die hier niet hadden zegt ze van,
HAHAHHAA YOU DON'T GET IT IN BOXES???? Ok I'm going to send you one.
Zij is ook 19. lol
Ik wil echt nog wel vaker met haar swappen dus dat komt wel goed LOLquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is leuk man! Hahahaha, vraag of ze nog meer van dat soort idiote dingen swapt
Of een Nederlands inlegvel van de McDonalds ofzo naar haar, die je op je dienblad krijgt, of weet ik het wat. Da's toch lachen
Ze is net weg maar ik zal het de volgende keer vertellen LOLquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, heb je al verteld hoe we hier patatjes eten? Met mayonaise enzo (wat zij op hun sandwich smeren)
Of het recept voor Kapsalon geven
Doe ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je zou nog een nachtje slapenwat heb je besteld? je pumps?
http://nelly.com/nl/schoe(...)boyfriend-917161-14/quote:
dat mayo gebeuren vinden ze echt bizarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze is net weg maar ik zal het de volgende keer vertellen LOL
Je afbeelding selecteren met die magic tool, achtergrond weghalen of plaatje en dan plakken in ander bestand, maakt niet uit. Dan kun je verscherpen met filterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Zitten hier photoshop experts of enthousiaste hobbyisten?
Ik wil een achtergrondje weg halen en de foto wat scherper maken, zodat ik hem verder kan bewerken met rasterbator
Ja ik heb al een zak drop en een zak stroopwafels klaar liggen. En haagse hopjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat mayo gebeuren vinden ze echt bizar
of dropjes (dubbelzout) meesturen, kunnen ze vaak ook wel waarderen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe ik ookover de zombiepumps een nachtje slapen
[..]
http://nelly.com/nl/schoe(...)boyfriend-917161-14/
Daar denk ik al maanden overna, en het is op acceptgiro, dus vind ik het niks stuur ik ze gewoon weer terugquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]die schoenen jammer dat ik er niet op kan lopen
[..]
[..]
Ha, die ken ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook pumps dragen maar m'n voeten zijn te breed
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb alleen een onwijs groot litteken op mijn enkel van onder naar boven wat onwijs pijn gaat doen bij het dragen van pumpsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef Mirjam het volgende:
past totáál nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Kom je er dan gewoon niet in of doet het zeer? Want ik heb ook redelijk brede voeten (zei mn moeder altijd)
Al kom ik met goed zoeken af en toe nog wat tegen. Gelukkig. Maar online bestellen kan ik vergeten.quote:
Je voeten gewoon wat bijsnijden, probleem opgelost!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef Mirjam het volgende:
weet je dat ik dta al jaren serieus overweeg?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je voeten gewoon wat bijsnijden, probleem opgelost!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef Mirjam het volgende:
ik heb mannenvoeten, met ook nog een onwijze dikke botuitstulping
hmpfg
[..]
[..]
Ik heb 'm nog steeds.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had vroeger altijd een hoge wreef waardoor ik bijna niet in laarzen kon komen, maar daar heb ik nu geen last meer van.
ik heb mannenvoeten, met ook nog een onwijze dikke botuitstulping
hmpfg
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
U no have tits either?
[..]
weet je dat ik dta al jaren serieus overweeg?
wat je zegt over die botuitstulping, het wordt zeker wel vaak gedaan hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet je dat ik dta al jaren serieus overweeg?
Zou ik ook doen.quote:
LIES!!!!!! ALL JUST A BUNCH OF LIES!!!!!!!!!!!!!quote:
Uhm, eergister. Het schoot me net te binnen.quote:
Oh... ik heb alleen werkelijk nog nooit photoshop gebruiktquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je afbeelding selecteren met die magic tool, achtergrond weghalen of plaatje en dan plakken in ander bestand, maakt niet uit. Dan kun je verscherpen met filter
ik heb een voorbeeldmenu gekregen, vanaf maandag ga ik er 2weer hard tegenaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe ging het vandaag eigenlijk bij de dietiste?
Bwhehehehquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
LIES!!!!!! ALL JUST A BUNCH OF LIES!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ja, i know, vandaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat je zegt over die botuitstulping, het wordt zeker wel vaak gedaan hoor
Ik maakte uiteraard maar een geintje, maar het kan zeker hoor, zeker als je er vervelend/rot door loopt of speciaal schoeisel nodig hebt.
Ja dat snap ik, werkt niet echt motiverend op die manier. Is het menu een beetje te doen of denk jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb een voorbeeldmenu gekregen, vanaf maandag ga ik er 2weer hard tegenaan
want ik heb schijt gekregen aan de hele bende omdat ik geen vwerschil zag.
dus precies bijhouden wat ik eet/drink, en waarom enzo
das alsnog laat, trage postquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, eergister. Het schoot me net te binnen.
Lose ALL de extra kilo's.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, prima, zo heb ik het anderhalve maand gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, werkt niet echt motiverend op die manier. Is het menu een beetje te doen of denk je?
zo van (soms in mijn geval, gelukkig meestal niet eigenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik weet nu wel wie ik de schuld kan geven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das alsnog laat, trage post
maar gelukkig
Ohquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh... ik heb alleen werkelijk nog nooit photoshop gebruikt![]()
Zou niet weten wat je bedoelt en hoe dat moet enzo
of naar mij mailenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh
Dan ff googlen op engelse termen en tutorial kijken
Oh gelukkig, dat scheelt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, prima, zo heb ik het anderhalve maand gedaan
Cheerleader, I r.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van (soms in mijn geval, gelukkig meestal niet eigenlijk):
niks, want te laat opgestaan
20 paaseitjes, want binnen grijpafstand
bak wortelen met rijst, omdat gezond en honger en vezels enzo.
bak chocolade-ijs, omdat zoet toetje, had ik verdiend omdat ik wortels had gegeten
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
of naar mij mailen
dan kijk ik er morgen ff naar
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik wil een superleuke foto van mijn nichtje iets leuks mee doen voor haar 1e verjaardag volgende week![]()
En gelijk heb je dat je op dit moment geen OK overweegt, misschien als je in een wat rustiger vaarwater zit inderdaad
Wat is je mail?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar patroon.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van (soms in mijn geval, gelukkig meestal niet eigenlijk):
niks, want te laat opgestaan
20 paaseitjes, want binnen grijpafstand
bak wortelen met rijst, omdat gezond en honger en vezels enzo.
bak chocolade-ijs, omdat zoet toetje, had ik verdiend omdat ik wortels had gegeten
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]Hehehe, die ga ik wel onthouden denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi mailadres wel
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Leuk, waar ga je voor kijken?quote:
Een nieuwe zwarte broekquote:
Whehehe ik geloof wel dat deze SC een redelijk goed referentiepunt is toch? Maar of ik dan normaal ben? Naast een extreme afkeer van aanrakingen, heb ik een enorm gat in mn geheugen met betrekking tot de tijd dat ik die afkeer opliep, waardoor ik vaak vreemd reageer op dingen en zelf niet weet waarom. Daarnaast ben ik door alles wat er afgelopen jaren gebeurde 'koud' geworden waar het verdriet aangaat en andere emoties ervaar ik vrij 'vlak'. Door een soort verlatingsangst kan ik me ook (emotioneel) niet binden, waardoor ik nog kouder overkom dan ik al benquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is toch logisch, ik zou ook gillend gek worden als mijn zusjes hun (en anderen hun ) leven zo verklooien.
En ja, na 6 jaar op en af verslaafd zijn, zijn je hersens ook gewoon fucked up... dat helpt ook niet meer.
Jij lijkt me, tot nu toeredelijk normaal
Nou jaaaaaaa, normaler dan de rest van de SC ongeveer dan
Of is dat niet een goed referentiepunt?
Ja maar die zijn dan ook echt fantastisch!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja maar die zijn dan ook echt fantastisch!!
Leuke doelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Een nieuwe zwarte broekwant daar was ik natuurlijk mooi uitgescheurd gister
En kleren voor mams ook. En hopelijk een paar nette schoenen voor mij
Wat ziet dat er uit zegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
U no have tits either?
Ja en dan foto maken met een duckface en je hebt het plaatje compleetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
EN DAN DEZE PUMPS BIJ MIJN JASJE EN DAN BEN IK VET GHETTO URBAN BADASS
Mental image.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat ziet dat er uit zegga je sexen met je kerel,doe je je shirt uit en dan komt dat tevoorschijn
Neen dat doen eckten badasseses nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en dan foto maken met een duckface en je hebt het plaatje compleet
Faals rechtvaardigen, wij zijn experts.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Altijd als ik nét begin te twijfelen van shiittt had ik het nou wel moeten doen endezo, geven jullie me een ubergoed gevoel over mn faal en denk ik FUCK YEAH!![]()
Als je het hebt over de tijd dat je die afkeer op liep, bedoel je dan dat je dingen zijn overkomen die je niet hadden moeten overkomen? (misbruik, leugens, dat soort dingen die een kind niet moet meemaken)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehehe ik geloof wel dat deze SC een redelijk goed referentiepunt is toch? Maar of ik dan normaal ben? Naast een extreme afkeer van aanrakingen, heb ik een enorm gat in mn geheugen met betrekking tot de tijd dat ik die afkeer opliep, waardoor ik vaak vreemd reageer op dingen en zelf niet weet waarom. Daarnaast ben ik door alles wat er afgelopen jaren gebeurde 'koud' geworden waar het verdriet aangaat en andere emoties ervaar ik vrij 'vlak'. Door een soort verlatingsangst kan ik me ook (emotioneel) niet binden, waardoor ik nog kouder overkom dan ik al benMaar ik kan er wel weer heel hard om lachen, mezelf vermaken, probeer te leren van dingen die me overkomen en er zo iets goeds uit te halen, ik laat dingen en ook mensen (te) makkelijk los. Maar of ík dan normaal ben?
Soms denk ik dat naar een shrink gaan en flink janken, praten of zeuren misschien beter is, maar dat zit gewoon niet in me
Dat iedereen daardoor denkt dat ik heel normaal ben is a good thing, heb er vrede mee om mezelf te zijn, heeft er tot nu toe voor gezorgd dat ik overal goed doorheen gekomen ben
![]()
Allemaal dingen die zo op een forum niet opvallen,als ik het zo even over leesgehehe
En die broek met pailletten op je kontquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
EN DAN DEZE PUMPS BIJ MIJN JASJE EN DAN BEN IK VET GHETTO URBAN BADASS
ja, daar word je toch heul niet blij van denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat ziet dat er uit zegga je sexen met je kerel,doe je je shirt uit en dan komt dat tevoorschijn
Goeie broek.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die broek met pailletten op je kont
oh nee, die gaan op de foto staan met (nep)wapens en flappen geldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neen dat doen eckten badasseses niet
OHJA!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die broek met pailletten op je kont
Jwz.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh nee, die gaan op de foto staan met (nep)wapens en flappen geld
Allemaal briefjes van vijf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh nee, die gaan op de foto staan met (nep)wapens en flappen geld
Ik zit dat wel eens in het sm44tjes blabla topicquote:
en dan stuivers ervoor leggen op een formica tafeltje waar een poot af isquote:
Ik moet die weer eens doorbladeren. Vermaeck.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit dat wel eens in het sm44tjes blabla topicheerlijk die foto's
Omdat vermaeck.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom beeld ik me altijd hele scenario's en full-blown scenes af bij zoiets
Ik ben altijd bang dat er iemand die ik ken langs komtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet die weer eens doorbladeren. Vermaeck.
Ja, maar echt met allemaal van die nutteloze details, zoals formica tafeltje met poot eraf enzoquote:
Tuurlijk, vermaeck is goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar echt met allemaal van die nutteloze details, zoals formica tafeltje met poot eraf enzo![]()
Zulks een verspilling van mijn GENIALE BREIN!!!!
Uhm, geen idee hoe het eten is, is een ding wat aan het theater vasthangt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh IJs, we gaan eten in De Vestibule, is da wa?
het zal je zoon wezenquote:
kun je daar parkeren in de buurt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, geen idee hoe het eten is, is een ding wat aan het theater vasthangt.
Dank.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #36
Hij is hier geboren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je daar parkeren in de buurt?
En WAAROM hebben jullie een "rudi carrelplaats"????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZO WIL IK DAT TRIX MIJN WENKBRAUWEN OOK GAAT EPILEREN JONGUH!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dit zn vriendin
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ZO WIL IK DAT TRIX MIJN WENKBRAUWEN OOK GAAT EPILEREN AFSCHEREN EN DAN TEKENEN JONGUH!!!!
hehehehe, wat een treurigheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is hier geboren.
En er zit een parkeergarage onder.
oh sorry, je hebt gelijkquote:
Oei, da's altijd weer een klus, zo aan het eind van al je serviesgoedquote:
Nee, de vest.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, wat een treurigheid.
Bedoel je de "singel-garage" vraagt mijn man?
80 is wel heeel langquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je het hebt over de tijd dat je die afkeer op liep, bedoel je dan dat je dingen zijn overkomen die je niet hadden moeten overkomen? (misbruik, leugens, dat soort dingen die een kind niet moet meemaken)
Ik denk dat je als kind, jongvolwassene én volwassene altijd probeert de beste weg eruit te zoeken, de ene doet dat "beter" dan de ander. Iedereen zijn eigen coping stijl.
Als dit voor jou de beste manier is nu, dan is dat zo, dat is prima.
En misschien komt er op een gegeven moment een moment waarop je wat dieper wilt en kunt graven om problemen van (lang) geleden uit de weg te ruimen, en dan is dat ook goed. Of het komt niet, dat kan ook.
Kortom, je doet wat je kunt en volgens mij doe je het prima
En beter kan altijd uiteraard, maar ja, he, je hebt nog een jaar of 80 om te leren en te leven en te doen, toch?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Om deze heb ik echt dagen gelollerd
[ afbeelding ]
2012quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oei, da's altijd weer een klus, zo aan het eind van al je serviesgoed
Van hoe lang?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Dat jochie..... ach gut.... daar komt hij echt nooit meer vanaf, dat blijft hem vast achtervolgen
Och gutquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Om deze heb ik echt dagen gelollerd
[ afbeelding ]
gevonden, dank je!quote:
hahahahaha, verwarring alom hierquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, ik ben in de war met een ander ding. Wel singelgarage.
hehehehe, zéér herkenbaar!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:35 schreef Mss het volgende:
[..]
2012
Al mijn borden waren op, en mn bestek ook. Nu heb ik de borden en de pannen gedaan. Morgen heb ik nog een hele rits glazen en bestek.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:35 schreef Mss het volgende:
[..]
2012
Al mijn borden waren op, en mn bestek ook. Nu heb ik de borden en de pannen gedaan. Morgen heb ik nog een hele rits glazen en bestek.
Ik zat met het verkeerde ding in mijn kop.quote:
Ik kook niet iedere dag, moet vaak in de avond werken, en ik heb tussendoor nog wel eens wat afgewassen. Ook heb ik iets van 10 grote en 10 kleine bordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dan heb jij wel veel servies en bestek
Oh bwhehehe. Blijft veelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kook niet iedere dag, moet vaak in de avond werken, en ik heb tussendoor nog wel eens wat afgewassen. Ook heb ik iets van 10 grote en 10 kleine borden.
Ik heb een bestuursfunctie als baan. Ik ben vice-voorzitter van de bewonersvereniging van het complex waar ik woon. Goed voor mijn CVquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh bwhehehe. Blijft veel
Waar werk jij eigenlijk?
Het zit bij de prijs inbegrepen en anders gaan we lekker daarna nog ergens borrelen met hapjes ofzo, komt wel goed met die gastenquote:
Ah okeequote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een bestuursfunctie als baan. Ik ben vice-voorzitter van de bewonersvereniging van het complex waar ik woon. Goed voor mijn CV. Krijg er wel voor betaald, maar niet marktconform. Het is semi-vrijwillig, maar ik heb wel veel vrijheid.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zit bij de prijs inbegrepen en anders gaan we lekker daarna nog ergens borrelen met hapjes ofzo, komt wel goed met die gasten
Ik show morgen of overmorgen hier mijn praaaaaaaaachtige schilderij ook nog wel even
Ik ging kijken wat het kostte, want tof. Maar duur gedoe.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zit bij de prijs inbegrepen en anders gaan we lekker daarna nog ergens borrelen met hapjes ofzo, komt wel goed met die gasten
Ik show morgen of overmorgen hier mijn praaaaaaaaachtige schilderij ook nog wel even
Ik heb geen idee, voor ons was het geloof ik 30 euro pp omdat het via de PV is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging kijken wat het kostte, want tof. Maar duur gedoe.
Tsja, achtergebleven gebied hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Volgens mij is het menu op de website alleen niet echt geupdate
Ziet er allemaal nogal herfstig uit, met wildmenu en al
TERING! ZIT ER GOUD IN OFSJOW?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ook mooi, iemand klaagt op Iens dat de bonbons 50 cent per stuk zijn, en dat hij/zij dat duur vindt![]()
Da's toch niet duur in een restaurant man
Ik moest een puust op mijn oor uitknijpen.quote:
Zoals zoveel dagenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, ik ga ook lekker slapen!
Was weer een leuk (maar niet erg productief) dagje met jullie!
![]()
Slaap lekker!
Nomnom, wassie lekker pusserig?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest een puust op mijn oor uitknijpen.
Hij wil niet stuk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nomnom, wassie lekker pusserig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |