Geen last van.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en waarom krijg ik elke keer als ik hem aanzet de melding dat ie verbonden is met mijn wifi? Daar ga ik wel gewoon vanuit ja als ik de kamer niet eens ben uitgeweest
ja, dat zou ik opzich zelf ook wel hebben. Maar ik snap het gewoon niet, het is geen rocketscience....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:19 schreef Catch22- het volgende:
de UI is inderdaad niet overal even consistent, maar dat zie ik niet eens meer (gewenning).
Hier moest ik toch wel even om lachen. Dat is ook echt bij elke baan zo, not.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe toch niet zo infantiel jochie. Zodra je ooit een baan krijgt zal je zien dat je PC en GSM en auto gewoon door de zaak worden betaald...
Nou ik heb de note, en de wp7 gehad , nou dat laatste was zo bagger als het maar zijn kan. Zo traag als wat. Maar waarom zeiken, iedereen heeft een andere mening over een telefoon en ervaart het anders. Er is geen beste telefoon die beter werkt. Het is wat je zelf fijn vind. klaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, jij snapt het dus niet.
Ik werk al sinds de eerste nokia's met "smartphones" heb alle versie winmobile meegemaakt, alles getest, getweaked etc.
En heb BB's getest, iPhone, w7p toestellen en nergens ben ik zoveel "ruis" tegengekomen als bij Android. Of het nu de galaxy was, of nu dus de note.
Nooit werkt het zoals het precies moet, altijd is er "ja maar dan moet je ff dit en dit downloaden" etc.
een iPhone en w7p toestel doet het als ie uit de doos komt, klaar.
Dus je hele punt is dat ze de OK hebben omgedraaid. Goh wat een drama zegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Browser kan je in iOS ook gewoon vervangen. En juist de consistentie van de menu's is zo prettig.
Toen ik mijn Note uit de doos haalde moest ik wat vragen beantwoorden, bij vraag 1 stond OK links en annuleren rechts, bij vraag 2 precies andersom. Geen halszaak, maar gewoon weer niet goed ontworpen, niet goed nagedacht.
Technisch gezien kan het veel, maar de interface staat ook met versie 4.0 nog in de kinderschoenen. Dat hebben Apple en MS gewoon veel en veel beter voor elkaar.
ah oke:) ik bedenk me ook ik heb geen usb kabel meer , dus ook niet erg handig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:26 schreef Catch22- het volgende:
Iedere telefoon heeft een productcode. Dit kan de code van je land of provider zijn. Samsung geeft de updates per land vrij, providers moeten het zelf vrijgeven (en aanpassen als ze dat willen).
Oh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:51 schreef Catch22- het volgende:
het gaat ook automatisch als het goed is.
Je telefoon is los gekocht en je hebt nog geen update?
Het hele punt is dat er geen consistentie is. De OK-knop is slechts een voorbeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:06 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dus je hele punt is dat ze de OK hebben omgedraaid. Goh wat een drama zeg
Ik heb ook nog geen update gekregen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:47 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ah oke:) ik bedenk me ook ik heb geen usb kabel meer , dus ook niet erg handig.
nja dan maar afwachten, ben het wachten alleen beu, kennis van me heeft hem al op zn galaxy s2
Dat komt omdat JIJ in het wifi menu hebt aangegeven dat de verbinding verbroken moet worden als het toestel in rust gaat ( screen off )quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en waarom krijg ik elke keer als ik hem aanzet de melding dat ie verbonden is met mijn wifi? Daar ga ik wel gewoon vanuit ja als ik de kamer niet eens ben uitgeweest
Ok, mooi, heb ik ff gemist denk ik, waar vind ik die instelling?quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:57 schreef Spartagek het volgende:
[..]
Dat komt omdat JIJ in het wifi menu hebt aangegeven dat de verbinding verbroken moet worden als het toestel in rust gaat ( screen off )
dus elke keer dat je het scherm aan laat gaan, gaat het toestel zoeken naar de sterkste netwerkverbinding, en laat dat zien
[ link | afbeelding ]
Dit staat nl. standaard aan
'k bedoelde meer de interface, dit vind ik juist zo mooi en luchtig (ICS), is dit niet het geval bij de note?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef Catch22- het volgende:
touchwiz ziet er niet zo anders uit hoor. het is vooral de smoothness die is verbeterd
het is de onderstequote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k bedoelde meer de interface, dit vind ik juist zo mooi en luchtig (ICS), is dit niet het geval bij de note?
[ afbeelding ]
tov dit:
[ afbeelding ]
dit laatste vind ik vrij druk, fel van kleur en dus eigenlijk beetje lelijk.. dus daarom dacht ik dat als iemand een screentje kan posten dat ik dan een beetje een indruk heb hoe 't eruit ziet (ICS, dus geen GB), twijfel nog beetje tussen de one S en de Note
En vergeet dan niet om heel negatief over de Note, of meer Android in het algemeen te doen hè. En dan snel roepen dat je terugrent naar de iPhone. Niet vergeten hè.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het hele punt is dat er geen consistentie is. De OK-knop is slechts een voorbeeld.
Ik heb waarschijnlijk eind van de week een Note. Toch even kijken hoe erg het stoort.
Geen ideequote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef 33 het volgende:
[..]
Je komt van Gingerbread?
Ik heb momenteel een rom gebaseerd op de nieuwste LPF kernel van Samsung (ICS 4.03) en moet zeggen dat het ontzettend smooth draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |