Nou dan? Dan is alles wat ik gezegd heb toch een feit? Het is een onvolwassen OS, niet klaar voor de zakelijke markt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:59 schreef Catch22- het volgende:
het staat er ook bij, alleen niet dat het alleen bij een live wallpaper is
en android bedrijfswijd invoeren is ook dom. Gewoon iOs gebruiken of WP, daar kan je niets mee, dus ook niets mee stuk maken
cheap ass gebruikers?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan? Dan is alles wat ik gezegd heb toch een feit? Het is een onvolwassen OS, niet klaar voor de zakelijke markt.
Puur voor cheap-ass gebruikers die geen geld willen uitgeven en toch een beetje "smart" kunnen phonen...
En wat kan je precies met iOs niet dat met Android wel kan?
Ja, zoals in elk bedrijf moeten de medewerkers hun spullen zelf kopen, dat is zoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
cheap ass gebruikers?
570 euro vind ik niet cheap.
De gemiddelde secretaresse kan dit niet betalen.
Zijn maar weinig modellen die duurder zijn zonder diamanten erop.
Ik denk dat de secretaresses het beter snappen dan jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
En jullie snappen het dus niet he? Ik test het niet of IK er mee om kan gaan, maar of de secretaresses etc het ook kunnen snappen.
Android zou echt een ramp worden voor onze supportdesk.
Nee, dat hoeft niet, het antwoord is namelijk: niets (nuttigs).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef Catch22- het volgende:
je bent professioneel tester toch? dan hoef ik je dat niet uit te leggen.
Android heeft teveel mogelijkheden voor zakelijke toepassingen. En onvolwassen? kom op man. Ik gebruik Android al meer dan 2 jaar en het werkt hardstikke goed. Alleen je moet geen mongool zijn, dan moet je lekker een iPhone nemen.
Leuk he, puur de irritante uithangen zonder ook maar met 1 argument te komen. Je weet dat de zandbak buiten is he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik denk dat de secretaresses het beter snappen dan jij.
Ooh samsung levert de toestellen gratis? grappig wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoals in elk bedrijf moeten de medewerkers hun spullen zelf kopen, dat is zo.
Doe toch niet zo infantiel jochie. Zodra je ooit een baan krijgt zal je zien dat je PC en GSM en auto gewoon door de zaak worden betaald...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ooh samsung levert de toestellen gratis? grappig wist ik niet.
Je zit alleen maar te kankeren op het toestel en de secretaresses ook nog belachelijk maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk he, puur de irritante uithangen zonder ook maar met 1 argument te komen. Je weet dat de zandbak buiten is he?
Precies de zaak...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe toch niet zo infantiel jochie. Zodra je ooit een baan krijgt zal je zien dat je PC en GSM en auto gewoon door de zaak worden betaald...
Een android-fanboiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te kankeren op het toestel en de secretaresses ook nog belachelijk maken.
Koop je m toch lekker niet als je er niet mee om kan gaan.
Niemand verplicht je.
Ik ben geen fanboy.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een android-fanboi.
En ga nu maar weer weg met je kleutergeneuzel.
Nee, ik rant over zaken die ik heel goed begrijp. Jullie zijn op jullie pikkies getrapt omdat ik jullie geliefde Android gewoon ruk vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
wie loopt hier nu als een kleuter te posten? jij toch zeker?
je stelt namelijk nooit een vraag, je rant alleen maar over dingen die je niet begrijpt
Het zal mij echt een worst wezen... ik werk niet bij samsung dus ik krijg de winsten niet in mn broekzak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik rant over zaken die ik heel goed begrijp. Jullie zijn op jullie pikkies getrapt omdat ik jullie geliefde Android gewoon ruk vind.
nee, jij snapt het dus nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:09 schreef Catch22- het volgende:
je snapt het gewoon niet, dat is het punt. Ik werk al 2 jaar met veel plezier met Android en ik kan er alles mee dat ik mogelijk zou willen.
Ik heb nog niks voor dit toestel gedownloadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, jij snapt het dus niet.
Ik werk al sinds de eerste nokia's met "smartphones" heb alle versie winmobile meegemaakt, alles getest, getweaked etc.
En heb BB's getest, iPhone, w7p toestellen en nergens ben ik zoveel "ruis" tegengekomen als bij Android. Of het nu de galaxy was, of nu dus de note.
Nooit werkt het zoals het precies moet, altijd is er "ja maar dan moet je ff dit en dit downloaden" etc.
een iPhone en w7p toestel doet het als ie uit de doos komt, klaar.
Browser kan je in iOS ook gewoon vervangen. En juist de consistentie van de menu's is zo prettig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:15 schreef Catch22- het volgende:
Prima, dat kan best zo zijn (is niet mijn ervaring, maar oke). Ik vind dat juist prettig. Ik wil geen telefoon waarin alles al bepaald is. Ik wil zelf kiezen welke browser ik heb, of wat voor menu, of dat ik widgets wel of niet gebruik. Maar het werkt gewoon goed. Maargoed, als dat je ervaring is, prima, maar ik herken het niet.
En onvolwassen kan je het niet noemen. Zeker in 4.0 werkt alles gewoon goed en wordt de visuele souplesse van iOs benaderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |