kloptquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:59 schreef iBenny het volgende:
Sinds 2 dagen een Note. Wat een geniale telefoon
Je moet gewoon als mass storagedevice connecten en dan het via de verkenner/finder. Kies moet je echt vermijden.quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef nikky het volgende:
Na drie uur (!!!!) gekut, is de telefoon zichtbaar voor de PC.. (KIES ziet hem nog steeds niet)
Maar denk je nu eindelijk al je foto's en je filmpjes te kunnen overzetten:
http://img810.imageshack.us/img810/9408/deviceu.jpg (copy/paste deze link) <--Krijg je dit!! (random plaatje:zelfde melding)
Ik krijg alleen maar te horen wat voor achterlijk grote telefoon ik hebquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heerlijk toestel en ik blijf positieve opmerkingen krijgen van bekende en onbekende mensen![]()
KIES moet je ook niet gebruiken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef nikky het volgende:
Na drie uur (!!!!) gekut, is de telefoon zichtbaar voor de PC.. (KIES ziet hem nog steeds niet)
Maar denk je nu eindelijk al je foto's en je filmpjes te kunnen overzetten:
http://img810.imageshack.us/img810/9408/deviceu.jpg (copy/paste deze link) <--Krijg je dit!! (random plaatje:zelfde melding)
Ik ook, maar ook veel positieve reacties.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:02 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar te horen wat voor achterlijk grote telefoon ik heb
Dank je wel voor je uitleg! Ik zal eens in de instellingen gaan kijken. Gaat een hoop frustratie schelen zo!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
KIES moet je ook niet gebruiken.
USB debugging mode aanzetten in instellingen -> applications -> development.
Als je dat hebt gedaan kan je, je usb kabel in je pc en note doen en dan in je note aangeven dat je telefoon als opslag media gezien mag worden en je kan gaan
quote:[message=38198000,noline]Catch22 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:38[/message]:
stappenplan als je hem los wil installeren
download CheckFus
run hem.
Selecteer
Phone: GT-N7000
Country: Germany
Dan klik je op check firmware. Dan kan je de firmware downloaden
als dat klaar is ga je naar het tabje advanced en selecteer je het bestand dat je net hebt gedownload en decrypt je deze. Daarna pak je hem uit
vervolgens download je Odin. Zet je telefoon uit en boot in Download mode (Power + Home + Vol down) en verbind je telefoon met je pc en start odin.
Bij PDA selecteer je de md5 file uit het uitgepakte bestand en dan druk je op start.
dan heb je de officiele firmware op je telefoon staan. Geen verhoogde counter want het is een officiele rom.
serieus, ook nl/engels ofzo? ik doe via "over telefoon" zoeken naar updates, en vind nog nietsquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ICS is voor de Galaxy Note uitgekomenZometeen lekker updaten!
Dan nog geeft hij bij mij aan dat ik al de nieuwste update heb, maar dat is dus nog niet zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:18 schreef Catch22- het volgende:
voor als je het ook wil installeren maar hij niet via kies/ota komt
[..]
euw,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In principe kan momenteel alleen de wat geavanceerdere gebruiker updaten via verschillende (wat ingewikkeldere) apps. Via de telefoon zelf of via KIES gaat dat in Nederland nog niet lukken. Dat zal nog wel ff duren. Sowieso is die ICS erg brak want er zijn al meerdere doden gevallen onder de Galaxy Notes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |