Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Ik vind 5 at the back ook fijn spelen hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef Fuszy het volgende:
Ik gok dat de TT snel veranderd zal worden door een mod.
Formatie maakt niet zoveel uit Gurrbuh.
Oh leuk die ga ik effe halenquote:
Heb ik ook eens gedaan, die berichtjes die je krijgt zijn lachenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
WTF DE TEGENSTANDER BESTUURDM N TEGENSTANDER
REPORTON!!1quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
160 in 130 wedstrijden nu.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Als je met Lukaku niet kan scoren kan je beter Tetris gaan spelen.
Ik dacht dat het alleen op de PS3 was dit jaar..EAquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
Lukaku kan zich niet langs de verdediging manoeuvreren, hij heeft de draaicirkel van een limousinequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Als je met Lukaku niet kan scoren kan je beter Tetris gaan spelen.
Valt reuze mee. En eigenlijk hoeft hij ook niet te draaien want hij beukt er toch wel doorheen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku kan zich niet langs de verdediging manoeuvreren, hij heeft de draaicirkel van een limousine
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen op de PS3 was dit jaar..EA
whahah ik bedoelde dat hij mijn poppetje bestuurde.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen op de PS3 was dit jaar..EA
oh wacht, je zegt dat de tegenstander je tegenstander bestuurde..dat klopt toch gewoon?
Ik ben een beetje van skillen in de 16, roulletje ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En eigenlijk hoeft hij ook niet te draaien want hij beukt er toch wel doorheen.
Lukaku kan prima een roulette hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van skillen in de 16, roulletje ofzo.
Dat gaat dus niet met hem
Jij bent meer van het sweaten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van skillen in de 16, roulletje ofzo.
Dat gaat dus niet met hem
Ja ik kan morgen spelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
BDIL kan je morgen?
Volgens mij is het trouwens nu happy hour tot 9 uur.
1 goal in 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je niet met Lukaku kan sscoren faal je gewoon in het leven.
Damn, mijn overwinning heeft wel héél veel indruk op je gemaaktquote:
Maar lindgren zei het ookalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Damn, mijn overwinning heeft wel héél veel indruk op je gemaakt
Ik scoorde uit een lucky rebound, had genoeg kansen om een cutback te doen, niet gedaanquote:
En die teams van je dan met 5 at the back.... Geef gewoon toe man. xDquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik scoorde uit een lucky rebound, had genoeg kansen om een cutback te doen, niet gedaan
Het heeft wel wat, maar Silva is toch niet zo'n goede CAM op de vleugel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef GuRBuH het volgende:
@Fuzsy:
http://www.futhead.com/12/squad/159182
Goede passing, redelijke pace. Linkspoot zodat je naar binnen kunt. Maar nooit mee gespeeld dus ga puur op stats af.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, maar Silva is toch niet zo'n goede CAM op de vleugel?
Die heb ik al weggedaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
En die teams van je dan met 5 at the back.... Geef gewoon toe man. xD
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heb ik al weggedaan.
Ik speel alleen sweaty als ik online speel, tegen FOK!ers of vrienden speel ik niet sweaty
Ga huilen man, je kan gewoon niet tegen je verliesquote:
Grappig dat je het blijft ontkennen maar dit hoofdstuk hebben we al afgesloten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga huilen man, je kan gewoon niet tegen je verlies
Waarom begin je er dan overquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Grappig dat je het blijft ontkennen maar dit hoofdstuk hebben we al afgesloten.
Naja, van die 2k inleg van je is m'n team wel veel sneller geworden, heb er Agbonlahor van gekochtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Omdat je een sweaty kneusje bent die het ontkent
Ik wilde net even weten of je dan speciaal die van 25K moet hebben of ook die van 15k en 7.5K kan pakken...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh leuk die ga ik effe halen
Ik haal wel 1 van 15k en twee van 7.5 voor wetenschappelijk bewijs welke pakjes beter zijn.
Haha, alsof hij wakker ligt om die 2kquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja, van die 2k inleg van je is m'n team wel veel sneller geworden, heb er Agbonlahor van gekocht
Als hij al wakker ligt van verliezen dan speelt insomnia op als hij 2k weggeeftquote:
Doed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja, van die 2k inleg van je is m'n team wel veel sneller geworden, heb er Agbonlahor van gekocht
Kun je echt wel wat leuks van maken hoor! Zal zo eens puzzelen. Xbox of PS3?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Pobberd het volgende:
Fuszy, ik weet niet hoe je kan quoten uit een vorig deel dus dan maar zo. Het is inclusief Robben en hij is rond de 220k. 350k is niet een heel groot budget, maartoch.
Ik zal eens kijken voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Pobberd het volgende:
Fuszy, ik weet niet hoe je kan quoten uit een vorig deel dus dan maar zo. Het is inclusief Robben en hij is rond de 220k. 350k is niet een heel groot budget, maartoch.
Prachtig manquote:
Wil je perse een bundesliga team, of mag een hybrid (= meerdere nationaliteiten/leagues door elkaar) ook?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Pobberd het volgende:
Ga huilen manquote:
Word schijtziek van dat gejank op m'n 5 at the back en sweaty meukquote:
Xboxquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kun je echt wel wat leuks van maken hoor! Zal zo eens puzzelen. Xbox of PS3?
Humor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/159335quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Pobberd het volgende:
Hybrid mag zeker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wil je perse een bundesliga team, of mag een hybrid (= meerdere nationaliteiten/leagues door elkaar) ook?
Kijk maar uit, straks gaat ie het tegen zn moeder zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha GJE wordt boos op ons terwijl hij de sweaty cunt is hier
Rossi 7 chem..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/159335
Dit wellicht een optie voor je?
Ik heb Lucio en de Rossi al in mijn serie A team. Voor de rest wel mooi team en bedankt!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/159335
Dit wellicht een optie voor je?
FFFUUUquote:
Die had ik ook eerst, maar ik wilde diego alves als keeper doen, omdat ik niet wist hoe duur ik uit zou komen en dan had ik brazilianen nodigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:38 schreef DutchSL het volgende:
Robben als RM is een waste.. en Rafinha is gewoon slecht, doe dan die Pool van Dortmund.
Hoezo is die als RM een waste?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:38 schreef DutchSL het volgende:
Robben als RM is een waste.. en Rafinha is gewoon slecht, doe dan die Pool van Dortmund.
RM in 4-4-1-1 is echt zooo anders dan bijv 4-1-2-1-2....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
FFFUUU
Ik weet het niet, heb nooit met hem gespeeld. Toch goed dat je het zegt. Ik moet hem niets aansmeren, wat uiteindelijk kut is.
Ik heb dat al 2x gedaan. 1e keer had ik daar een filmpje van gemaakt. 2e keer heb ik gewoon direct mijn xbox uitgezet zonder dat er gescoord was.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
whahah ik bedoelde dat hij mijn poppetje bestuurde.
Omdat je zijn sterke punten (linkerbeen, naar binnen trekken) niet optimaal benut en zijn zwakke punten (rechterbeen, meeverdedigen) juist blootstelt.quote:
KSI?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor de mensen die El Shaarawy hebben; hij gaat waarschijnlijk hard stijgen in prijs
Want?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor de mensen die El Shaarawy hebben; hij gaat waarschijnlijk hard stijgen in prijs
Zonde, ik eentje gekocht en viel nog mee. Bent, lukaku en ilsinho (een Braziliaan van 75 met 92 pace, was hij 74 was hij onbetaalbaar en ik trek net een 75quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:43 schreef Vijf_voor het volgende:
140k aan pack gekocht, Gervinho als beste speler![]()
Dan blijf ik wel spelen met mn MLS
quote:
Dat is een mooi team. Misschien dat ik die ga gebruiken, thanks!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:44 schreef GuRBuH het volgende:
@Pobberd: http://www.futhead.com/12/squad/159411
Porto/Bayern hybrid
[..]
heb je hem uberhaupt gekeken?quote:
Heb hem gekeken, maar KSI heeft zo een grote invloed op de markt..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je hem uberhaupt gekeken?
En een vriend van me opent een pack en krijgt IF Kakaklootzak
Als die video als iets van invloed op de markt heeft, dan is het wel op Heskeyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem gekeken, maar KSI heeft zo een grote invloed op de markt..
Moah. Hij is over budget en Boateng isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:48 schreef Fuszy het volgende:
Je hebt altijd baas boven baas, goed gedaan GuRBuH
Niet over budget. Heb xboxquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moah. Hij is over budget en Boateng is
Pak dan Hummelsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moah. Hij is over budget en Boateng is
Ligt eraan hoe je het interpreteert, hij zegt Best Player In The World, maar dat kan ook op toepassing van Shaarawy zijn als je het niet goed begrijptquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als die video als iets van invloed op de markt heeft, dan is het wel op Heskey
http://futhead.com/12/squad/159426 Weet niet of je budget het toelaat.quote:
Speel er nu mee, ruime opstellingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef Pobberd het volgende:
Ik heb nog nooit met 433 gespeeld. Is het een fijne opstelling?
4-3-2-1 is een betere opstelling als je met naar binnen trekkende wingers speelt imo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef Pobberd het volgende:
...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het interpreteert, hij zegt Best Player In The World, maar dat kan ook op toepassing van Shaarawy zijn als je het niet goed begrijpt
Wat GJE zegt. 433 geeft je ruimte.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef Pobberd het volgende:
Dankje. Ik ga zelf nog even wat knutselen, niet dat het veel word. En anders pak ik het team van jou of Fuszyquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die video van die persoon die zo reageert als hij El Shaarawy krijgt heb ik als 1 van de eerste gezien volgens mij
Als je hulp nodig hebt met het linken van bepaalde spelers zeg je het maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dankje. Ik ga zelf nog even wat knutselen, niet dat het veel word. En anders pak ik het team van jou of FuszyBudget haalt het wel.
Hierquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef DannyDeko het volgende:
Doen de EA servers bij meer mensen kut?
Volgens mij is dit niet live hoor, het promo pakje (25k) staat er niet tussen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef GuRBuH het volgende:
http://nl.twitch.tv/fifanow
Die gast trekt een miljoen aan packs open en geeft de beste spelers dan weg. Enige wat je hoeft te doen is trade offers doen op de spelers die hij straks (als de 1 miljoen op is) op de TP zet. (XBOX only)
Vreemd. Maar is wel live denk ik, want hij zegt dat ie op zoek is naar die 96 Messi. Vorige keer heb ik ook gekeken even en toen was het wel echt, dus het is legitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet live hoor, het promo pakje (25k) staat er niet tussen.
Wie is de streamer?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Is toch een set-up, hij accepteert gewoon een tradeoffer van zichzelf.
fifanow ofzo, ken hem niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie is de streamer?
KSI of Airjapes?
Geen van beide.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie is de streamer?
KSI of Airjapes?
Er zijn genoeg andere bekende en betrouwbare streamers hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ah oké, dan weet je nooit of het legit is
Ja weet ik, maar fifanow heb ik écht nog nooit van gehoord, dus dan heeft het tijd nodig om bekend te worden en te zien of hij legit isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere bekende en betrouwbare streamers hoor.Maar deze heeft ook niet veel views en zo.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ah oké, dan weet je nooit of het legit is
Iets met KSI en publiciteitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
Waarom zou EL shaarawy duurder worden omdat iemand hem uit een pack haalt?
LOL_BELGquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga ik eens doen, slechtste speler uit pack ga ik op fappen en naar ksi sturen, katjing
Okequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga ik eens doen, slechtste speler uit pack ga ik op fappen en naar ksi sturen, katjing
Die is dan ook een LOL_BELGquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het is de redenering van een hollander hè
Tips waarvoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:25 schreef stoereboii het volgende:
iemand nog tips? heb nog 30k, en maicon, pato, lucio en nog wat zooi op de tp dus reken op 70k
quote:
quote:
Essien ipv Parkerquote:
IF Carrickquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:25 schreef stoereboii het volgende:
iemand nog tips? heb nog 30k, en maicon, pato, lucio en nog wat zooi op de tp dus reken op 70k http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kHPZ5Zm8bc4YT
lukt dat met 70K?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef Fuszy het volgende:
RB: Richards
CM: IF of SIF Ramires.
CM: van der vaart ipv parker
en als je dan toch Carrick wil, pak dan de IF.
is if carrick echt zo goed?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien dat IF Carrick en IF Ramires zou lukken.
ga echt mn geld niet in golds steken die ik niet gebruik hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef DannyDeko het volgende:
Bronzen bank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:R ;R; r;
Is VDV zn geld waard ja? Hij zou dan als CM in 442 komen te staan.
Alsof je alleen die spelers hebt..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ga echt mn geld niet in golds steken die ik niet gebruik hoor
Is je echte naam trouwens Thibault?quote:
jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is je echte naam trouwens Thibault?
Skype flashback; THIIIBAAAULTTTquote:
???quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Skype flashback; THIIIBAAAULTTT
Nee was je niet bijquote:
Jep, maar was niks verder.quote:
wat is er appart aan thibault?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
Er zitten hier wel meer mensen met aparte namen.
Ik zou een andere CDM pakken. Braziliaan kan wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:39 schreef Pobberd het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/159700 Ik pak dit team denk ik. Vind de verdediging wel goed opgelost. Hopelijk haal ik het met mijn budget.
Ramires dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou een andere CDM pakken. Braziliaan kan wel.
hier wel, spreek je trouwens uit als: Tiebooquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef Pobberd het volgende:
[..]
In Nederland hoor je die naam niet vaak.
Het is gewoon Tiebaultquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hier wel, spreek je trouwens uit als: Tieboo
T-Bagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hier wel, spreek je trouwens uit als: Tieboo
Die wat bij MVV gespeeld heeft?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
Stel dat Günther Thiebaut Thiebault had geheten.
Thiebault Thiebaut.
lol daar moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
Stel dat Günther Thiebaut Thiebault had geheten.
Thiebault Thiebaut.
Heb je Ribery en Robben, ga je 4-1-2-1-2 spelen..dat snap ik echt niet..zou dan echt 4-3-3 of 4-3-2-1 spelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:39 schreef Pobberd het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/159700 Ik pak dit team denk ik. Vind de verdediging wel goed opgelost. Hopelijk haal ik het met mijn budget.
48' minuut, 20-0quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
3-0 voor in de 28' minuut en hij is nu maar de hele tijd eigen goals aan het maken.
Dan zou je morale echt -50 moetenquote:
Ik wil zo wel, maar ik geloof niet dat er veel anderen zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn er nog PS3'erts die willen clubben?
Het boeit me eigenlijk allemaal geen flikker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Ribery en Robben, ga je 4-1-2-1-2 spelen..dat snap ik echt niet..zou dan echt 4-3-3 of 4-3-2-1 spelen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik wil zo wel, maar ik geloof niet dat er veel anderen zijn?
Denk het niet, niemand speelt meer clubs zowatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik wil zo wel, maar ik geloof niet dat er veel anderen zijn?
700k zeker?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef stoereboii het volgende:
iemand interesse in wat brazilianen? raken niet verkocht dus wrm niet, zeg me maar: lucio pato maicon
Vriendenprijs dit datquote:
Jup!quote:
Ik heb wel interesse in jou, half 10 pik ik je op ok?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee zeg maar indien interesse kunnen we iets afspreken
Naja je moet het zelf weten, maar LM en RM zijn gewoon vrij onzichtbaar in dat systeem..komen weinig voor het doel en zijn vooral nuttig voor crosses, maar dan heb je ook nog eens een linkspoot op rechts en een rechtspoot op linksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk allemaal geen flikker.
Kom op skype, daar is Quel ook online, groepsgesprekjequote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in jou, half 10 pik ik je op ok?
hommoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit zag ik al heel lang aankomen. Ik denk dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jullie linken op alle mogelijke manieren ja.quote:
Minder 9gaggenquote:
Jij denkt dat het hele internet van 9gag komt ofniet?quote:
morale -235545?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ah, de kneus rage quit. Mooie eindstand, 33-0. Leuke pot voor het publiek ook..
Ik krijg 666 coins als aantal munten.
.
.
[..]
Jij denkt dat het hele internet van 9gag komt ofniet?
lolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
.
.
[..]
You dont say, bitch please facesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
.
.
[..]
Die komen niet van 9gag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
You dont say, bitch please faces
Kom op skype dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die komen niet van 9gag.
Ren eens naar je club jij.
Als je realisme wil hebben moet je geen fifa spelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef stoereboii het volgende:
1ste match met nieuwe team 9-2, Torres' wel direct geblesseerd maar heeft er toch 6 ingeprikt, echt realistisch
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:24 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Als je realisme wil hebben moet je geen fifa spelen.
Edit: had je edit niet gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:28 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Nee hoor. Had het anders opgevat, excuse moi.
misschien had ik toch moeten kijken...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
Niet de beste, maar toch wat gekregen bij de give away. Pepe Reina
Youdontsay.jpgquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:31 schreef stoereboii het volgende:
Torres is wel erg goed vergeleken met het echt
o nog bezig?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
@Dudeweiser hij doet nu SIF Ibra die hij kreeg via tradeoffer en hij heeft ook nog een TOTY Messi gekregen die hij gaat weggeven
Heb trouwens de Up Reina
Kan me niet voorstellen dat iemand dat toe zou willen geven.quote:
had jij hem?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
Fuccccck yes ook nog een Modric, die Ells is mijn held
Ik welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand dat toe zou willen geven.
Wil je nu een appel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef dion_v_k het volgende:
Eindelijk!!!
Mijn IF Boateng verkocht voor 160k BIN (na 4 dagen)
30k winst![]()
![]()
jij bent wel lucky dat je er gewoon twee hebtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
Haha allemaal mensen flippen omdat ze niet de TOTY Messi kregenBeetje sneu.
hij ging nog over mijn Suk heenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
Haha inderdaad, is toch mooi meegenomen. Alleen nog even formatie kaartjes eroverheen gooien.
Heb jij twee TOTY Messi's?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
Haha inderdaad, is toch mooi meegenomen. Alleen nog even formatie kaartjes eroverheen gooien.
Not sure if troll..quote:
verkopen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat moet hij dan met 2 TOTY Messi's als er eentje continu in z'n TP staat?
Touché, maar hoelang heeft ie die Messi's al?quote:
sinds die stream, was afgelopen rond 10 uur ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Touché, maar hoelang heeft ie die Messi's al?
Rijke mannetjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds die stream, was afgelopen rond 10 uur ofzo
pff, 3 miljoen ofzo? Weet niet precies.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rijke mannetje
Voor hoeveel gaat TOTY Messi op de eksboks?
Toch even 300 euroquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pff, 3 miljoen ofzo? Weet niet precies.
Die gast TheRealGraoully kan gewoon rijk worden in principe, hij krijgt toch altijd gratis spelers ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
best wel ziek ja als je erover nadenkt....
dat denk ik niet, als jij bij de Bart smit werkt mag je toch ook niet ineens spullen jatten? In principe is dit hetzelfde dus nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die gast TheRealGraoully kan gewoon rijk worden in principe, hij krijgt toch altijd gratis spelers ofzo?
Denken dat die gast niet rijk is. Die vent is volgens mij producer van Fifa.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die gast TheRealGraoully kan gewoon rijk worden in principe, hij krijgt toch altijd gratis spelers ofzo?
hij is official en legit hoor, werkt bij EA Vancouver.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Graoully is zo een unofficial twitter-mannetje toch?
Hij werkt bij EA, volgens mij is hij ontwikkelaar. Wat hij op dat account zegt is alleen niet representatief voor wat EA zegt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Graoully is zo een unofficial twitter-mannetje toch?
Ah, ik dacht dat hij geen bindend iets had met EA, dit verklaart alweer een hoopquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is official en legit hoor, werkt bij EA Vancouver.
niemand weet hoe KSI's team eruitzietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij is het FUT al niet eens meer leuk als je die teams van KSI of Graoully ziet
Volgens mij heeft hij gewoon het allerbeste team dat mogelijk is ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niemand weet hoe KSI's team eruitziet
zal wel meevallen denk ik zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon het allerbeste team dat mogelijk is ofzo.
Vriendjes?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
GeeftJeEnergie
vandermar
Toefjes
StijnDa
Reemi
DutchSL
Rijst
Tim86
stoereboii
GuRBuH
Dudeweiser
pascal08
Walxie
Pietjuuhh
GekkeGerrit-
zerokil
DarkSonic2
Fuszy
jepperdeprep
laucas
poker4lifee
Doublepain
detennismaster
Heskeysucks
Kamikazie
Thorb
Alovenac
DannyDeko
BDIL
S0nic
Joodnl
dion_v_k
Snorrenbaard
MaartenFM
Ajacied422
Tauchmeister
diedjuh
paul1501
koenie95
ajacied4lf
Saekerhett
Quisho
BzP
Frank_Drebin
Id_do_her
nubreektmijnklomp
Apekoek
Geo4kant
Tobi-wan
Hoogstaande
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
vandermar
GeeftJeEnergie
Dudeweiser
StijnDa
Toefjes
Omdatappel
GuRBuH
Tim86
Rijst
laucas
aight1
DutchSL
jepperdeprep
Reemi
SuperHarregarre
Klinkerbotsing
DannyDeko
zerokil
Doublepain
Oceanview
Flippiee
TWP
Dimens
Kamikazie
BDIL
detennismaster
stoereboii
Dalando
Ajacied422
mash_
JApieman
n8n
stevenmac26
Tobi-wan
Fuszy
xSummergirlx
napoleonfour
Beach
OmniRocket
Santello
JanPiraat
GekkeGerrit-
Heskeysucks
HappyBob
DarkSonic2
monkyyy
FreezePop
Hooidraad
Monopoly
Chloroform
Ik sta eerstequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vriendjes?
Edit:
En meteen maar voor het afgelopen jaar:
[..]
Aangezien zelfs SB er tussen staat, zou ik er niet te veel waarde aan hechten.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/155795
ik moest gniffelen.
quote:
Ik kan nog wel één potje spelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef Toefjes het volgende:
Zo, ik heb weer hard gewerkt. Toernooi iemand?
Het enige wat IF Soldado kan is als een motherfucker schieten. Voor de rest is hij erg matig en irritant langzaam. Absoluut geen CF dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand ervaring met IF Soldado als CF ?
Ik denk dat 16k wel een goede prijs is aangezien hij steeds zeldzamer wordt.
Sorry dat ik om 20:30 niet reageerde, ik was weg. Morgen of overmorgen kan ik!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je had me volgens mij nog niet toegevoegd op psn.
id = rhahyrion
Komt goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sorry dat ik om 20:30 niet reageerde, ik was weg. Morgen of overmorgen kan ik!
Lijkt me ook saaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |