Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Ik vind 5 at the back ook fijn spelen hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef Fuszy het volgende:
Ik gok dat de TT snel veranderd zal worden door een mod.
Formatie maakt niet zoveel uit Gurrbuh.
Oh leuk die ga ik effe halenquote:
Heb ik ook eens gedaan, die berichtjes die je krijgt zijn lachenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
WTF DE TEGENSTANDER BESTUURDM N TEGENSTANDER
REPORTON!!1quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
160 in 130 wedstrijden nu.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Als je met Lukaku niet kan scoren kan je beter Tetris gaan spelen.
Ik dacht dat het alleen op de PS3 was dit jaar..EAquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
Lukaku kan zich niet langs de verdediging manoeuvreren, hij heeft de draaicirkel van een limousinequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Als je met Lukaku niet kan scoren kan je beter Tetris gaan spelen.
Valt reuze mee. En eigenlijk hoeft hij ook niet te draaien want hij beukt er toch wel doorheen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku kan zich niet langs de verdediging manoeuvreren, hij heeft de draaicirkel van een limousine
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen op de PS3 was dit jaar..EA
whahah ik bedoelde dat hij mijn poppetje bestuurde.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen op de PS3 was dit jaar..EA
oh wacht, je zegt dat de tegenstander je tegenstander bestuurde..dat klopt toch gewoon?
Ik ben een beetje van skillen in de 16, roulletje ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En eigenlijk hoeft hij ook niet te draaien want hij beukt er toch wel doorheen.
Lukaku kan prima een roulette hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van skillen in de 16, roulletje ofzo.
Dat gaat dus niet met hem
Jij bent meer van het sweaten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van skillen in de 16, roulletje ofzo.
Dat gaat dus niet met hem
Ja ik kan morgen spelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
BDIL kan je morgen?
Volgens mij is het trouwens nu happy hour tot 9 uur.
1 goal in 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je niet met Lukaku kan sscoren faal je gewoon in het leven.
Damn, mijn overwinning heeft wel héél veel indruk op je gemaaktquote:
Maar lindgren zei het ookalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Damn, mijn overwinning heeft wel héél veel indruk op je gemaakt
Ik scoorde uit een lucky rebound, had genoeg kansen om een cutback te doen, niet gedaanquote:
En die teams van je dan met 5 at the back.... Geef gewoon toe man. xDquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik scoorde uit een lucky rebound, had genoeg kansen om een cutback te doen, niet gedaan
Het heeft wel wat, maar Silva is toch niet zo'n goede CAM op de vleugel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef GuRBuH het volgende:
@Fuzsy:
http://www.futhead.com/12/squad/159182
Goede passing, redelijke pace. Linkspoot zodat je naar binnen kunt. Maar nooit mee gespeeld dus ga puur op stats af.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, maar Silva is toch niet zo'n goede CAM op de vleugel?
Die heb ik al weggedaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
En die teams van je dan met 5 at the back.... Geef gewoon toe man. xD
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heb ik al weggedaan.
Ik speel alleen sweaty als ik online speel, tegen FOK!ers of vrienden speel ik niet sweaty
Ga huilen man, je kan gewoon niet tegen je verliesquote:
Grappig dat je het blijft ontkennen maar dit hoofdstuk hebben we al afgesloten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga huilen man, je kan gewoon niet tegen je verlies
Waarom begin je er dan overquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Grappig dat je het blijft ontkennen maar dit hoofdstuk hebben we al afgesloten.
Naja, van die 2k inleg van je is m'n team wel veel sneller geworden, heb er Agbonlahor van gekochtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Omdat je een sweaty kneusje bent die het ontkent
Ik wilde net even weten of je dan speciaal die van 25K moet hebben of ook die van 15k en 7.5K kan pakken...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh leuk die ga ik effe halen
Ik haal wel 1 van 15k en twee van 7.5 voor wetenschappelijk bewijs welke pakjes beter zijn.
Haha, alsof hij wakker ligt om die 2kquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja, van die 2k inleg van je is m'n team wel veel sneller geworden, heb er Agbonlahor van gekocht
Als hij al wakker ligt van verliezen dan speelt insomnia op als hij 2k weggeeftquote:
Doed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja, van die 2k inleg van je is m'n team wel veel sneller geworden, heb er Agbonlahor van gekocht
Kun je echt wel wat leuks van maken hoor! Zal zo eens puzzelen. Xbox of PS3?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Pobberd het volgende:
Fuszy, ik weet niet hoe je kan quoten uit een vorig deel dus dan maar zo. Het is inclusief Robben en hij is rond de 220k. 350k is niet een heel groot budget, maartoch.
Ik zal eens kijken voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Pobberd het volgende:
Fuszy, ik weet niet hoe je kan quoten uit een vorig deel dus dan maar zo. Het is inclusief Robben en hij is rond de 220k. 350k is niet een heel groot budget, maartoch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |