Wanneer ze Duane heten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wanneer is iemand het uberhaupt met jou eens?
ghehehe... al die info, omdat je wilde zeggen dat je piano's te klein vindt =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef firefly3 het volgende:
Ben ook een paar keer bij crazy pianos geweest. Was er een meid die al getrouwt was maar alles toe liet. Ze woont daar bij die haven. Te klein vind ik het, een paar keer is leuk.
Doe ik al sinds ik klein was. Doen deed mijn moeder het. Gingen alle kleertjes naar Poolse weeskinderen. Vond het altijd wel goed, vooral omdat we het zelf nooit breed hebben gehad.quote:
Als het spier is, vind ik het niet erg. Maar dit is vet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga voor een iets hogere streef dan
Ik weet niet, ik ga even kijken hoe veel het kost per maand en of ze lief zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]ja toch
BOHHHH ga je ja zeggen?
[..]
ohhh shi-
duane is een flapdrolquote:
De crazy is 1 van de grote tenten op de boulevardquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef firefly3 het volgende:
Ben ook een paar keer bij crazy pianos geweest. Was er een meid die al getrouwt was maar alles toe liet. Ze woont daar bij die haven. Te klein vind ik het, een paar keer is leuk.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... al die info, omdat je wilde zeggen dat je piano's te klein vindt =p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes, ik deed mijn kleertjes vroegah ook altijd in zulks een kledingzakquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al sinds ik klein was. Doen deed mijn moeder het. Gingen alle kleertjes naar Poolse weeskinderen. Vond het altijd wel goed, vooral omdat we het zelf nooit breed hebben gehad.
Ik heb ongeveer 40 overhemden/blousjes, op kleur gesorteerd. 10 truien, 34 t-shirts. 32 broeken (heb er een paar weggedaan).
[..]
Als het spier is, vind ik het niet erg. Maar dit is vet.
en nu voel ik me nog slordiger, want mijn kleding ligt heul nie netjes
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
keep me updatedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ga even kijken hoe veel het kost per maand en of ze lief zijn.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
duane is een flapdrol
en google is het met mij eens:
flapdrol -
Ongeveer 24.200 resultaten (0,11 seconden)
al mn honden --- 2 =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is ook veel te kortdag om al je honden weg te brengen naar 't asiel.
Duane Mayer is anders wel een baasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
duane is een flapdrol
en google is het met mij eens:
flapdrol -
Ongeveer 24.200 resultaten (0,11 seconden)
Als je er een beetje krachttraining bij doet verbrand je vet ook snellerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al sinds ik klein was. Doen deed mijn moeder het. Gingen alle kleertjes naar Poolse weeskinderen. Vond het altijd wel goed, vooral omdat we het zelf nooit breed hebben gehad.
Ik heb ongeveer 40 overhemden/blousjes, op kleur gesorteerd. 10 truien, 34 t-shirts. 32 broeken (heb er een paar weggedaan).
[..]
Als het spier is, vind ik het niet erg. Maar dit is vet.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:
Beetje om ook gek te pesten, want die woonde dacht ik ook in scheveningen en het kan een bekende zijn:p
Dan wil ik er wel weer een filmpje bij van hoe je 'm in elkaar zet, net als bij de schutting.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
al mn honden --- 2 =p
en als je er problemen mee hebt, mag je van mij best in de tuin slapen hoor, bouw zelfs een hok voor je =) lief he!
Wat, ben je een vrouw?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]Ja want er woont natuurlijk maar 1 vrouw in Scheveningen
De rest is allemaal 1 familie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]Ja want er woont natuurlijk maar 1 vrouw in Scheveningen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
netjes, ik deed mijn kleertjes vroegah ook altijd in zulks een kledingzak
en nu voel ik me nog slordiger, want mijn kleding ligt heul nie netjes
Zal ik doen. Zou wel leuk zijn om weer leven hier in huis te hebben.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wil je reacties op je vleesconsumptie? Koetsjiekoetsjiekoe.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie heeft meer vlees in de aanbieding, AH of Jumbo?
snarfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf is in vorm vandaag.
[..]
[..]
Zal ik doen. Zou wel leuk zijn om weer leven hier in huis te hebben.
meer als in hoeveelheid... of meer als in "veel verschillende soorten"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie heeft meer vlees in de aanbieding, AH of Jumbo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |