abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108913459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:56 schreef rolfson het volgende:

-weg-

vieze prutser vieze kikkerlikker
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:56:26 #27
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_108913511
Goed dat je nu een vriendin hebt hè, Ous.
pi_108913606
quote:
Helemaal gelezen
Ik heb al eens eerder zo'n stuk gelezen in de krant. Het was de eerste keer dat ik de krant helemaal las ik was pas 16 en vond het verhaal van de verdwenen tweeling zusjes een beetje opwindend. In dat stuk stonden een aantal verhalen van mensen uit hun omgeving over die meisjes. Nou ze waren niet voor de poes kan ik je vertellen. Vanaf hun 12e gingen ze al uit en ze hadden nu 6 jaar later allebei al een kind gehad. Ergens vond ik het maar smerig zo'n uitgescheurde voor altijd te wijde doos maar ze waren nog jong dus misschien zou het goed komen.
Langzaam begon ik verder te fantaseren over wat ik met ze zou doen. Na een tijdje vond ik het fantaseren wel mooi geweest en liep naar mijn kelder, Daar zaten ze dan in een hoekje besmeurt onder hun eigen uitwerpselen. Ergens was het wel geil maar aan de andere kant hing er ook een graflucht. Hoewel die lucht ook wel van een jongen kon komen in de andere hoek die mij een keer arrogant had aangekeken besloot ik een emmer koud water over ze heen te gooien.
Na een korte gil bekeek ik mijn waar nog eens goed en kneep ze in hun stijve tepels. Ik trok mij af en sneed daarna de pink van één van de meisjes af. Die pink stuurde ik naar de plaatselijke krant en daarna zou ik mij de hele avond op de bank gaan bezatten. Ik was benieuwd wat het nieuws mij morgen zou komen brengen.
Terechte klacht mijn beste. Harde tijden zijn het ook.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:24:16 #29
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_108914535
Ik lach me kapot om dit topic maar vooral die ene reactie. Ga door.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:25:13 #30
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_108914568
gelezen
pi_108919314
Voor ik verder las zocht ik Liza Minelli op. Mijn God wat een smaak :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:18:40 #34
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_108920182
Ous is bij dezen ietwat omhoog gegaan in the ranking! :D
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:50:44 #35
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_108921808
Wel flauw dat je chillen met maten verkiest boven een avond FOK!ken.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_108922083
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:38 schreef o.us het volgende:
Daar liep zij, vol met trots haar cijfer vertellen in de bieb omdat zij haar tentamen microeconomie heeft gehaald. Mijn aandacht kreeg ze, wierp mijn blik ook naar haar strakke jurk dat mooi haar sensuele heupen en derrière weergaven. Maat van mij zag het en wierp zich in mijn aandacht met de vraag of ik interesse had in haar. Ik liet hem blijken dat zij van een uitzonderlijk hoge kwaliteit intelligentie beschikt maar mij zal overtreffen en dat het daarom niets zal worden. "Onzin, waar is jouw zelfverzekerdheid gebleven?", zei Fayçal, de maat waar ik mee sprak.

Toen ik mij thuis aan het aftrekken was op foto's van Liza Minelli werd ik gebeld. Fayçal was het dus uiteraard onderbrak ik mijn masturbeersessie om zijn telefoon op te nemen.
"Ous, wat doe je?", vroeg hij. Met volle argwaan zei ik dat ik niets aan het doen was, met de veronderstelling dat hij Liza Minelli lelijk zou gaan vinden en mij zou uitlachen. Met vreugde en enthousiasme zei Fay dat ik moest komen chillen bij de shishabar aan de West-Kruiskade met een paar andere gozers. Als ik moest kiezen tussen een avondje FOK!ken of dat, dan wist ik het wel.

Eenmaal aangekomen bij de shishabar zag ik haar staan. Mijn crush zat daar. Erdeniz knipoogde naar mij samen met Fayçal, het was een opgezet plan zodat ik met haar in contact kon komen. Het voelde goed noch slecht dus ik ging er gewoon bijzitten met de beheersing van mijn neutrale gevoelens die er met moeite aanwezig zijn. Ze hadden het over Awakenings dat plaatsvond in de Maassilo. Ik met mijn autistische gang van zaken wist niet waar het over ging dus ik knikte en lachtte gewoon mee met de rest. Telkens probeerde ik ongemerkt naar de rits van mijn broek te kijken of mijn erectie voor die chick niet per ongeluk zichtbaar was dus het was moeilijk om mijn aandacht erbij te houden.

Er kwam een andere maat van mij bijzitten. Na ons eerst gegroet te hebben ging hij naar mijn crush: zoenen en een stiekeme nekbijt kwam ter sprake. Kan maar 1 ding beteken: ze heeft een date. Ik werd verward, opeens vermoeid. De teleurstelling was enorm.

Legde een tientje op tafel en vertrok. Ik kon er niet mee omgaan, bonkte tegen alles wat er aan de muur zat. Zo mocht ik kennis maken met een Surinamer die mij in elkaar wilde trappen omdat ik hem wakker maakte door mijn gejank en gebonk aan de muur. Had sterk de uiterlijk van Judeska. Pakte daarna mijn tram dat net aankwam rijden en ging naar huis. Dit had ik nooit verwacht. Het is maar een date van haar, ze hebben niets. Maar ik ben te pussy om die heiligheid te doorbreken, ik weet immers hoe dat voelt als dat gebeurt. Nu zit ik dagenlang ziek thuis. De speed moet mij helpen om mijn motivatie in de sportschool te verdrievoudigen om daarna uitgeput thuis te komen. Fayçal belde mij en zei dat hij het niet wist. Maar de vertrouwen is weg alsof een Vanish een vlek wegschrobte.

True story
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:59:01 #37
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108922364
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef Arcadia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

True story
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_108922815
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij ook al? Laten we met zijn allen god vervloeken, hij heeft vrouwen niet de kracht gegeven om onze gedachten te lezen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:07:17 #40
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108922847
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jij ook al? Laten we met zijn allen god vervloeken, hij heeft vrouwen niet de kracht gegeven om onze gedachten te lezen.
Natuurlijk niet. God is immers een vrouw.
pi_108922934
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Godin is immers een vrouw.
Dan wel correct zijn hè, god is geen hermafrodiet.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:11:10 #42
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108923039
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dan wel correct zijn hè, god is geen hermafrodiet.
Nee klopt, het is een vrouw.
pi_108924363
quote:
Helemaal gelezen
Ik heb al eens eerder zo'n stuk gelezen in de krant. Het was de eerste keer dat ik de krant helemaal las ik was pas 16 en vond het verhaal van de verdwenen tweeling zusjes een beetje opwindend. In dat stuk stonden een aantal verhalen van mensen uit hun omgeving over die meisjes. Nou ze waren niet voor de poes kan ik je vertellen. Vanaf hun 12e gingen ze al uit en ze hadden nu 6 jaar later allebei al een kind gehad. Ergens vond ik het maar smerig zo'n uitgescheurde voor altijd te wijde doos maar ze waren nog jong dus misschien zou het goed komen.
Langzaam begon ik verder te fantaseren over wat ik met ze zou doen. Na een tijdje vond ik het fantaseren wel mooi geweest en liep naar mijn kelder, Daar zaten ze dan in een hoekje besmeurt onder hun eigen uitwerpselen. Ergens was het wel geil maar aan de andere kant hing er ook een graflucht. Hoewel die lucht ook wel van een jongen kon komen in de andere hoek die mij een keer arrogant had aangekeken besloot ik een emmer koud water over ze heen te gooien.
Na een korte gil bekeek ik mijn waar nog eens goed en kneep ze in hun stijve tepels. Ik trok mij af en sneed daarna de pink van één van de meisjes af. Die pink stuurde ik naar de plaatselijke krant en daarna zou ik mij de hele avond op de bank gaan bezatten. Ik was benieuwd wat het nieuws mij morgen zou komen brengen.
Sick fuck. :')
Run rabbit, run.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:57:41 #44
333740 zeefkreeft
FC Den Haag DE BEST
pi_108932176
Wat vreselijk.
pi_108933047

fap ze!
pi_108939102
Awwww, het komt wel goed *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo