Wanneer: Zo goed als zeker 21 april.quote:De Night of Terror bestaat al langer, en is voor zover ik weet alleen in Amsterdam. Ook weer hetzelfde principe, 4 films in 1 nacht. Alleen dit is een beetje een cult-ding, het is namelijk zo dat er VEEL meer mensen verkleed zijn. Ook is er een Scream Queen contest. Het mooiste van alles is dat iedereen door de film heen loopt te roepen en te gillen. Soms zo hard dat je de film niet eens meer kunt verstaan. Er is dus een ontzettend melige sfeer in de bioscoop. De grootste klassiekers zijn her roepen van 'hoerrrrrrrrrrrr' als er een vrouw in beeld komt en 'homo' als er een man in beeld komt. Ook worden films afgekraakt, wordt er geapplaudisseerd als er iemand doodgaat en noem maar op. Dit vind ik persoonlijk echt geweldig!
Ik snap het wel hoor, het is ook wel heel veel op die dag, en ver rijden, en vlak voor je bruiloft enzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
Wie doet er mee?
Mss
Ijs
Misschien
Priem
Ik weet het écht nog niet... Het is: én 1 week voor de bruiloft... én dan moet ik al 500km rijden voor de zaal.. Mijn hart wilt het heel graag; maar mijn hersels zeggen dat het zééééér onverstandig is
Dus... maybe..
Ik faal in gillen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:26 schreef Mss het volgende:
En je kunt meedoen aan de Scream Queen contest.
Uhm...quote:
Oeh een gil INCL. sterf-act !!!quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie doet er mee?
Mss
IJs
BBQ-kip
Uft
Misschien
Priem
Het idee is: schrikken, schreeuwen, stervenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh een gil INCL. sterf-act !!!Winninnnnnngggg
Verkleden mag. Het varieert van zombies tot zipperfaces tot screammaskers tot vampieren (zelfs in twilight stijl) tot dooie bruidjes. Alles kan. Veel mensen die ook gewoon in het zwart gaan en donkere make-up ophebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh. hoe moet je je verkleden?
Veel nepbloed vooral? Want dan moeten we dat even kopen downloaden kopen jonguh!
Ik woon op de gemeentegrens met Amstelveen. Parkeren hier is gratiesj en je hebt een goeden verbinding naar het centrum!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Jij woont vlakbij/in A'dam toch? In een wijk buiten het centrum toch?
Hmm, misschien dat ik dan ook met de auto kom, als ik dan een paar uurtjes kan crashen zeker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik woon op de gemeentegrens met Amstelveen. Parkeren hier is gratiesj en je hebt een goeden verbinding naar het centrum!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef Mss het volgende:
Gathering point hier is prima. Kunnen we hier ook make-up en dergelijke doen. IJs, je kunt zeker blijven slapen, geen probleem!
Yes, doen we dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef Mss het volgende:
Gathering point hier is prima. Kunnen we hier ook make-up en dergelijke doen. IJs, je kunt zeker blijven slapen, geen probleem!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:01 schreef BGTes het volgende:
Wie doet er mee?
Mss
IJs
BBQ-kip
Uft
BGTes
Misschien
Priem
This is relevant to my interestsEn als het tot 8u duurt kan ik met de trein naar huis karren, die rijdt toch rechtstreeks en Nijmegen is t eindpunt dus mocht ik in slaap vallen is er niets aan de hand
Oh en ik ga verkleed als mezelf want dat is eng genoeg hihihi hahaha hohoho
Ik wil wel verkleden heur.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar als niemand verkleed gaat, ga ik ook niet verkleden heurr
Ik moet nog even zien hoe en wat. Denk dat het voor mij vampier wordt, daar heb ik wel bijpassende zooi voor in de kast hangen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zit nu te twijfelen of ik als Ninja of als Vampier zal gaan![]()
Ninja is meestal een beetje, ahum, blootOf heul strak
Joah vampierenarmy unite!!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog even zien hoe en wat. Denk dat het voor mij vampier wordt, daar heb ik wel bijpassende zooi voor in de kast hangen.
De stoerdere gothic/metalhoek.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat voor soort outfit heb je eigenlijk IJs? Dan weet ik een beetje in welke hoek ik moet zoeken
Oeh ja! Stoer of sjiek, hmm choices. Thanks for the inspiration!quote:Op maandag 12 maart 2012 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De stoerdere gothic/metalhoek.
Edit: in deze hoek [ afbeelding ]
Maar eventueel zou sjiek ook nog kunnen, zwarte jurk ftw.
Vampieren valt ook goed bij te makeuppen trouwens.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh ja! Stoer of sjiek, hmm choices. Thanks for the inspiration!
Dan geef ik me helemaal over aan jullie make up kunstenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vampieren valt ook goed bij te makeuppen trouwens.
Ik vind nummero 2 ook wel de coolstequote:Op maandag 12 maart 2012 01:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nummer 2 moet wel lukken denk iken die eerste, brrrrrrrr
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
Je mag mij van de misschien lijst halenIk ga het echt niet redden...
Jammerquote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
hoe tof ook, deze moet ik even skippen
Te veel te doen die weekenden!
Lijkt me echt heel tof om een keer heen te gaan. Zet mezelf er dus tussen. Hebben jullie al contact gehad met elkaar? Verkleed gaan is niks voor mij verder trouwensquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:01 schreef Diconnected het volgende:
Klinkt wel sehr tofligt wel aan mijn bankrekening, dus ik zet mijzelf op de misschien lijst
Wie doet er mee?
Mss
IJs
BBQ-kip
Uft
BGTes
Bombshell
Misschien
Priem
Dico
ik geloof niet dat de dames zitten te wachten op een volslagen vreemdequote:Op zondag 1 april 2012 00:45 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel tof om een keer heen te gaan. Zet mezelf er dus tussen. Hebben jullie al contact gehad met elkaar? Verkleed gaan is niks voor mij verder trouwens
Iddquote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geloof niet dat de dames zitten te wachten op een volslagen vreemde
Ja dusquote:
Yayquote:Op maandag 2 april 2012 15:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dus. Als er iemand een luchtbed + slaapzak mee kan nemen. Met jou, Kip en IJs zijn de slaapplekken wel echt op
.
quote:
Loik!quote:Op maandag 2 april 2012 22:16 schreef linebear het volgende:
Ik ga ookHOERRRRRRRRRRRRRRRR
Daar moet een piemel in
Ik ga er eens over nadenkenquote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef Mss het volgende:
Sjaan had misschien ook interesse om mee te gaan, zal haar dit topic even PM'en.
Dit wordt mijn eerste keer! Ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef linebear het volgende:
Night of Terror is toch wel het leukst van het festival. Ben jaren vrijwilliger geweest bij AFFF/Imagine. Dit jaar voor het eerst niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.juanofthedeadmovie.com/lang/en/
The Cabin in the Woods
Spoiler: info over de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://discoverthecabininthewoods.com/
[REC]3
Spoiler: info over de film (tekst is vertaald via Google Translate vanaf de Engelse wikipedia pagina)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inbred
Spoiler: info over de film (tekst is vertaald via Google Translate vanaf de Engelse wikipedia pagina)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.inbredmovie.com/
Ik heb er zin in!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Kan iemand even uitzoeken of we stoelen toegewezen krijgen? Dan moeten we namelijk tegelijkertijd bestellen. Afhalen wil ik sowieso wel doen!Aids.![]()
Je krijgt geen stoelen aangewezen.... het is gewoon zorgen dat je op tijd bent. 12 uur gaan de deuren open.![]()
Yayayayayayayaayayyaayayayayaaaaaaay en wat mss zegt
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik denk dat het met afhalen makkelijker is om op 1 naam te bestellen. Maar ik kan niet voorschieten want arme sloeber undso
We hebben een NoT maagdje, ach wat liefHoop niet dat je voor de films komt. Want die zal je niet goed kunnen volgen
En als maagd ben je verplicht om mee te doen aan de Scream Queen contest![]()
Ik ben ook nog nooit geweest, dit jaar eerste keer maar dat gaat helemaal goed komen
En ik lul zelf altijd al door de film heen, dus past helemaal in mijn straatje
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Ik wil wel kaartjes online kopen, geef aan als ik een kaartje voor je moet kopen, zet jezelf in onderstaande rijtje als je wilt dat ik een kaartje koop voor je, stuur me even een PBtje, dan krijg je mijn rekeninggegevens
Wie willen een kaartje, die door BBQ-kip vers online gekocht is:
....
Avondeten op de campus van Mss en daarna borrelen in de stad?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil wel kaartjes online kopen, geef aan als ik een kaartje voor je moet kopen, zet jezelf in onderstaande rijtje als je wilt dat ik een kaartje koop voor je, stuur me even een PBtje, dan krijg je mijn rekeninggegevens
Unf
Avondeten op de campus van Mss en daarna borrelen in de stad?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Kies mij, kies mij!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
....
Avondeten op de campus van Mss en daarna borrelen in de stad?
IJsdraakje
Unf
En goed plan wat eten betreft. Borrels zijn altijd goed.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
No problem!
Graag vóór zondag 10 uur 's ochtends jezelf aan het lijstje toevoegen, daarna ga ik kaartjes kopen. Je kunt dan natuurlijk zelf nog apart een kaartje kopen alleen voor jezelf
Ah mensen, wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! Ik heb er zelf ook superveel zin in!
Ik ben zelf al weken op de site van pathe aan het kijken voor het programma en de kaartjes, maar het moet dit jaar dus via image. Uiteraard wil ik die kaartjes wel gaan halen bij Kriterion, dat is voor mij denk ik het dichtste bij. Het lijkt me voor het gemak handiger als we zoveel mogelijk samen bestellen, dus ik wil ook op het lijstje van Kip.
IJsdraakje
Unf
Mss
Dan wat betreft het afspreken hier, ik denk dat het het makkelijkste is als we rond een uur of 8 hier afspreken, dan even gaan make-upperen en daarna hier in het cafe gaan eten. Ik ben namelijk wel voorstander van laat eten, want je moet de hele nacht nog. We moeten wel rond 9'en richting cafe, want om half 10 sluit de keuken. Dan zitten we wel gemakeupped in het cafe, is dat een probleem. We kunnen het ook omdraaien, eerst eten, dan make-up en dan richting de stad om ff te borrelen. We kunnen alleen niet te lang hier blijven hangen, want hier is dus een feestje. Sowieso is het leuk om een beetje op tijd in de stad te zijn zodat we goeie plekken hebben.
Vorig jaar mochten we trouwens gewoon eten mee de bios in nemen, dus misschien kunnen we een mooi lijstje met noms maken?Aids.![]()
Ik heb kaartjes gekocht voor:
IJsdraakje, Unf, Mss & BBQ-kip.
Wie er nog meer mee wil van de SC is uiteraard helemaal welkom, maar mag zelf voor een kaartje zorgenMss, ik stuur je de gegevens om de kaartjes op te halen even door via PMquote:The Night of Terror ¤ 28,50
(nacht van za 21 op zo 22, Pathé
Tuschinski 1, Reguliersbreestraat 26, zaal open 24:00 uur, aanvang 00:30 uur, 4 films): ¤ 28,50. NB: kaarten voor de The Night of Terror kunnen behalve online ook aan de festivalkassa’s in Kriterion worden gekocht. Online gekochte kaarten kunnen worden afgehaald tijdens het festival t/m vrijdag 20 april in Kriterion. Op zaterdag 21 april vanaf 22:00 kunnen deze kaarten worden afgehaald in Tuschinski.
Thanks!
Ik heb er zin in
8 uur bij jou met meegebrachte noms, make-upperen, daarna vreten bij cafe (is dat bij je uni?), borrelen in de stad en daarna naar de bios sounds like a great plan!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:21 schreef Mss het volgende:
Ah mensen, wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! Ik heb er zelf ook superveel zin in!
Ik ben zelf al weken op de site van pathe aan het kijken voor het programma en de kaartjes, maar het moet dit jaar dus via image. Uiteraard wil ik die kaartjes wel gaan halen bij Kriterion, dat is voor mij denk ik het dichtste bij. Het lijkt me voor het gemak handiger als we zoveel mogelijk samen bestellen, dus ik wil ook op het lijstje van Kip.
IJsdraakje
Unf
Mss
Dan wat betreft het afspreken hier, ik denk dat het het makkelijkste is als we rond een uur of 8 hier afspreken, dan even gaan make-upperen en daarna hier in het cafe gaan eten. Ik ben namelijk wel voorstander van laat eten, want je moet de hele nacht nog. We moeten wel rond 9'en richting cafe, want om half 10 sluit de keuken. Dan zitten we wel gemakeupped in het cafe, is dat een probleem. We kunnen het ook omdraaien, eerst eten, dan make-up en dan richting de stad om ff te borrelen. We kunnen alleen niet te lang hier blijven hangen, want hier is dus een feestje. Sowieso is het leuk om een beetje op tijd in de stad te zijn zodat we goeie plekken hebben.
Vorig jaar mochten we trouwens gewoon eten mee de bios in nemen, dus misschien kunnen we een mooi lijstje met noms maken?
Noms zijn wel handig als ze meeneembaar zijn en niet kruimelen als een mongool, zacht zijn (cupcakes met toef botercreme, hoe lekker ook zijn niet zo handig denk ik), of opgewarmd moeten worden.
Sounds like a nice challenge!
Wie gaan er nou uiteindelijk allemaal zo ongeveer mee?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Zullen we eerst eten en dan make upperen?Of ben ik dan moeilijk
Ik ben nogal lomp en eerst eten lijkt me handiger
quote:Op zondag 8 april 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb kaartjes gekocht voor:
IJsdraakje, Unf, Mss & BBQ-kip.
Wie er nog meer mee wil van de SC is uiteraard helemaal welkom, maar mag zelf voor een kaartje zorgen
[..]
Mss, ik stuur je de gegevens om de kaartjes op te halen even door via PM
Thanks!
Ik heb er zin in![]()
Dank kippieee! Ga het zo overmaken
Night of terror. Daar post je nu tochquote:
Ja ik zat net ff terug te lezenquote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Night of terror. Daar post je nu toch![]()
Vind ik ook prima. Ik ben nog steeds voorstander van laat eten, dus ik vind 20.00 afspreken okay. Cafe ligt hier 2 minuten lopend vandaan, dus dat is makkelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zullen we eerst eten en dan make upperen?Of ben ik dan moeilijk
Ik ben nogal lomp en eerst eten lijkt me handiger
Bedankt Kippie voor het kopen van de kaartjens!
We hebben nu een definitieve lijst van 4 mensen geloof ik toch? IJs, Kip, Unf en ik toch?Aids.![]()
Dank Kip.
Laat eten is goed, anders val ik van m'n graat tijdens de laatste film.Eet ik ook wel wat voor ik in de auto spring.
Qua makeup enzo lijkt me na het eten inderdaad makkelijker, nog een lompe eter hier.(En dan kan ik m'n platte schoenen nog even aanhouden.
)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja kloptquote:Op maandag 9 april 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Vind ik ook prima. Ik ben nog steeds voorstander van laat eten, dus ik vind 20.00 afspreken okay. Cafe ligt hier 2 minuten lopend vandaan, dus dat is makkelijk.
Bedankt Kippie voor het kopen van de kaartjens!
We hebben nu een definitieve lijst van 4 mensen geloof ik toch? IJs, Kip, Unf en ik toch?Laat eten lijkt mij ook beter.
BGTes wilde dacht ik ook mee, maar die is nog niet online geweest, dus ff kijken of die nog een kaartje gaat kopen.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ooh prima.
Ik denk dat ik brownies ga bakken voor in de bios. Een beetje kruimelen is niet zo'n punt.Aids.![]()
Qua eten moet ik nog even kijken, moet nog werken ook die dag.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Een zak chips kan ook, niet te moeilijk doenquote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua eten moet ik nog even kijken, moet nog werken ook die dag.
Aids.![]()
Oh ja, gewoon in de auto flikkeren.quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Een zak chips kan ook, niet te moeilijk doen
Auto
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik kan helaas zaterdag toch niet, ik moet helaas op de planten van mijn buren passen om die tijdsorry meiden...
RIP aan de planten.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan helaas zaterdag toch niet, ik moet helaas op de planten van mijn buren passen om die tijdsorry meiden...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Vingerplanten?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
IJs en UNF, kunnen jullie even je emailadres naar mij DM'en, dan kan ik even de info naar jullie mailen. Dat vind ik makkelijker als PM.Aids.![]()
* IJsdraakje wacht op mail van Mss
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb er zin in
Heerlijke fouten films kijken met mede idioten
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb er zin in
Heerlijke fouten films kijken met mede idioten
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
SOW ik schrok toen ik de eerste zin lasquote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
SOW ik schrok toen ik de eerste zin las![]()
quote:Typisch wel.
IK HEB ER OOK ZIN IN! HEUL VEUL.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:![]()
Je bent geweldig!
Na 2 films al afgehaakt? HOOOOOOOOOOOMOOOOOOOOO!quote:Op zondag 22 april 2012 10:40 schreef linebear het volgende:
Het was zeker leukBegon wat tam, maar kwam snel los... Eerste twee films gezien. Die waren super
Aids.![]()
LOLquote:Op zondag 22 april 2012 16:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Na 2 films al afgehaakt? HOOOOOOOOOOOMOOOOOOOOO!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: