SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja eerste fokmeet en dan met de twee stomste mensen nog welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt goed, je eerste meet-ontmaagding.![]()
Hmm, zie je ze vaak?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ja eerste fokmeet en dan met de twee stomste mensen nog wel
Mwah hooguit 10 keer per jaaris genoeg vind ik. Maarja gratis eten en drinken in een restaurant altijd goed
Doe mij maar 1 a 2 keer per jaar dat is meer dan zatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ja eerste fokmeet en dan met de twee stomste mensen nog wel
Mwah hooguit 10 keer per jaaris genoeg vind ik. Maarja gratis eten en drinken in een restaurant altijd goed
Is je familie ook al saaiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe mij maar 1 a 2 keer per jaar dat is meer dan zat
Ja heb er niks meequote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De dresscode morgen is: PIRAATTTT HARHARRR.
Mag mijn Adidasvest ook ? want Adidas is de sponsor van de Orlando Piratesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De dresscode morgen is: PIRAATTTT HARHARRR.
haha een ankershirtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een donkerblauw shirt met een mooi anker en bloemetjes erop.![]()
Toch een beetje piraat dan; net zoals Jack Sparrow.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:30 schreef Beach het volgende:
Ik ga morgen mascara op doen voor extra verleidelijke wimpers en een mysterieuze blik.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Toch een beetje piraat dan; net zoals Jack Sparrow.
hoezo alsofquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wilde eyeliner op doen vandaag, mn rechteroog zag er echt![]()
![]()
uit, die linker alsof ik een of andere spastische ziekte had.
Ik wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag daar niet mee spotten eigenlijk.
Kash is een vuige puntist.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
TT klopt echt zo goed
En meer oefenen klinker, uiteindelijk zien alle 2 jouw ogen![]()
![]()
Weekend
Mja geen zin inquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
TT klopt echt zo goed
En meer oefenen klinker, uiteindelijk zien alle 2 jouw ogen![]()
![]()
Weekend
Ja woensdag en donderdag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef Furdinand het volgende:
KB was je al meegelopen met de ergotherapie??
ಥ_ಥquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |