Allemachtigquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SunViewer twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 23:33:23It's so bright! Even more #Dutch #aurora! RT:“@JanRuers: #poollicht vanaf afsluitdijk te zien. Lely kijkt en geniet http://t.co/jifjCLRKz1” reageer retweet
Desalniettemin mooie foto'squote:Op woensdag 18 maart 2015 07:42 schreef BenD het volgende:
Bedankt voor de tip mensen!![]()
Hier in Canada was het een spektakel! Heb het nog nooit zo helder en mooi gezien! Helaas er thuis achtergekomen dat ik de MF net niet helemaal goed had gezet![]()
[ link | afbeelding ]image by benniedingemanse, on Flickr
quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:42 schreef BenD het volgende:
Hier in Canada was het een spektakel! Heb het nog nooit zo helder en mooi gezien! Helaas er thuis achtergekomen dat ik de MF net niet helemaal goed had gezet![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:42 schreef BenD het volgende:
Time Lapse opname...quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je ziet altijd in die filmpjes dat het best snel beweegt, is dan IRL ook zo, of het versneld afgespeeld in die filmpjes?
In onderstaand (versneld) filmpje zie je hoe snel het licht zich beweegt t.o.v. de wolken. Vraag me dus af of je het in normale snelheid ook ziet bewegen, of dat het daar toch te langzaam voor gaat
Het kan soms snel gaan hoor, niet zo snel als in het filmpje, maar sneller dan je denkt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je ziet altijd in die filmpjes dat het best snel beweegt, is dan IRL ook zo, of het versneld afgespeeld in die filmpjes?
In onderstaand (versneld) filmpje zie je hoe snel het licht zich beweegt t.o.v. de wolken. Vraag me dus af of je het in normale snelheid ook ziet bewegen, of dat het daar toch te langzaam voor gaat
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:
Welkom kleihoofdquote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef KOPUITDEKLEI het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en wil even laten weten dat ik de foto's prachtig vind.
Jammer dat ze niet allemaal te zien zijn.
Groetjes,
kopuitdeklei
Amerika kreeg vooral de volle laag helaasquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:46 schreef DaMart het volgende:
Iemand vannacht nog iets gezien? Zag net dat mijn aurora-app een KP 9 heeft gemeld. Las op Twitter dat het tot in Frankrijk is waargenomen. Boven Nederland wat minder door wolken en de perfecte timing van noorderlicht op een van de langste dagen van het jaar, volgens mij.
Ik heb vannacht nog wel even gekeken maar was te bewolkt helaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:46 schreef DaMart het volgende:
Iemand vannacht nog iets gezien? Zag net dat mijn aurora-app een KP 9 heeft gemeld. Las op Twitter dat het tot in Frankrijk is waargenomen. Boven Nederland wat minder door wolken en de perfecte timing van noorderlicht op een van de langste dagen van het jaar, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |