dat ben ik toch altijdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN, WAAROM BEN JIJ ZO VROLIJK?
Dan is het goed... en ik zit mobiel dus kan geen kusjes-smiley doen dus krijg je een hartje zoals hieronder.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan is het goed... en ik zit mobiel dus kan geen kusjes-smiley doen dus krijg je een hartje zoals hieronder.
hey, zo wordt SC'tje ook elke dag wakker.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Nee, werken dit weekend... Volgende week weer... als me ex niet doorslaat... maar hey... de advocaat is al bezig...
En hoe ist met Zelda?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
zooo bakje yoghurt en cappucchino
ik ben huis aan t schoonmaken en ondertussen bonbons maken
Dan nog verleidelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze zijn ook niet voor mijeen vriend is jarig
Games, boek, serie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb trouwens geen idee wat ik moet kopen, nog tips voor cadeautjes voor mannen?
Een strik voor om jezelf?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb trouwens geen idee wat ik moet kopen, nog tips voor cadeautjes voor mannen?
Ligt er denk aan wat die gast doet, van houd, etcquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Games is altijd het enige wat ik ook kan bedenkenquote:
Mja geen idee, gamen vind hij leuk maar heeft hij alles al vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt er denk aan wat die gast doet, van houd, etc
Game of Thrones, eerste boek, istie wel eventjes zoetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja geen idee, gamen vind hij leuk maar heeft hij alles al van
Misschien haal ik wel een leuk shirt ofzo
Ach, je verzint wel watquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja geen idee, gamen vind hij leuk maar heeft hij alles al van
Misschien haal ik wel een leuk shirt ofzo
GoTquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Game of Thrones, eerste boek, istie wel eventjes zoet
Kan ook niet wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |