Dat is toch zonde van je geld, een Nederlandse vrouw is goedkoper.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel een koopje. Kan je vader contact met mij opzoeken? Hoe oud zijn die dames trouwens?
Die moet ik onderhouden. Jaarlijks is het duurder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:00 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van je geld, een Nederlandse vrouw is goedkoper.
Waarom niet? Als hij bemiddelingsgeld vraagt bouwt hij misschien voor jou ook weer een erfenisje op!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef sitra123 het volgende:
ik weet niet hoe oud ze zijn en nee ik breng je niet in contact met mijn schoonvader...
Hoezo niet kerel? Ik heb groot geld en ik wil jou ook wel een bonusje geven zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef sitra123 het volgende:
ik weet niet hoe oud ze zijn en nee ik breng je niet in contact met mijn schoonvader...
mij boeit het geld niet... maar ik vind het stom dat hij zijn zoon geen geld gunt... normale ouders geven hun kinderen tog geld? om te shoppen of om uit te gaan met vrienden? dat kan min vriend allemaal niet omdat hij geen geld krijgt van zn pa. en dan vind mn schoonvader het gek dat zijn zoon altijd op de computer spelletjes zit te spelen... terwijl hij het er zelf naar maakt...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom niet? Als hij bemiddelingsgeld vraagt bouwt hij misschien voor jou ook weer een erfenisje op!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef sitra123 het volgende:
[..]
mij boeit het geld niet... maar ik vind het stom dat hij zijn zoon geen geld gunt... normale ouders geven hun kinderen tog geld? om te shoppen of om uit te gaan met vrienden? dat kan min vriend allemaal niet omdat hij geen geld krijgt van zn pa. en dan vind mn schoonvader het gek dat zijn zoon altijd op de computer spelletjes zit te spelen... terwijl hij het er zelf naar maakt...
Ligt er een beetje aan hoe oud hij is hé, de geldkraan kan niet altijd open blijven staan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef sitra123 het volgende:
[..]
mij boeit het geld niet... maar ik vind het stom dat hij zijn zoon geen geld gunt... normale ouders geven hun kinderen tog geld? om te shoppen of om uit te gaan met vrienden? dat kan min vriend allemaal niet omdat hij geen geld krijgt van zn pa. en dan vind mn schoonvader het gek dat zijn zoon altijd op de computer spelletjes zit te spelen... terwijl hij het er zelf naar maakt...
Ook als je 16 bent is het niet normaal om 'geld te krijgen om te gaan shoppen en te stappen met vrienden', werken zal jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:12 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe oud hij is hé, de geldkraan kan niet altijd open blijven staan.
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook als je 16 bent is het niet normaal om 'geld te krijgen om te gaan shoppen en te stappen met vrienden', werken zal je
Dat verschilt ook per gezin (aantal kinderen, inkomen, filosofie).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook als je 16 bent is het niet normaal om 'geld te krijgen om te gaan shoppen en te stappen met vrienden', werken zal je
Ja, maar je hebt geen aanschafkosten. En zo'n buitenlander moet je dan toch ook onderhouden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die moet ik onderhouden. Jaarlijks is het duurder.
Als je wist wat ze moest doen voor die schoenen dan is het een peuleschilletjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:20 schreef Catatafish het volgende:
Mijn vader heeft een Russische van 20 jaar jonger geregeld. Spendeert al z'n centen aan bezigheidstherapie met haar terwijl ik nu krom lig om mijn studie te betalen. Maar goed, hij heeft ook geen enkele verplichting om mijn studie te betalen. (Al zou het wel nice zijn i.p.v. met die hoer schoenen te kopen van 400,- euro).
Ze moeten twee jaar een talencursus volgen, maar dit wordt vergoed door de overheidquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:19 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen aanschafkosten. En zo'n buitenlander moet je dan toch ook onderhouden?
Idd maar laat die gast gewoon lekker gamen op zijn zolderkamer en tegen het vrouwtje zoek maar weer een andere gast om te trouwen voor zijn erfenis..Whahahahhaaaaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:17 schreef Pharkus het volgende:
Ik vermoed zomaar dat over 30 jaar de man van TS nog eens naar zijn vader kijkt en denkt, die ouwe had het goed geregeld, zijn vrouw inruilen voor zo'n Maleisische.
Ja dat weet ik, ik slaap een verdieping lager recht onder ze.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je wist wat ze moest doen voor die schoenen dan is het een peuleschilletje
Ik vind haar persoonlijk niet knap, maar ze is niet lelijk idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef allesbeterweter het volgende:
Jouw ouwe die heeft het goed voor elkaar met zo'n jong lekker blaadje.........
Misschien heeftie een geile schoondochter?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:39 schreef Armageddon het volgende:
Iemand er al aan gedacht dat die ouwe gewoon opgelicht is? Dat hoor je zo vaak. Hebben ze duizenden euro's overgemaakt en dan staan ze voor jan lul op schiphol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |