Ik weet niet tegen wie ze volgende week moeten, maar dan missen ze ook weer 2 basiskrachtenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Godzijdank nog een puntje aan over gehouden. Hoe dat mogelijk is mag ook een wonder heten
Twente - Feyenoord, zonder Bakkal en Neelom iddquote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie ze volgende week moeten, maar dan missen ze ook weer 2 basiskrachten
Hebben ze de makkelijke uitwedstrijd tegen FC Twente.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie ze volgende week moeten, maar dan missen ze ook weer 2 basiskrachten
Dat zou wel gunstig zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kunnen ze er nog een gelijk spelletje uitslepen
Ik teken er voorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kunnen ze er nog een gelijk spelletje uitslepen
Als Graafschap nou ff z'n plicht doet, vandaag en inhaal tegen Twente, dan wordt het nog leukquote:
Vorig jaar heeft de Graafschap in eigen huis ook 1-1 gespeeld tegen Twente als ik me niet vergisquote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als Graafschap nou ff z'n plicht doet, vandaag en inhaal tegen Twente, dan wordt het nog leuk
Al wordt de kans dan weer groter dat Ajax kampioen wordt
Ongesteldheid enzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:29 schreef Milou__ het volgende:
Sorry Lien! Zullen we nu girlsthings bespreken?
Heb jij daar ook altijd zoveel last van ja?quote:
Op zondagquote:Op zondag 11 maart 2012 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb jij daar ook altijd zoveel last van ja?
Dadelijk pubquizen!
Blijkbaar! was druk! 21 teamsquote:
En en en? Linker rijtje?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
DeanWat ben je vroeg!
Kachelsquote:
Jochie tochquote:Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef jna het volgende:
Maandag, de dag dat ik eigenlijk vrij ben maar mezelf verplicht naar de bieb moet slepen om de hele dag te studeren
quote:
Rotterdam The Hague Airport hèquote:Op maandag 12 maart 2012 12:25 schreef Bravebart het volgende:
Tijd voor een vliegbrevet me dunkt! Zestienhoven-Twente is een kippenendje
Wees blij dat ze geen loempia's gaat eten.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:17 schreef Bravebart het volgende:
Waaaaarom gaat een oude mevrouw precies tegenóver mij zitten in een bijkans lege coupé, terwijl mijn complete vierzits verder nog vrij isVallen m'n bovenbenen ter grootte van haar complete lichaam niet genoeg op?
kutlevenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:17 schreef Bravebart het volgende:
Waaaaarom gaat een oude mevrouw precies tegenóver mij zitten in een bijkans lege coupé, terwijl mijn complete vierzits verder nog vrij isVallen m'n bovenbenen ter grootte van haar complete lichaam niet genoeg op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |