HENKIE!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ah.. je hebt mijn Villa gevonden.
Hij ontvangt de gasten en dergelijke, zodat ik me daar niet mee bezig hoef te houden.quote:
Je doet mbo 1? Of ken je iemand? Of zou je willen liegen voor die 110 euro door te zeggen dat je nu geen studie doet?quote:
Heb niets nog afgerond, telt dat ook mee? Nu zit ik officieel nog op school, maar ik doe nu iets genaamd Rebound, daar is het niveau bedroevend laag, maar het is een plek perfect voor mensen zoals ik die om een reden niet naar school kunnen, maar samen kunnen werken om terug te gaan naar school. Als dit niet 'goed genoeg' is, dan kan ik daar wel vragen of iemand daar is die mbo 1 doet, maar ik heb ook mannelijke vrienden die nu niveau 4 doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:10 schreef jna het volgende:
[..]
Je doet mbo 1? Of ken je iemand? Of zou je willen liegen voor die 110 euro door te zeggen dat je nu geen studie doet?
Zou toch kunnen dat jij toevallig een deur opendoet terwijl Lien er achter staatquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:12 schreef jna het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat jij toevallig een deur opendoet terwijl Lien er achter staat
En ik over straat met een chick met een scheve bek. Nee dankje.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:12 schreef jna het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat jij toevallig een deur opendoet terwijl Lien er achter staat
Als ze zich omdraait de deur net iets te snel weer dichtdoen dan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ik over straat met een chick met een scheve bek. Nee dankje.
Na m'n mtb-crash hebben ze in duitsland ook allemaal MRI en röntgenscans gedaan.. op een DVD mee naar huis gekregen en nu kan ik vanuit alle hoeken door m'n hoofd bladerenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef jna het volgende:
Maar kijk dan hoe awesome zo'n scan is!
[ afbeelding ]
En, heb je wat kunnen vinden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Na m'n mtb-crash hebben ze in duitsland ook allemaal MRI en röntgenscans gedaan.. op een DVD mee naar huis gekregen en nu kan ik vanuit alle hoeken door m'n hoofd bladeren.
Zo vet.
Mmh?quote:
Waarom hebben ze je hersens weggelaten?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Photoshopquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je hersens weggelaten?
Dat deukje achter op je hoofd, is van een duim?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
WHEHEHEHEHEHEquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat deukje achter op je hoofd, is van een duim?
Dat hebben ze mij ook jarenlang voorgehouden...quote:
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:22 schreef jna het volgende:
[..]
WHEHEHEHEHEHE
Nee was het maar zo, had ik tenminste nog enig lichamelijke contact
Verstandskiezen!quote:
Vorige week jaquote:Op zondag 11 maart 2012 12:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Haha ja!
Hij komt morgen in 'leven als een prof' toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |