quote:
Het resolutievenster, WAAROM STAAT DAT DAAR. Nu weet ik niet of er een detail is die me ontgaat of dat het simpelweg hoehoehoe-een-man-valt-in-het-water!!! foto is.quote:
Ik vroeg het me ook af wat het was, maar wilde er geen post aan wijden...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:00 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het resolutievenster, WAAROM STAAT DAT DAAR. Nu weet ik niet of er een detail is die me ontgaat of dat het simpelweg hoehoehoe-een-man-valt-in-het-water!!! foto is.
Dit is vast door iemand gemaakt die te veel op weebls-stuff.com rondgeneusd heeft.quote:
Ze zeiden dat ook gewoon zo in die serie?quote:
ja, dragonball met hun erotische shitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ook gewoon zo in die serie?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik stoor me echt mateloos aan mensen die van die plaatjes gaan maken en dan de grap uit het programma zelf gaan halen...Maak je eigen grap of doe het niet...
Ik stoor me echt mateloos aan mensen die van die plaatjes gaan posten en dan de grap van een andere site halen...Maak je eigen grap of doe het niet...quote:
Ja want dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik stoor me echt mateloos aan mensen die van die plaatjes gaan posten en dan de grap van een andere site halen...Maak je eigen grap of doe het niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |