Had ik dus ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ik kan het niet vinden, met welk deel van de lyrics ik ook zoek.
Klopt ja, de Marokkaan in hem heeft toch een klein beetje de overhandquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allochtoon.
[..]
Tevens, O.us-topics.
Hallodaar Phannyquote:
Vertel meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef jna het volgende:
Kent iemand hier mensen die in deze groepen vallen en 110 euro willen verdienen?
- Mannen van 20 t/m 25 jaar met maximaal een mbo niveau 4 opleiding
- Vrouwen van 20 t/m 25 jaar met maximaal een mbo niveau 1 opleiding (alleen vmbo of geen diploma is ook goed).
Nee een wetenschappelijk onderzoek. Geen medicijnen of shit, gewoon testjes achter een computer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Phantomesse het volgende:
Wil niet meedoen maar waar is het voor?Jongens en meisjes in de jungle?
Die link die je legtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Phantomesse het volgende:
Wil niet meedoen maar waar is het voor?Jongens en meisjes in de jungle?
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus eigenlijk, maar wilde niet weer op die chicks gaan haten hier
Ik snap niet waar die haat vandaan komt. Al die FOK!ers lopen altijd overal op in te gaan en door te vragen en zij zegt vaak er niet op in te willen gaan. Die ene keer een grappig goed bedoelt topic en jullie vinden haar een aandachtshoer. Jaloers much?quote:
MOAB? What?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KANKER 1 kill van een MOAB af, ik kom nooit meer zo dichtbij.
Lurkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap niet waar die haat vandaan komt. Al die FOK!ers lopen altijd overal op in te gaan en door te vragen en zij zegt vaak er niet op in te willen gaan. Die ene keer een grappig goed bedoelt topic en jullie vinden haar een aandachtshoer. Jaloers much?
Gewoon goed toeval. Wel raar als je dat opeens zo ziet staan ja. Ben benieuwd.quote:
Ik heb niks tegen roos iigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon goed toeval. Wel raar als je dat opeens zo ziet staan ja. Ben benieuwd.
Hey, cutie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hi dear.
Enne wie wat waar?Tell meeeee linktopic enxeau
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:10 schreef Chai het volgende:
Ik vind vooral irritant dat alles gelijk afgedaan wordt als jaloezie. Ja hoor dat zal het zijn.
Ben echt nooit jaloers. Ja vroeger als kind misschien.
Ah ok. Leuk is anders.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Pagina 5 van dit topic Phan en Id_do_her [ afbeelding ]
Wow serieus?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
Dan komt een vriendin je even vertellen dat je moet gaan inpakken omdat jullie een weekend naar Londen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |