quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ha, daar kan ik je ook nog wat grappigs over vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:33 schreef tliciouz het volgende:
Op mijn vrije dag nog om 7 uur wakker worden.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Aangezien ik geen zin heb om een KLB-topic te openen:
Had laatst een blikje Fernandes gehad omdat een vriend aandrong hoe lekker het was; ik drink dus zo'n blik blijkt het echt tyfuszoet te zijn, nog zoeter dan energy bijnaHad me genoeg gekost dus ik dronk door, halverwege het blik kreeg ik maagkrampen van die troep
Toen ik thuiskwam had ik diarree
Tot zover mijn klacht.![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nog nooit zo veel onzin gelul tijdens een presentatie.
"Je kwam erg overtuigend over, maar god, Yasmin, wat een fantasie heb jij zeg. Waar heb je al die informatie vandaan"
![]()
stoewrrrrquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
"Perongeluk" expres een uur te laat komen want geen zinDeathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
"Perongeluk" expres een uur te laat komen want geen zin![]()
herkenbaar, deze week nog gedaan. Wekker zogenaamd een uur te laat gezet.
![]()
![]()
Degene die daar een oplossing voor bedenkt, in de vorm van een pil of een drankje of iets, die wordt echt miljardair en de held van alle studenten.quote:Jawel, je keek.![]()
Gewoon de nacht ervoor doorhalen. Die druk om het dan af te hebben heb ik alleen maar positief ervaren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Degene die daar een oplossing voor bedenkt, in de vorm van een pil of een drankje of iets, die wordt echt miljardair en de held van alle studenten.Feyenoord Rotterdam![]()
Dus dat. Dat gevoel van geluk als je het dan af hebt...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon de nacht ervoor doorhalen. Die druk om het dan af te hebben heb ik alleen maar positief ervaren.![]()
Whehe dat lukt me al nooit, dan denk ik; fuck it, slapen. Ik zet de wekker wel een uurtje eerder. Wekker gaat af; godverdomme donder op, laat ook maar. En de wekker gaat weer om 7 uur af.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon de nacht ervoor doorhalen. Die druk om het dan af te hebben heb ik alleen maar positief ervaren.![]()
![]()
Of gewoon niks doen, wat lullen en toch een mooi cijfer halenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:40 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
Ik haat dat soort mensen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:54 schreef junamii het volgende:
[..]
Of gewoon niks doen, wat lullen en toch een mooi cijfer halen
Jaloers![]()
![]()
Dat is nog altijd minder erg dan mensen die ALTIJD na een tentamen zeggen dat ze het heel slecht gemaakt hebben, en dan ALTIJD een 8,5 ofzo halen.quote:Jawel, je keek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: