Hoe was je chocomelk met je appeltaart bij la place ousje?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:52 schreef o.us het volgende:
Ik voel mij zo goed na een dagje shoppen. Wel een steek in de portomonee, maar ach. Stufi komt straks weer binnen.
Blauw en nee, geen cassis. Wel heel zoet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:53 schreef AhmedJaret het volgende:
ik ga morgen me eerste blikje halen, welke kleur en wat moet ik verwachten
cassis ofzo?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe was je chocomelk met je appeltaart bij la place ousje?
Dit is een SC over van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:55 schreef AhmedJaret het volgende:
maar hoezo een sc voor dit drankje dan en geen ander iets
oh, en waarom heet die dan fernandesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit is een SC over van alles en nog wat.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat waren cappucino's. En ze waren lekker, wel IKEA-kwaliteit appeltaart.
En de Designer Outlet in Roermond is echt een aanrader. Godverdetering dat ik die plek nu pas ken.
truste jackiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:00 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ga naar bed popjes, morgen bietje leuk voor de dag zien te komen
Kusjekroel
Vinden we leuk, net zoals Portugezen het leuk vonden om Anfa te hernoemen in Casablanca in de 19de eeuw.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:58 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
oh, en waarom heet die dan fernandes
laatste keer dat ik keek is zoon blikje 80c ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
So cute you are.
tevens: Hoe kan het dat een marokkaan (en dan hebben we het hier over AhmedJaret) nooit fernandes heeft gedronken? Hier chillen ze standaard met een blikje
Rood halen. Hier hebben ze trouwens geen blauw?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:53 schreef AhmedJaret het volgende:
ik ga morgen me eerste blikje halen, welke kleur en wat moet ik verwachten
cassis ofzo?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
So cute you are.
tevens: Hoe kan het dat een marokkaan (en dan hebben we het hier over AhmedJaret) nooit fernandes heeft gedronken? Hier chillen ze standaard met een blikje
Fernandes drink je voor de leuk, niet voor de dorstlessing.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:02 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek is zoon blikje 80c ofzo
haal gwn theepot voor 1.50 en dat is ook zoet, warm in de winter, mss komt het in de zomer
Ik noem Spanje nog steeds Andalus onder allochtonenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Vinden we leuk, net zoals Portugezen het leuk vonden om Anfa te hernoemen in Casablanca in de 19de eeuw.
80 cent. Gierig ben jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:02 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek is zoon blikje 80c ofzo
haal gwn theepot voor 1.50 en dat is ook zoet, warm in de winter, mss komt het in de zomer
Wat de neuk hadden jullie in limburg te zoeken manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:03 schreef o.us het volgende:
[..].
Maar hey, Limburg is eigenlijk wel mooi. Beetje jammer van dat dialect alleen.
Ik ga met je mee, gotta get that hGH to kick in.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:00 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ga naar bed popjes, morgen bietje leuk voor de dag zien te komen
Kusjekroel
Als Andalusië nog van Marokko was, dan had Marokko ook dat twee continenten gezeur van iedereen zoals Turkije. Ben wel benieuwd hoe dat zou zijn geweestquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik noem Spanje nog steeds Andalus onder allochtonen
Dit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
80 cent. Gierig ben je
[..]
Wat de neuk hadden jullie in limburg te zoeken man
Wist je dat Marokko (in 1980 denk ik?) een aanvraag indiende om bij de EU te mogen, maar toen had de EU een wet ingediend dat alleen landen van Europa een aanvraag mogen indienenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Als Andalusië nog van Marokko was, dan had Marokko ook dat twee continenten gezeur van iedereen zoals Turkije. Ben wel benieuwd hoe dat zou zijn geweest.
[..]
Dit.
En Roermond is voor de rest wel een leuk stadje eigenlijk.
Noh, btje prada en gucci kleding kunnen scoren nog?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Als Andalusië nog van Marokko was, dan had Marokko ook dat twee continenten gezeur van iedereen zoals Turkije. Ben wel benieuwd hoe dat zou zijn geweest.
[..]
Dit.
En Roermond is voor de rest wel een leuk stadje eigenlijk.
Slaap ze.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noh, btje prada en gucci kleding kunnen scoren nog?
Grapje, ik ga slapen trusten y'all
Marokko had toentertijd ook niets te zoeken, economie liep daar houtje voor toutje, mensenrechtenschenissen waren toen nog van ver onder de maat en puur op basis omdat ze aan de EU grenzen (Spaanse exclaves Ceuta en Melilla) vinden zij dat zij erbij horen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wist je dat Marokko (in 1980 denk ik?) een aanvraag indiende om bij de EU te mogen, maar toen had de EU een wet ingediend dat alleen landen van Europa een aanvraag mogen indienen.
1987 dus
Neuh, Ralph Lauren polo's, nieuwe Timba's, McGregorshirt (op die La Place fotoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noh, btje prada en gucci kleding kunnen scoren nog?
Grapje, ik ga slapen trusten y'all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |